Wat kan het zijn??
vrijdag 4 februari 2011 om 19:49
quote:hanniehuisvrouw schreef op 04 februari 2011 @ 19:46:
Aan Blijftgewoonbianca: ik vind je toch wel een leuke gekke meid. Ik dacht eerst nog die zit mij te jenne maar nu zie ik dat je toch je best doet en dat vind ik leuk om te zien dus. Ja, een lekker gek mens ben je.
Eh.................... oké. Bedankt, ....... geloof ik.
Hannie hoe oud ben jij als ik vragen mag?
Mag ik vragen of je ooit getrouwd geweest bent, of samen hebt gewoond? Heb je kinderen?
Aan Blijftgewoonbianca: ik vind je toch wel een leuke gekke meid. Ik dacht eerst nog die zit mij te jenne maar nu zie ik dat je toch je best doet en dat vind ik leuk om te zien dus. Ja, een lekker gek mens ben je.
Eh.................... oké. Bedankt, ....... geloof ik.
Hannie hoe oud ben jij als ik vragen mag?
Mag ik vragen of je ooit getrouwd geweest bent, of samen hebt gewoond? Heb je kinderen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 4 februari 2011 om 19:50
vrijdag 4 februari 2011 om 19:51
vrijdag 4 februari 2011 om 19:53
quote:iris1969 schreef op 04 februari 2011 @ 19:36:
[...]
Wat kun jij zeuren zeg. Eerst was ik een trolljager en een basher, toen zei ik weer iets 4 keer en nu neem ik Hannie in de zeik. Je zoekt gewoon iets om je te irriteren.
Ga bij Meds in de leer, die kan je vertellen dat de oorzaak van je irritatie altijd volledig bij jezelf ligt. Succes ermee.waar slaat dit nou weer op? Waarom zit je mij te bashen?
[...]
Wat kun jij zeuren zeg. Eerst was ik een trolljager en een basher, toen zei ik weer iets 4 keer en nu neem ik Hannie in de zeik. Je zoekt gewoon iets om je te irriteren.
Ga bij Meds in de leer, die kan je vertellen dat de oorzaak van je irritatie altijd volledig bij jezelf ligt. Succes ermee.waar slaat dit nou weer op? Waarom zit je mij te bashen?
vrijdag 4 februari 2011 om 19:56
quote:hanniehuisvrouw schreef op 04 februari 2011 @ 19:53:
Aan Blijftgewoonbianca: Ik ben 48 jaar en ik ben gescheiden. Denk je dat mijn ex man hiermee te maken heb ?Omdat Iris het ook al zegt?
Heeft je ex nog een sleutel?
(en Iris zit je in de maling te nemen hoor, niet meer op haar reageren. Moet je kijken hoe lelijk ze tegen meds doet!)
Aan Blijftgewoonbianca: Ik ben 48 jaar en ik ben gescheiden. Denk je dat mijn ex man hiermee te maken heb ?Omdat Iris het ook al zegt?
Heeft je ex nog een sleutel?
(en Iris zit je in de maling te nemen hoor, niet meer op haar reageren. Moet je kijken hoe lelijk ze tegen meds doet!)
vrijdag 4 februari 2011 om 19:56
vrijdag 4 februari 2011 om 19:59
vrijdag 4 februari 2011 om 19:59
Aan allemaal: op het filmpje zien ik dat mijn buurman net thuis is gekomen. Ja nou nee niet net, maar op het filmpje dan net zeg maar. Nu is ie ook wel thuis maar ik bedoel dus dat ie net thuis kwam vanmiddag en dat het op het filmpje staat. Van vanmiddag dus. Nou ik ben benieuwd hoor, mn vriendin zit al helemaal met rooie wangen naast me die zegt dat kan toch niet zo zijn dat hij en zij nou je weet wel op de tafel en op klaarlichte dag? Die zegt dat het misschien komt dat zijn vrouw snel nog even gaat stofzuigen als hij gegeten heeft en dat ze dan met de stofzuiger tegen de tafel aan gaat die dan weer tegen de muur aan gaat waardoor mn koelkast dan zeg maar naar voren gaat en dat hoop ik dan maar wel eigenlijk want als ze wel nou ja je weet wel op de tafel doen waardoor de tafel tegen de muur bonkt en mijn koelkast dus gaat schuiven dan heb ik mooi een dillema.
vrijdag 4 februari 2011 om 20:02
Aan allemaal : nou het is niet waar zeg. Precies hetzelfde als gisteren dus he echt helemaal hetzelfde, eerst zachtjes bonken en dan heel hard en hopsakadee mijn koelkast scheef nou zeg. En wat moet ik nou doen dan? Ik kan toch niet zomaar bij de buren aanbellen van zeg luister hoor eens ik heb zo een beetje last van jullie gedoetje in de middag zeg maar? Dat kan ik toch niet zo zeggen zeg!
vrijdag 4 februari 2011 om 20:03
quote:hanniehuisvrouw schreef op 04 februari 2011 @ 19:53:
Heb je nooit die Hitchcock film gezien, waarin een man zijn vrouw probeert gek te maken?
Heette die niet " flashligt " ofzo?
Heb je nooit die Hitchcock film gezien, waarin een man zijn vrouw probeert gek te maken?
Heette die niet " flashligt " ofzo?
vrijdag 4 februari 2011 om 20:03
vrijdag 4 februari 2011 om 20:05
quote:hanniehuisvrouw schreef op 04 februari 2011 @ 20:02:
Aan allemaal : nou het is niet waar zeg. Precies hetzelfde als gisteren dus he echt helemaal hetzelfde, eerst zachtjes bonken en dan heel hard en hopsakadee mijn koelkast scheef nou zeg. En wat moet ik nou doen dan? Ik kan toch niet zomaar bij de buren aanbellen van zeg luister hoor eens ik heb zo een beetje last van jullie gedoetje in de middag zeg maar? Dat kan ik toch niet zo zeggen zeg!
Je denkt dat ze liggen te krikken in hun keuken en dat daardoor jouw koelkast schuift?
Hahahaha, kom óp zeg. Al neemt hij haar staande tegen de muur, zo hard kan dat niet bonken, toch?
( of ik doe altijd iets verkeerd )
Je denkt dat ze liggen te krikken in hun keuken en dat daardoor jouw koelkast schuift?
Hahahaha, kom óp zeg. Al neemt hij haar staande tegen de muur, zo hard kan dat niet bonken, toch?
( of ik doe altijd iets verkeerd )
vrijdag 4 februari 2011 om 20:05
quote:Enn schreef op 04 februari 2011 @ 20:03:
Gedoetje in de middag? Wat bedoel je?Dat de buurman de buurvrouw hard neemt op de keukentafel natuurlijk.. Wat zou gedoetje anders betekenen?
Gedoetje in de middag? Wat bedoel je?Dat de buurman de buurvrouw hard neemt op de keukentafel natuurlijk.. Wat zou gedoetje anders betekenen?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor