Ik ben zo bang... deel 7

19-12-2010 10:13 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 6 staat hier.
Ja Zoebie het zou fijn zijn als je eens gewoon lekker rust had. Zet hem op hoor, laat je niet koeioneren.
Zoebie ik vind het geen peanuts hoor, die pols èn nierstenen. Nog 6 dagen voor het gips toch?

Gelukkeling, leuk kringloop shoppen. Ik zoek nog zo'n lelleke baby rollator van fisher price. Die zijn echt te lelijk om nieuw te kopen. Mocht je er een zien dan hou ik me aanbevolen, als ie goedkoop is maken die 6,75 verzendkosten ook niks uit.

(zo een waar hij achter loopt, niet in hangt op zijn kruis!)

http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/390484734/2
Goedemorgen

Hoop dat je nog een beetje kunt slapen Bo

Phoehee, zoek je zo een lelijke of mag het ook een andere zijn. Hier bij de action staan er soms van winnie de pooh (maar dan met zo een zit gedeelt.

Ingh werkse . forum ze. Het is echt erg gesteld soms in de ziekenhuizen en artsen

ik ga vandaag niets proberen te doen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Its nee niet zo'n zit ding, dat is slecht voor de heupjes. Fisher price is meestal wel over na gedacht kwa hoogte ed, dus vandaar.
Nee, écht, ik heb vandaag écht wat te doen! Ik forum helemaal niet zo veel

ik zal het ook in de gaten houden phoehee, misschien kom ik nog wat tegen bij vrienden met oudere kinderen

Ik zie het ingh
Ja Ing we zien het.

De 15e is pas de scan. Met een beetje geluk ben ik dan uit het gips. Over zes dagen mag het eraf. Ik ben af aan het tellen. Heerlijk om weer eens zo onder de douche te kunnen stappen. Al zal ik me er nog maar niet teveel op verheugen. Oh en gelukkig geen dagopname. Jippie.
Hé Bo, wat rot dat je bijna niet geslapen hebt :( Hopelijk slaap je nu lekker en heb je dan nog wat aan de rest van je dag!

Zoeb, ik ken het gevoel. Alleen gaat het bij mij al een jaar of vijf zo Je ziet, ik lach er maar om. Bij mij ook "never a dull moment". Saai begint inmiddels steeds aantrekkelijker te worden

Phoehee, ik had ook drie keer over die 'ni' heen gelezen

Ing, ik heb het vandaag ook te druk om te forummen. Echt!
Ga in therapie!
Oooh Phoehee ik zie het nu pas, jammer ik was al weg! volgende keer kijk ik hoor! ik laat het je weten als ik er een heb gevonden.
Ha, het is me wel gelukt

Ik ga lekker uit eten zo en dan daarna naar de film. Dus het wordt lastig vanavond nog van me te laten horen (of het is in de bus terug natuurlijk).

Fijne avond allemaal!

liefs!
Bo heb je nog een beetje kunnen slapen?

Ik moet gaan werken. Fijne avond allemaal.
Hoooi allemaal,

Wat is er weer een hoop geschreven.

Ik heb vandaag filmpjes gemaakt met kinderen op een middelbare school. Heel leuk maar heel druk.

Ik ga trouwens inderdaad een poosje het klooster in voor een stilte retraite. Waarschijnlijk bij taize. Maar ik ben er nog niet helemaal uit....

Robo ik hoop dat je lekker slaapt en van het weekend mooie foto's kan maken van jullie nieuwe droomhuis!

Iedereen een hele hele fijne avond!
Ben er nog hoor, ben niet in mijn goeie doen vandaag.

Moe en tegelijkertijd een opgefokt gevoel (leve de steroïden), een allergische reactie van mijn huid, maar of het van de chemo of van de contrastvloeistof is, geen idee.

Kortom, een dag om snel te vergeten.

Morgen weer naar het huis, dat is wel heel spannend! Ik hoop dan ook dat ik in betere staat ben morgen.

Luonto, wat leuk, die filmpjes :-)

En ik ben heel benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen qua retraite, het kan zo fijn zijn om je even helemaal op jezelf te kunnen concentreren.

Zoeb, werk ze!! De 15e de scan, dat duurt nog even. Ik hoop dat tegen die tijd de klachten weg zijn!

Gelukkeling, heb je nog leuke dingetjes gevonden tijdens je rondje kringloop?

Ingmagh, lekker uit eten, geniet ervan :-)

Welke film ga je kijken?

Dubiootje, ik ken het ook, van die jaren dat je steeds zegt: en vanaf NU gaat het beter, maar dan zegt het leven "nee hoor"!

Phoehee, ik heb geen idee waar je zo'n gek speelding zou kunnen vinden. Maar er is volgens mij best een grote tweedehands markt voor kinderspul, dus ik hoop dat je 'm voor weinig kunt vinden :-)

Its, lekker niks gedaan vandaag, of stiekem toch bezig geweest?

Ik las dat er storm was in NL, hebben jullie nog last gehad?

Nou, ik ga even eten.
Lieve Bo.

Zojuist hebben 2 zeer tevreden paartjes mijn pand verlaten.

Onverwacht bezoek, dus dan moet je improviseren.

Gelukkig had ik jouw pastarecept van blz. 98 opgeslagen (als ik ergens ansjovis lees, ben ik al verkocht).

Het was heerlijk. Voel je gekust en beknuffeld. Iedereen vond het heerlijk. Ik heb een beetje over je verteld en je krijgt van iedereen de beste wensen en nogmaals knuffels. (men kan het ook overdrijven).

Je hebt mijn namiddag dus gered.

Liefs Morrigana.

P.S. Ik heb er nog een handvol basilicum doorgedaan.
Wat een ontzettend leuk bericht, Morrigana :-)

Daar word ik helemaal blij van!

Ach Bo jammer van je dag, ik hoop dat je dat rotgevoel morgen kwijt bent.

Hier stormt het inderdaad, we hebben net al een rondje om het huis gemaakt om te ontdekken waar het irritante gebonk vandaan komt, dat we steeds horen. Het blijkt de houten klimplant constructie van de buurvrouw te zijn die tegen het tussenscherm bonkt. Ik hoop dat, voor we slapen gaan, de wind wat gaat liggen, want het is erg onrustig zo.

Ik heb twee boeken gekocht (Laat mij de herinnering van Barbara Estmann en Een korte affaire van Lisa Zeidner), een feloranje jasje voor de lente (koninginnedag!) en een zwart truitje voor onder een vestje dat ik al had van hetzelfde materiaal. Ik zal volgende keer bij de babyspeeltjes kijken. Het zou me niks verbazen als er eentje staat.
Haha Morrigana dus het is lekker, ik heb alle ingrediënten gehaald en ga het dit weekend maken.
He Bo, echt een dag om over te slaan dus. Wat klinkt dat rot, moe en opgefokt tegelijk, en dan nog last van je huid Alsof je een nacht doorhalen met sloten koffie probeert te bestrijden, zo klinkt het.

Bo, jij hebt je portie ook wel gekregen in het leven En het houdt maar niet op ook. Ik heb inmiddels wel afgeleerd om te wachten op betere tijden. Ik heb zo veel zegeningen te tellen. Ik heb besloten om de nare dingen zo veel mogelijk mentaal te parkeren, zodat ze mijn leven niet beheersen. Met je gezondheid is dat moeilijker Maar toch heb ik het idee dat jouw positieve houding ook voor jou een postief verschil maakt!

Luonto, wat klinkt dat heerlijk! Hebben ze in dat klooster geen kindervleugel? Of liever een boerenschuur buiten gehoorafstand Dan ga ik ook!

Morrigana, wat leuk dat je je succesnummer komt melden! Hoe gaat het met jou?

*nu al heel benieuwd naar de foto's van het huis*
Ga in therapie!
Bo ik vind (naast het geld wat ik er niet voor over heb) dat er niet nog meer plastic speelgoed zooi de wereld in hoeft. Dus kunnen er veel kinderen doen met zo'n (lelijke) loopkar. Je hebt ook houten maar die klappen wel sneller om of ze trappen tegen de kar tijdens het lopen.

Jammer dat je nog steeds zo onrustig bent.

Morgen huis weer zien hè! Foto's!

Luonto ik ben wel heel nieuwsgierig hoe en wat. En met je studie/stage dan?
Ik had er zo eentje vroeger:

loopkar

Zulke toffe oude foto's nog van.

Phoehee ik ga als m'n stage afloopt en ik niet kan blijven. Of als ik wel kan blijven, wanneer ik vakantie kan opnemen.
Môgge,

Bo jij gaat straks naar het huis. Voel je je al wat beter?

Ik mag straks mee voor de echo van mijn kleinkind.

Allebei spannend.
Goedemorgen

Bo, veel plezier bij het nieuww huis

Ik kom straks uitgebreid terug. Eerst even werken
Ja, we gaan zo :-)

Weer haast niet geslapen, maar ach, dit wordt wel een gave dag, met het huis!

Wat super Zoeb, mee naar de echo geniet ervan.

Tot later!!
Goeiemorgen Bo! Ik hoop dat je lekker geslapen hebt en je vandaag wat beter voelt. Vandaag wordt een mooie dag, dat kan niet anders! Ik krijg helemaal plaatsvervangend vlinders

Its, werk ze vandaag! Ik ga genieten van mijn welverdiende rust. Het was een drukke week. En dan was mijn koffiezetapparaat ook nog kapot! Vandaag dus op zoek naar een nieuw, ik denk een espressoapparaat. En vanmiddag gaan we naar een kinderconcert! Jongste is helemaal blij want die vraagt al tijden wanneer ze nj "eindelijk" ook eens naar een concert mag (ze is 7 ).

Fijne dag allemaal!

* Scandeert: foto's, foto's, foto's, foto's*
Ga in therapie!
O, niet goed geslapen dus maar vandaag wordt gewoon een topdag :-) zoeb, wat leeeeeuuk, een echo!
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven