De Winter Tetteraars

16-01-2011 10:12 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw jaar, een nieuwe dag, een nieuw topic!

Ons 17e deel en het blijft leuk.

We hebben hier geen deurbeleid, maar het valt niet altijd mee om ons bij te houden. Er is ook veel te bespreken, want we kletsen over van alles wat leuk is en wat aandacht nodig heeft. En dat is best veel. Dus zet ‘m op, doe je best en dan is het hartstikke leuk om hier te komen tetteren.

Onze huisdieren zijn de basis van al deze gezelligheid en fotospam van je dieren is toch wel een beetje soort van verplicht.

Omdat het nog steeds winter is en sommige Tetters als ernstig uitkijken naar de lente, dit toepasselijke plaatje:

En de link naar ons vorige topic
Tanta Kaatje, hoe kom ik dáááááár nou weer bij?

Wij hebben een tijd terug bij een sterrenrestaurant gegeten, De Nederlanden. Dat was ook in de restaurantweek. Uiteindelijk nog harstikke veel geld kwijt, want ze weten je heel slinks wel flink wat geld uit de zak te kloppen.

Met een lekker glaasje champagne om te beginnen, ja hoor, je betaalt wel de hele fles. Maargoed, dat weten we nu. En het eten was echt heel lekker.

Sil heeft het druk vanavond. Naar aanleiding van een filmpje dat hier ergens in een topic stond, heb ik de metronoom neergezet. En nu hoor ik zijn hersentje kraken, wat voor vreemd ding dat is. Loopt rondjes er omheen, probeert er tegenaan te tikken (maar hij zit er steeds naast) en heeft 'n al een keertje stilgezet. Maar dat was niet de bedoeling, want hij gaf er toch weer een tikje tegen zodat ie het weer ging doen. Nu ligt hij ervoor, met zijn pootjes onder zich gevouwen en zijn neus bijna tegen de metronoom aan.
Sil
Foto

Ik heb trouwens helemaal in een scheur gelegen om dat metronoom-filmpje, ik heb nog nooit een kat zo ritmisch zien schrikken
Ik ben mijn eigen bananenschil
Geen foto helaas, lege batterij. En inmiddels ligt hij weer lekker op mijn schoot te knorren. Maar ik vermoed dat hij een volgende keer weer net zo nieuwsgierig zijn zal, dus dan zal ik klaar zitten met m'n toestel.

Jaaa, die kat in dat filmpje, zó schrikken de hele tijd. Ik vond 'm echt stoer, dat hij 'm toch nog een mep durfde te geven.
Oh, waar is dat filmpje?

Ik ga trouwens morgen een afspraak maken met een sportschool
Hier, TO heeft hem gepost. filmpje voor kattenliefhebbers

Ik heb maar de link van het hele topic neergezet, is echt leuk!

Stoer joh, de sportschool! Weet je wat je wilt gaan doen?
Erwtje nog even Spuit Elf hier. Wij hebben (heul lang geleden) met toen nog hele kleine kids gekampeerd in de Dordogne (vond het toen nog best ver weg) we vonden het geweldig. Wij hebben vaak op kleine campings gestaan, SVR campings ofterwijl "kamperen bij de boer" erg leuk en rustig.
Optimist tot in de kist!
Heftig Splinter...pfoeh.

knap dat je toch het voor jezelf afsluit met die "vriendin".

Haar verlies moejemaadenkuh!

Ik zit lekker BoerZoektVrouw te kijken.

net een bord spaghetti op,lekker.
gaan we weer eten Cis , ik moet ook weer wat gaan doen. Als het weer beter wordt ga ik rennen

erwtje welkom

Tonks, arme Kaatje, hoop dat het een hardnekkig virusje is

splint, ik wil een eigen filmpje. Want dat andere filmpje is cool
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
splint ik heb hetzelfde met zo een vriendin gehad. Misschien moet ik het ook zo afsluiten, maar dan zonder het te versturen
Ja, het is stom, maar ik ben ergens ook wel benieuwd naar een reactie van haar. Ook al vind ik van alles stom, het is ook raar om echt geen contact meer te hebben. Dus helemaal afgesloten is het eigenlijk nog niet. We zijn al zo'n 20 jaar bevriend, vanaf het begin van onze opleiding.

Its, waarom niet versturen?

Rennen, jaaa! Ik ga zo ook weer eventjes. Of misschien beter nu, kan ik daarna nog lekker mijn bijna-over-de-datum zijnde knoflookstokbroodje opeten.

Bieb, lekker geborreld?
Ja... en nu heb ik dus zin in pannenkoeken

En die broer van Annemarie is wél leuk
Ja borrelen was gezellig.

Tafel vol vreterijen erbij

Daarna met 2 auto's naar de motorclub gereden en nog een wijntje meegedaan.

maarja...ik moest natuurlijk naar huis voor BZV

MO zit daar lekker nog..
Het BZV-circus gaat altijd compleet aan me voorbij eigenlijk maar daar ben ik de enige in, zo te zien aan de kijkcijfers

Volgt hier iemand trouwens X-factor? Ik heb al seizoenen lang geen talentenjachten meer gevolgd maar ik zag vrijdag via internet ineens een auditie waar ik kippenvel en een brok in mijn keel van kreeg dus wil wel graag dan de X-campus volgen want die meiden zongen ge-wel-dig. Weet iemand wanneer die campus begint, het zijn de komende weken nog wel auditierondes denk ik (opzet is nu een beetje anders)?

Ik heb trouwens ook een zwijgende-vriendin probleem maar dat vertel ik nog wel. Ik vind het heel goed zoals jij het nu aanpakt Splint, dan heb jij het iig goed afgesloten voor jezelf.
Ik wil nu trouwens ook wel graag naar de Dordogne. Maar ja, voor een weekje is het zo kort. En we hebben geen kampeerspullen en een huisje is best duur. Blèr. Nou ja, toch maar eens proberen om Olief te bewerken voor 2 wkn in mei/juni ofzo
HIer ook zoiets met een vriendin. Ht lastige is dat als ik haar bel dan is het heel gezellig en verontschuldigt ze zich voor het niet emailen/bellen en dat ze nu wel het contact gaat onderhouden maar als ik niks laat horen dan hoor ik ook niks van haar. Maar ik vind het te moeilijk om af te sluiten. Ik blijf hopen...tegen beter weten in...'t Is nu al meer dan een jaar dat ik niks hoor.
Optimist tot in de kist!
Ik ben een zwijgende vriendin

...heb een vriendin die al jaren alleen maar energie vreet en ik weet niet zo goed hoe daar mee om te gaan.

Ik stel bezoekjes en telefoontjes zo lang mogelijk uit maar soms kan ik er dan echt niet omheen.

Eigenlijk heb ik er helemaal geen trek meer aan.
Ik ben vreselijk met vriendinnen.

Bel of sms bijna nooit zelf.

Ik heb ook Xfactor gekeken hoor Olijf. Ik neem het altijd op en begin later met kijken zodat ik de reclame kan spoelen en toch tegelijk eindig.

Waar kreeg je kippenvel van?
Het Viva forum is papaja.
die 3 donkere grietjes gok ik ...
ik ben er ook niet zo goed in, maar echte vriendinnen weten dit. Deze vriendin is een ander verhaal (maar ook weer niet)
Oh die vond ik echt vreselijk.

Vast mooi hoor maar niet mijn smaak.
http://www.youtube.com/watch?v=ou6E0VD97cA
Ach, ik heb niet veel vriendinnen. Maar 2 hele goeie en die spreek ik soms weken niet.

Geeft niet
En je hebt ons Francis
maar daarom ben je ook vriendinnen toch denk ik Cis, dat je elkaar niet iedere dag hoeft te spreken of te zien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven