Outsiders
zondag 6 februari 2011 om 04:01
Hoi lieve Outsiders,ik had even een paar dagen minder geforumd, want mijn dochter was erg ziek: oorontsteking, met veel nachtelijk gehuil...gelukkig slaan de medicijnen goed aan.
Ook hard gewerkt en nu is er een vriend uit nl...intensief...maar dat is jullie leven zeker ook, als ik het zo allemaal lees, veel sterkte aan iedereen!
Ook hard gewerkt en nu is er een vriend uit nl...intensief...maar dat is jullie leven zeker ook, als ik het zo allemaal lees, veel sterkte aan iedereen!
zondag 6 februari 2011 om 05:14
Ben net uit mijn bed gerold...geen storm hier trouwens..even snel reageren..
nichiran, donderdag ga je al, de tijd gaat echt snel.
Looola, hopelijk was de party geslaagd...staat het huis nog.?.
Sahara_Desert, oorontsteking, auw, dat kan zeer doen..
pino, ga lekker een weekje op vakantie..relaxen,sauna, massage.
vivi, niet opgeven!
Philein, was je gisteravond weer stappen..?
prettige zondag aan iedereen. het werken is echt okee. alles onder controle!!
nichiran, donderdag ga je al, de tijd gaat echt snel.
Looola, hopelijk was de party geslaagd...staat het huis nog.?.
Sahara_Desert, oorontsteking, auw, dat kan zeer doen..
pino, ga lekker een weekje op vakantie..relaxen,sauna, massage.
vivi, niet opgeven!
Philein, was je gisteravond weer stappen..?
prettige zondag aan iedereen. het werken is echt okee. alles onder controle!!
zondag 6 februari 2011 om 10:04
Goeiemorgen!
SD, beterschap voor je dochter. Oorontsteking is erg vervelend.
En ook succes met je huisgast. Ik hoop dat jullie de maand zonder problemen door komen.
Heidel, werkse.
Ik wil ook aan het werk! Ik begin me echt te vervelen.
Ik wil alles wel doen! Maar het stomme is (en dit bedoel ik niet arrogant), mijn CV is te goed, ze willen me geen domme baantjes geven. Ze willen me graag aan een grote klant van hun kwijt.
Maandag maar weer de uitzendburo's af.
SD, beterschap voor je dochter. Oorontsteking is erg vervelend.
En ook succes met je huisgast. Ik hoop dat jullie de maand zonder problemen door komen.
Heidel, werkse.
Ik wil ook aan het werk! Ik begin me echt te vervelen.
Ik wil alles wel doen! Maar het stomme is (en dit bedoel ik niet arrogant), mijn CV is te goed, ze willen me geen domme baantjes geven. Ze willen me graag aan een grote klant van hun kwijt.
Maandag maar weer de uitzendburo's af.
zondag 6 februari 2011 om 17:45
Zo ga ik er vanavond bijzitten....! Met een wijntje....
Ben ook veel buiten geweest vandaag,lopen, naar Den Bosch wat gewinkeld, niets gekocht hoor....
Voel me verder ok, vind het wel een beetje spannend morgen als ik de MRI moet.
K heb mail gehad van de reis organisaties VG, ze zoeken op het moment specifiek mensen voor Azie, dus met Azie kennis/ervaring, maar ik blijf in hun'bestand'......
Jammer ,maar wie weet.
Toch erg bedankt voor het meedenken X
Fijne zondag [voor mij altijd ''unwind'' ] avond allemaal..
Ben ook veel buiten geweest vandaag,lopen, naar Den Bosch wat gewinkeld, niets gekocht hoor....
Voel me verder ok, vind het wel een beetje spannend morgen als ik de MRI moet.
K heb mail gehad van de reis organisaties VG, ze zoeken op het moment specifiek mensen voor Azie, dus met Azie kennis/ervaring, maar ik blijf in hun'bestand'......
Jammer ,maar wie weet.
Toch erg bedankt voor het meedenken X
Fijne zondag [voor mij altijd ''unwind'' ] avond allemaal..
Come fly with me on a jetplane
zondag 6 februari 2011 om 18:12
Succes morgen Pino. We denken allemaal aan je.
Laat je het ons even weten hoe het afgelopen is?
Je hebt in ieder geval een reactie gehad, dat is al heel positief.
Heb je alle tour operators gehad?
Er zijn zoveel. Als je een lijstje wilt, roep maar!
Ik ben de hele dag bezig geweest met foto's editen. Zitten een paar erg leuke tussen. Nieuwe dingen uitgeprobeerd en ik ben er zeer tevreden over.
Laat je het ons even weten hoe het afgelopen is?
Je hebt in ieder geval een reactie gehad, dat is al heel positief.
Heb je alle tour operators gehad?
Er zijn zoveel. Als je een lijstje wilt, roep maar!
Ik ben de hele dag bezig geweest met foto's editen. Zitten een paar erg leuke tussen. Nieuwe dingen uitgeprobeerd en ik ben er zeer tevreden over.
zondag 6 februari 2011 om 18:22
Ik ben ook lui vandaag, we hebben wel al het hele huis weer op orde gemaakt en gepoetst. Het huis staat nog... Alleen de badkamer is in crisis, daar is de kast van de muur getrokken en zijn er een paar tegels mee naar beneden gekomen. Ravage! Ik ben er wel pissig over, maar wat doe je eraan. Ik zei gisteren al dat ik het niet zo'n goed idee vond dat er mensen waren uitgenodigd, maar ik moest niet zeiken. Tsja...
Het was echt niet normaal Wel heel gezellig, maar het huis stond gewoon VOL. Er waren minstens 100 mensen en daar hebben we echt geen plaats voor. Je kon dus niet bewegen, de woonkamer, keuken, hallen, trappen, kelder, washok... Alles stond vol. En 80% van de mensen had ik nog nooit eerder gezien!
Pino, succes morgen!! Probeer je niet te druk te maken...
SD, beterschap voor je dochter! Ik ben benieuwd hoe het met je bezoek gaat.
Het was echt niet normaal Wel heel gezellig, maar het huis stond gewoon VOL. Er waren minstens 100 mensen en daar hebben we echt geen plaats voor. Je kon dus niet bewegen, de woonkamer, keuken, hallen, trappen, kelder, washok... Alles stond vol. En 80% van de mensen had ik nog nooit eerder gezien!
Pino, succes morgen!! Probeer je niet te druk te maken...
SD, beterschap voor je dochter! Ik ben benieuwd hoe het met je bezoek gaat.
zondag 6 februari 2011 om 19:06
Ja, ik moet er ook wel om lachen hoor, al blijf ik erbij dat het een achterlijk idee was. Je had het moeten zien... We hadden echt geen plaats om te bewegen, het valt me nog mee dat dit alle schade is. Maar die badkamer stamt sowieso al uit de jaren '50 of zo en die tegels zaten al los, dus we wachten gewoon een paar dagen en zeggen dan dat het eraf kwam vallen toen we aan het poetsen waren. We zullen zien.
maandag 7 februari 2011 om 08:09
Looola, alweer bijgekomen van de ravage..Ik was ook eens op een party. Die jongens woonden in een oud huis, dat sowieso gesloopt werd, hadden iedereen uitgenodigd, ik kende ook meer dan de helft niet.. maar je je moest wel drank en wat te eten meenemen. We hadden een kanister met een megacocktail gemaakt en bladerdeeghapjes met verse knoflookteentjes..Het leukste was die avond om te kijken hoe de reactie was op de bladerdeeghapjes...de een hmmm lekker knoflook, de ander bleeh nö knoflook!! was echt om te brullen..Het huis was daarna echt rijp voor de sloop trouwens, maar ze hadden alles geregeld met de huiseigenaar. Die goeie ouwe tijd...
vivi, een nieuwe week met weer nieuwe kansen..
pino, vandaag MRI onderzoek, hopelijk is alles okay.
Philein, ook weer aan het werk? Is er iets bijzonders op edupics.com?
nichiran, jij kan de dagen nu gaan aftellen...
Sterkte, Sahara_Desert, hopelijk gaat het nu beter met je dochter!
en aan alle andere outsiders..groetjes!!
vivi, een nieuwe week met weer nieuwe kansen..
pino, vandaag MRI onderzoek, hopelijk is alles okay.
Philein, ook weer aan het werk? Is er iets bijzonders op edupics.com?
nichiran, jij kan de dagen nu gaan aftellen...
Sterkte, Sahara_Desert, hopelijk gaat het nu beter met je dochter!
en aan alle andere outsiders..groetjes!!
maandag 7 februari 2011 om 10:48
Oh, ik dacht dat een speciale website was van iets "images available at Edupics.com", ik ben echt digibeet hoor, moet ik erop klicken ? Maar dat gaat niet, merkte ik. Nevermind.
Het zonnetje komt erdoor, en de wasmachine draait.
Heb geen zin om te koken, heb nog kant en klare Käsefondue zag ik, dus dat is ook opgelost. Stokbroodje er bij.
Slaap je nog vivagirl??
Het zonnetje komt erdoor, en de wasmachine draait.
Heb geen zin om te koken, heb nog kant en klare Käsefondue zag ik, dus dat is ook opgelost. Stokbroodje er bij.
Slaap je nog vivagirl??
maandag 7 februari 2011 om 11:05
maandag 7 februari 2011 om 11:26
Goeiemorgen.
Al weer een paar uur bezig met solliciteren.
Ik kijk inmiddels ook weer richting cruises verkopen. Ik moet toch wat. En er is een leuke functie beschikbaar bij een cruise line hier bij mij om de hoek. Wel outbound bellen, maar een baan is een baan! Of niet dan?
Looola, jee man. Ik was daar echt niet blij mee geweest met z'on feestje. Zoveel mensen en dan gaat er ook nog iets kapot.
Philein, volgens mij is er wat mis gegaan met je plaatje plakken, want we zien eigenlijk gewoon een plaatje van de website, geen daadwerkelijk plaatje.
Kom je trouwens nog een foto plaatsen op de Digi pijler?
Heidel, lekker gewerkt?
En het zonnetje schijnt daar?
Hier echt grijs en grauw. Niks aan.
SD, voelt je dochter zich al wat beter?
En hoe gedraagd de huisgast zich?
Pino, ik hoop alles goed met je gaat vandaag.
Al weer een paar uur bezig met solliciteren.
Ik kijk inmiddels ook weer richting cruises verkopen. Ik moet toch wat. En er is een leuke functie beschikbaar bij een cruise line hier bij mij om de hoek. Wel outbound bellen, maar een baan is een baan! Of niet dan?
Looola, jee man. Ik was daar echt niet blij mee geweest met z'on feestje. Zoveel mensen en dan gaat er ook nog iets kapot.
Philein, volgens mij is er wat mis gegaan met je plaatje plakken, want we zien eigenlijk gewoon een plaatje van de website, geen daadwerkelijk plaatje.
Kom je trouwens nog een foto plaatsen op de Digi pijler?
Heidel, lekker gewerkt?
En het zonnetje schijnt daar?
Hier echt grijs en grauw. Niks aan.
SD, voelt je dochter zich al wat beter?
En hoe gedraagd de huisgast zich?
Pino, ik hoop alles goed met je gaat vandaag.
maandag 7 februari 2011 om 17:06