hotelletje/ b&b Antwerpen

06-02-2011 18:04 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,

Ben voor eind februari op zoek naar een leuk en goed hotel (of B&B) in Antwerpen. We zoeken iets in het centrum, met een goed ontbijt, niet extreem duur maar ook geen hostel oid. Heb natuurlijk al wel gegoogled, maar ben benieuwd of mensen nog tips uit eigen ervaring hebben! Of juist afraders, dat mag ook, want mooie plaatjes zeggen niet altijd alles .

Ben benieuwd!

liefs Lotta
Ik vind het Leopold hotel een aanrader. Ruime nette schone kamers en heerlijke grote bedden. Heerlijk ontbijt!

Via hotelaanbiedingen. nl geboekt voor 30 euro per personn per nacht.

Op loopafstand van winkelstraten en station dus ideale ligging.
Ik was zelf twee weken geleden ook via hotelaanbiedingen.

Ik zat in het sandton en dat lag midden in het centrum om de hoek bij het station.

Voor die 30 euro had ik ook ontbijt.

Ik mocht al om 12 uur inchecken en we hebben de auto er 2 dagen in de parkeergarage laten staan en betaalden maar 20 euro..

Zeker een aanrader dus =)
station is geen centrum, grote markt is centrum en dat is toch wel 'n half uurtje lopen vanaf 't station

station is 'n beetje verpauperde buurt vind ik, niet 't beste publiek, grote markt/groenplaats is wat toeristischer en gezelliger
huh half uur lopen van station naar grote markt?

Weet niet hoe langzaam jij loopt, maar een gemiddelde loper heeft aan 20 minuten wel genoeg.

En het hotel waar ik het over had, ligt er dus precies tussen in.

Ideaal.

Pal naast het station moet je inderdaad niet wezen, is geen fijne buurt.
Guesthouse26!
Hoi, je kan ook kijken voor goedkope hotels in Antwerpen! Heb via deze link ooit iets leuks geboekt: http://www.hotelspecials. ... n/antwerpen/goedkoop.html
Op zoek naar een gezellige en betaalbare B&B in Antwerpen.

Iemand nog tips?
Als je voor jezelf kiest, krijg je er altijd iets mooiers voor terug..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven