Februari 2011 *deel 3*

27-12-2010 20:57 2500 berichten
Welkom op het topic van de Februari mama's!

NaamLftDatumGeslachtGeboren!Fietje953328 janMeisje12-01 Fietje-dochterAnsari3031 janJongen (2e kind)12-02 Ansari-zoon Kookaburra2803 febMeisje08-02 Kooka-dochterMeekletser2904 febMeisje (2e kind)04-02 'Meisje'Kantineke2504 febMeisje31-01 YaraLentebries2906 febJongen (2e kind)07-02 Lente-zoonDouze3007 febJongen15-02 LaurensMikado1233908 febMeisje06-02 Yara NickyKaat773211 febMeisje16-02 LotteSenshi2611 febJongen17-02 MilanJuliet19822811 febMeisje25-12 Ellis LynneKwikzilver3811 febJongen14-02 Kwik-zoonFemfreggel2811 febMeisje18-02 Rianne MilanaPrinsesjeenco793114 febJongen15-02 Robin MikaJennifervd2616 febMeisje28-02 Elinfeb20112617 febMeisje11-02 'Catootje'Kupcake2818 febMeisje20-02 Kupcake-dochterKriwi2518 febJongen19-02 Kiwi-zoonJuuls822818 febMeisje14-02 SaarMissbreezer2823 febJongen (2e kind)17-02 mb-zoonAmelief2428 febJongen (2e kind)23-02 Zoon-lief

Link naar ons 1e deel: *klik*

Link naar ons 2e deel: *klik*
Alle reacties Link kopieren
Feb, ik had vanmorgen even gegoogled op die hoofdpijn en bij die klachten stond ook trillen(bij zwanerschapsvergiftiging) had jij niet ook een hoge bloeddruk? Anders toch maar spoed lijn bellen hoor!!

Go ansari! Toch al wat voorwerk hoera!!

Ben benieuwd hoe het met lente is!!
Het is vandaag wel een mooie lente dag....dus waarom niet.

Een lentebaby op een lente dag!

Ik vind alleen de handdrukpunten voor het opwekken van weeen op de site. De rest is voor bij de bevalling, toch?
Ze kon nu niet zeggen hoe en wat verder qua verwachting. Kan binnen een uur beginnen, kan vanavond of helemaal niet. Mocht ik morgenochtend nog geen weeën hebben dan moet ik bellen en word ik doorgestuurd naar de gyn. Enige waar ik wel van baalde is dat ze vlak voor ze wegging ineens zei dat er vanavond en vannacht een waarnemer is die ik nog nooit heb gezien.
*Breekt even in*

Lentezoon is geboren om 09.47 uur! Bevalling verliep binnen 4,5 uur. Lentezoon is 51 cm en weegt 3530 gram.

*Sluipt weer weg*
Jeaahhhh lentezoon is geboren!

Gefeliciteerd Lente! En 4,5 uur... dat is snel...tjonge..

Ik hoop dat alles goed is met jou, vader en ik.

Het is geboren op een mooi lente dag...hoe mooi!

He gadver...dat is inderdaad niet heel fijn maar goed...misschien als je eenmaal begint dat je daar niet zo mee bezig bent. Je wilt dan gewoon beginnen en je kindje in je armen. Spannend of het nu zal beginnne, je zou t wel zeggen met 3cm...dacht ik.

Hoe voel je je nu?
meiden, vertel me méér! Jullie slepen me door de dag heen want verder doe ik helemaal NIKS. *zucht*
Jeej Ons eerste knulletje is geboren!! Gefeliciteerd Lente, Lenteman en Lentekind!

Ben benieuwd hoelang je moet blijven. Dat hing toch van de tijd af tussen de 2 prikken die je zou krijgen? Nou geniet ervan meid!!

Bedankt voor het melden Reen

Dikke Kooka, begrijp heel goed dat je het zo zat bent. ( ik nl ook )

Haha is het zo erg met je vandaag Juuls, dat je op onze verhalen leeft

Fijn dat je langs kan komen Prinses

Oehhh spannend Ansari al 3 cm. Hoop voor je dat het strippen het gewenste effect heeft

Ik weet niet waar jij woont Jennifer, maar hier geen lenteweer hoor, Het lijkt wel herfst hier aan de kust. Wel iets minder wind als gister, maar ik durf nog steeds niet m'n spulletjes weer rechtop te zetten in de tuin. Daar wappert het nog iets te hard voor.

Balen Feb dat je niet meer kon bellen...

Lijstjes wat is dat, hahah. Daar doe ik niet aan hoor.

Gezellig paps en mams kwamen net even binnen wippen. Ze doen altijd vrijwilligerswerk op maandagochtend op de club, en dat is vlakbij mijn huis. Dus ze kwamen even buurten.
Lente Gefeliciteerd met jullie zoon!! Geniet lekker van elkaar en ik hoop dat je (in het ziekenhuis) lekker kunt bijkomen!
Oei, 1 felicitatie is wel voldoende niet?!
Een derde keer is zelfs wat overbodig ghehe
Hoeraaaaaa! De eerste feb jongen is geboren! Gefeliciteerd lente! Mooie lange knul dus!

Wat snel zeg!! Wordt langer in het ziekenhuis blijven denk ik? Ben benieuwd naar de foto's en naam!
Kooka: vandaag werd je toch gestript??? Zou inderdaad even goed navragen wat nu precies de plannen zijn mbt overtijd laten lopen!

Lente: spannend!!! Zet ‘em op!!!!!!!!!!!!!!!! Oh, ik lees nu dat ‘ie er al is!!!!!!!! Dat heb je snel gedaan! Van harte gefeliciteerd en geniet er van met z’n 4-tjes!!!!!!!!

Amelief: dus toch niet vandaag heen… Wel fijn dat de mijlpaal van 37 weken is bereikt he?

Kwik: dat van die lijstjes is erg herkenbaar! Het einde van mijn lijst is ook in zicht!!

Honger: check! De hele dag door!

Senshi: gelijk bellen als het begonnen is, dan valt er vast wel wat te regelen met collega’s ofzo, toch?

Feb: heel veel succes vanmiddag!!!En wat prinses en jennifer zeggen even opschrijven wat je wil bespreken!

Jennifer: manier van communiceren op dat topic word je inderdaad niet echt vrolijk van, maar ik vond het beginstuk wel verhelderend (met uitleg welke soorten er zijn e.d.) Heb al een mooie effen draagdoek gezien op draagdoek.nl. Lijkt me wel een leuk kraamcadeautje!

Volgens mij zouden alleen de harten van verse ananas werken, maar volgens mij schreef hier iemand dat je dan een vrachtwagen-lading hiervan zou moeten eten… Lijkt dus een bakerpraatje, net als de bitterlemon enzo..

Prinses: wat raar dat je niet even bevestigd werd in het bellen! Wel fijn dat je vanmiddag nog even voor controle kan komen. Hopelijk is je hoofdpijn inmiddels gezakt en zijn de controles straks allemaal goed!

Ansari: wow al 3 centimeter! Dat is toch al best veel??!!! Lijkt me wel gek om zo te wachten op de weeën, wetende dat het allemaal in gang is gezet!

Juuls: gaattie een beetje??? Misschien een leuke film kijken ofzo? Of een potje Mahjong op spelletjes.nl is ook een aanrader (wel verslavend). Heb van m’n moeder nog een stapel tijdschriften gekregen, zo wissel ik het wat af.. Of ook iets van een blog/website maken voor de beeb, net als Kooka. Ok, tot zover mijn brainstormsessie

Hier weinig nieuws te melden. Heb vanochtend een auto vol boodschappen gehaald. Niet zo slim, aangezien ik steeds meer last van m’n bekken krijg… Heb dan ook besloten dit maar niet meer te doen en dagelijks een klein boodschapje ga halen bij de buurtsuper..

Fijne dag allemaal en tot later!
@lente Gefeliciteerd met je zoon! hopelijk viel de bevalling mee!

@ansari, tja 3 cm, daar zat ik donderdag ook op volgens de VK. Hopelijk zet het door bij jou! strippen is inderdaad geen pretje, geniet van het bankhangen en ik duim voor je!

Ik heb een aantal VK's van onze praktijk ook nog nooit gezien, dus weet ook niet wie ik aan kan treffen bij de bevaling.

@jennifer, tja mijn VK heeft zelf een week of anderhalf met 5cm ontsluiting rondgelopen, dus volgens mij zegt dat nog niks helaas...

@juuls, hier ook nog niks gedaan, ondanks de goede voornemens
Yeeeeh!!! Gefeliciteerd Lente!!!

Hopelijk mag je toch snel naar huis en hoef je niet die 48 uur te blijven meid!

Nu maar is klaarmaken voor de gyn, vanmiddag meer...
Jeej! Gefeliciteerd Lentegezin met jullie zoon/broertje Ben benieuwd hoe het manneke heet! Maar we zullen idd nog even moeten wachen.. hoop dat het blijven in het ziekenhuis meevalt voor Lente!

Hier is het ook een super mooie lentedag. Ben net best ver met de hond wezen wandelen. Pff kost veel energie maar het is zo'n lekker weer

Kom op Ansari en Kooka.. verder met cm kweken haha!
Hoe zou het trouwens met Mikado en gezin gaan? Moesten ze lang in het ziekenhuis blijven?

Dus bij deze: Mikado hoe gaat het?? En met jullie dochter??
Hoera ons eerste jongetje! Van Lentebries! Gefeliciteerd meid, we zijn erg benieuwd!

Ansari spannend 3 cm! Hopen dat het doorzet na het strippen.

Kooka ook: hopen dat het doorzet!

Jeetje meiden het is nu echt losgebasten he met de februari baby's!

Ja Senshi, ik ben ook benieuw hoe het met Mikado gaat, en ook met Fietje! Die hebben we ook al lang niet gezien... maar de eerste 6 weken schijnen echt een achtbaan te zijn dus we zien haar vast over een poosje weer terug.
ff snel doorgebladerd naar De post... Welkom Lentezoon!!! Netjes hoor, 4,5 uur! Daar teken ik voor!

Voordat ik ga teruglezen naar hoe het jullie allemaal vergaat, even een ego-postje: De gastmoeder is geregeld!!! Het was meer dat zij even twijfelde, over uurloon en overstappen naar een ander bureau omdat zij de helft goedkoper is voor ons, maar ze is overal mee akkoord gegaan!!! Ik ben zo blij (met haar en dat de kosten 'meevallen'), kan nu eindeijk rustig slapen vannacht! (of bevallen haha)
hier toch maar een verse ananas gekocht....vind t lekker en je weet maar nooit!

Nu op zoek naar zorro aan ´t kijken...ze zijn echt goed.

hier schijnt t zonnetje en is de wind grotendeels gaan liggen.

kupcake: hier een tip van mij, haal 1x pw grote boodschappen met manlief of iemand anders erbij en ga niet bukken en tillen.

ik doe dit al een tijdje en t voelt prettig.

fem: wat fijn dat t nu geregeld is!
Oh Jennifer en jij krijgt van mij ook een tip: juist de harten van ananas zijn giftig (zit teveel blauwzuur in). Iemand schreef hier ergens op het forum dat van ananas alleen de kern weeen opwekt, maar die zou ik juist niet eten als ik jou was....

Fem: fijn dat het geregeld is! Enne... niet voordringen he door vannacht al te beginnen... wij mogen vrijdag pas.
ha meiden

lente, nogmaals van harte!

ik kom miss vanaaf verder reageren, heb de hele dag al een harde buik (voel de baby wel) maar weet niet hoe het gaat lopen. liefs mb

voor iedereen
Kwik: bedankt voor de tip! Wij hebben zo'n speciale ananas snijder die het hart en schil losmaakt van de rest.

Missb: Rustig aan vandaag...en wie weet is de harde buik voor een goed doel. Ik hoop het voor je! You go girl!
hey meiden, dank voor alle lieve felicitaties! Even een kort berichtje. Het gaat goed hier. Morgenochtend hoor ik wanneer ik naar huis mag. Het is zooo.onwerkelijk allemaal. Lentekind komt zo, de eerste ontmoeting, spannend! Wanneer ik thuis ben, meer nieuws op hyves.
Lente wat fijn om te horen dat het goed gaat! Leuk dat de grote zus haar broertje zometeen komt bewonderen. Geniet ervan meid!
@Lente: Spannend de eerste kennismaking Geniet ervan!

@Fem: Wat fijn dat het allemaal geregeld is! Weer een zorg minder.. is ook niet goed voor de baby die stress enzo.

@MB: Rustig aan hé!!

@Jennifer: Smakelijk met je ananas. Ik zou me kapot lachen als je na het eten opeens aan het bevallen gaat ;)

@Kwik: Vrijdag ja.. heb jij het idee dat er al iets gaande is bij jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven