Februari 2011 *deel 3*

27-12-2010 20:57 2500 berichten
Welkom op het topic van de Februari mama's!

NaamLftDatumGeslachtGeboren!Fietje953328 janMeisje12-01 Fietje-dochterAnsari3031 janJongen (2e kind)12-02 Ansari-zoon Kookaburra2803 febMeisje08-02 Kooka-dochterMeekletser2904 febMeisje (2e kind)04-02 'Meisje'Kantineke2504 febMeisje31-01 YaraLentebries2906 febJongen (2e kind)07-02 Lente-zoonDouze3007 febJongen15-02 LaurensMikado1233908 febMeisje06-02 Yara NickyKaat773211 febMeisje16-02 LotteSenshi2611 febJongen17-02 MilanJuliet19822811 febMeisje25-12 Ellis LynneKwikzilver3811 febJongen14-02 Kwik-zoonFemfreggel2811 febMeisje18-02 Rianne MilanaPrinsesjeenco793114 febJongen15-02 Robin MikaJennifervd2616 febMeisje28-02 Elinfeb20112617 febMeisje11-02 'Catootje'Kupcake2818 febMeisje20-02 Kupcake-dochterKriwi2518 febJongen19-02 Kiwi-zoonJuuls822818 febMeisje14-02 SaarMissbreezer2823 febJongen (2e kind)17-02 mb-zoonAmelief2428 febJongen (2e kind)23-02 Zoon-lief

Link naar ons 1e deel: *klik*

Link naar ons 2e deel: *klik*
Alle reacties Link kopieren
quote:mikado123 schreef op 06 februari 2011 @ 08:57:

vanochtend om 05.07 is ons gezonde meisje van 9 pond geboren. Ze heet yara. (hihi; echt waar) meer details laterhaha geweldig mooie naam! lekker gewicht zeg! geniet maar van jullie prachtige prinsesje!
Meekletser: Mooie foto's hoor!

Jennifer: En, heeft je vriend gelijk..? Ik heb al ongeveer 3 weken last van harde buiken wat tot nu toe nog weinig actie heeft opgeleverd... Maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het bij jou ook zo is. Ik hoop dat het doorzet bij je. Fijn dat je vriendje thuis is vandaag.

Douze: Is het nog gelukt om een huisje uit te kiezen..?

Kwik: Hoe gaat het met je buikpijn..? En tuurlijk hoor je erbij! Maakt toch niet uit dat je minder post.

En wat goed dat je zo eerlijk geweest bent naar je moeder, dat was vast niet makkelijk. Heb je sindsdien nog contact met haar gehad..?

Ansari: Hoe gaat ie bij jou..?

Kaat: Ook voor jou geldt hetzelfdeals voor kwik! Je moet doen waar je je het beste bij voelt. Als dat meer meelezen is en af en toe een pist is dat toch ook goed.

Kooka: Hoe gaat het met jou..?

Dank voor jullie lieve knuffels. Ik ben normaal geen emotioneel persoon maar vandaag blijven de tranen maar komen. Ik denk veel aan de bevalling van Lentekind terug vandaag... Verder is het onrustig in mijn buik. Veel harde buiken, pijnscheuten van onderen. De ene keer komen ze regelamtig, Dan weer een uur niks... Weet niet zo goed wat ik er van moet denken.

Gelukkig nog een uurtje kunnen slapen, van 8-9. Ik heb voor het eerst gedroomd dat de baby er was, hij leek zoveel op zijn zus! We kwamen terug uit het ziekenhuis, en alle lieve familie en vrienden waren er om hem te bewonderen. Het was een mooie droom.

En het is zeker tijd dat de 1e jongen wordt geboren! Ik geef de beurt aan Ansari, zij wacht tenslotte al het langst.
@ Mikado: gefeliciteerd met jullie dochter!!! Fijn dat het vannacht heeft doorgezet! Eindelijk

@ Lente: Heb je maar 1 uurtje geslapen? Je gaf gisteren al aan dat je zo moe was. Geen wonder dat je er doorheen zit. Sterkte, wie zei gisteren nou dat baby's zich aandienen als de moeder er doorheen gaat zitten? Dan moet die van jou nu toch wel snel komen!
Mikado en vriendin, Gefeliciteerd met jullie dochter!!!

@lente, Hier is ook D-day voorbij gegaan en ben nu ook een beetje aan het balen dat het zo lang duurt. Ook afentoe krampjes en steken maar zo onregelmatig... Mooie droom heb je gehad Ik heb nog helemaal niet over de baby gedroomd...

@meelezen, ik ben de laatste dagen ook niet heel goed in het reageren op anderen, sorry als ik dingen over het hoofd zie...

Dus dames hier gaat het nog wel ok, heb heerlijk geslapen en ik ga nu even in huis wat kleine dingetjes doen en wat bankhangen met mijn zieke mannetje (die is nu heel erg verkouden...)
Even een korte gefeliciteeeeerd voor mikado en familie! Woohoo! Populaire naam zeg!

Verder niet veel energie om te reageren/ schrijven dus doe het ook maar even niet.

Fijne zondag meiden!
Goedemiddag! Ik meld me.

Manlief is de bovenverdieping aan het poetsen...hij heeft echt nesteldrang..´want t moet wel schoon zijn als t gaat beginnen´ zegt hij. Lief he!? Mij lukt t namelijk niet.

Mikado: Gefeliciteerd!!! Wat zal jij gelachen hebben toen Kantineke's Yara werd geboren haha. Fijn dat ze zo gezond is en een lekkere dame. Nu genieten en vooral niet met ons bezig zijn.

Ik heb even snel door alle posts gelezen.

Ik vind iedereen echt lief, ook al reageer ik niet overal op. Sorry daarvoor! En voor de tranenmama's...een hele dikke knuffel.

En laat ze lekker lopen...stop ze niet weg.

Manlief zou vandaag een erg mooie data vinden omdat er iemand dierbaars vandaag jarig was. Maar goed...je kunt ook te graag willen, toch? Gisteravond dacht ik even...bij veel buikpijn maar daarna lekker geslapen.

Nu veel hoofdpijn en twijfel of ik daarover weer moet bellen ivm hoge bloeddruk en de middag in t zkh van de week.

Ik wacht nog maar even af.

Fijne dag iedereen! En succes voor de bevallende mama's. (je weet maar nooit)
Goedenmiddag

Lieve mensjes het geeft toch helemaal niet als we niet altijd allemaal op iedereen reageren. We hebben het allemaal druk, en de hoofdjes lopen redelijk over bij de meesten. Het is ( vind ik) met name erg leuk om te lezen wat iedereen zo allemaal meemaakt. We hebben een flinke groep met 21 meiden, dus dan word het ook gewoon ingewikkeld om echt elke keer op iedereen te reageren.

Lekker zo'n poetsende kerel Jennifer. Leker misbruik van maken haha.

Fijn dat je nog iets hebt kunnen slapen Lente. En mooie droom hoor. Ja ik heb 2 huisjes gevonden. Nu nog hopen dat ze ook naast elkaar op het park liggen. Morgen eens bellen.

't Schiet bij jou ook niet echt op he Kooka... Knuffelse met je zieke mannetje

Tja zou Ansari bezig zijn ons eerste jongetje op de wereld te zetten?

Wij zijn net even naar Zandvoort geweest. Gossie zeg ik wapperde bijna weg daar. En man was echt flauw zeg... Hij zegt gewoon : nou ik waai niet weg hoor, ik heb jou toch vast.... tss, haha. Maar het was wel even lekker. En lekker appeltaart met warme choco gehaald daarna, hmm
Mikado gefeliciteerd! Yara is al een bijzondere naam, en dan ook nog eens in combi met een zondagskindje...

Hier ook een nacht met weinig slaap en veel harde buiken gehad, lig nog steeds veel te piekeren over de opvang straks.

Sterkte aan iedereen die er doorheen zit, ik kom later terug om uitgebreider te reageren.

Fijne zondag!
Fem: Zijn er vragen die wij nog kunnen beantwoorden om je twijfel gedeeltelijk weg te nemen, over de opvang?

Het lijkt me vervelend als je het niet naast je neer kan leggen.

Wij gaan zo dadelijk toch even naar mijn schoonouders.

Weer de hele dag harde buiken...zo hard dat de adem bijna wordt weggenomen. Ik voel dan de gehele contouren van de kleine...heel gek. Maar de harde buiken gaan niet samen met pijn/steken. Dus...

Hoofdpijn is nu gezakt...

Ik hoop morgen weer wat meer energie te voelen. Vrijdag voelde ik nog zoveel energie!

Fijne dag nog.
Hallo! Helaas niets aan de gang. Net bezoek gehad waarmee we naar Noordwijk zijn geweest, letterlijk even uitwaaien. Onze pc heeft het begeven dus probeer het nu met de mobiel te doen, maar vind dat toetsenbord irritant. Mikado, gefeliciteerd!!! Lente een dikke knuffel voor jou! Kooka, waar blijven onze kleine mannetjes toch? Morgen aan het eind van de ochtend komt de vk strippen dus wie weet.... Meiden allemaal een knuffel en tot snel.
Mikado: van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!!!! Nog een Yara, haha, leuk hoor! Geniet van je kraamtijd!!

Meekletser: mooie foto’s van jullie prachtige meisje!!

Kwikzilver/Kaat: heel herkenbaar wat jullie schrijven over het bijhouden van het forum! Ik lees ook veel mee en probeer op iedereen te reageren, maar het is haast niet bij te houden! Ik zal ook de bijzonderheden wel posten natuurlijk, maar had zelf ook het gevoel dat wat buiten de boot viel..

Kwik: lastige situatie mbt je moeder… Wel goed dat je je gevoel hebt uitgesproken, zal ze toch best begrijpen??

Lente: D-day vandaag, spannend hoor, zeker omdat je de vorige keer druk bezig was deze dag! Laat de tranen maar lekker komen, kan soms heerlijk opluchten!

Ansari: al nieuws?

Kooka: alles nog relatief rustig zo te lezen…

Jennifer: lief dat je vriend lekker thuis blijft en dat hij je zo helpt met het huishouden (doet die van mij helaas niet uit zichzelf…) … Geniet van een dagje met z’n 2-en!

Hier een rustig dagje vandaag. Vriendlief is naar voetbal en ik heb een cake gebakken, hoe burgerlijk wil je het hebben
Haha, weer een paar postings tegelijk zo te zien! Nog even een vraagje: laatst zag ik een kennis die haar baby in een draagdoek had. Hebben jullie er ook over nagedacht of je dat wil? Lijkt mij op zich wel knus, maar ik zie nog niet helemaal voor me wanneer je dat zou gaan gebruiken.. Er is zelfs een heel draagdoek-topic op het Viva forum zag ik.. Ben benieuwd of en wat jullie er van vinden!
@ansari, het zal een verrassing zijn als die van mij een mannetje is Maar inderdaad, ik vraag me af hoe we ze een dosis motivatie kunnen geven om eruit te komen

Hopelijk doet het strippen morgen wat, bij mij heeft het helaas weinig effect gehad.

@kupcake, ik heb wel 2 draagdoeken, lijkt me heerlijk om met die kleine zo dichtbij me te lopen en het geeft enigzins bewegingsvrijheid. Ik heb ze goedkoop op de kop kunnen tikken, dus mocht het niks zijn dan is het niet erg...

Ben bezig met de website van de kleine, heel verhaal over wie ze is met de echofoto's erbij. Bij de geboorte hoef ik alleen nog een klein stukje toe te voegen

Verder staat er een blog op, zal op hyves het adres geven zodra ze er is

Ik ga nu genieten van mijn luie zondag!
Hallo meiden,

Net even bij de voetbal wezen kijken, vriendje zelf is naar Sparta maar toch leuk om even de meiden te kletsen.

Van de wedstrijd zelf krijgen we altijd weinig mee haha

@Fem: Waar twijfel je nog over wat betreft de opvang?

Ik heb toevallig gisteren het contract binnen gehad, dan is het allemaal nog echter.

@Ansari: Lief dat je toch nog aan ons denkt nu je comp. kapot is. Ik vindt het ook niet handig met tel, maar soms lig ik al in bed en wil ik toch nog even reageren.

@Douze: Goed gesproken! met 21 meiden wordt het soms lastig om te reageren.

@Jennifer: Fijn dat je van je hoofdpijn af bent. Maar toch gewoon bellen hoor als je het niet vertrouwd! Mijn mannetje heeft ook gestofzuigd vandaag, maar die heeft wel enige aansporing nodig hoor. Hij ziet geen stof zegt ie dan, wacht maar tot de zon naar binnen schijnt haha en het moet gewoon gebeuren.

@lente: Voel je je al wat beter? Huilen mag hoor, doe ik ook elke dag als is het maar om mezelf even zielig te vinden.

@Cupcake: Ik ben niet van plan een draagdoek aan te schaffen, het lijkt mij een last voor me rug en ben bang dat ik hem niet vaak genoeg gebruik.

@Kooka:Leuk zo'n website! ben benieuwd!

@Amelief: Morgen jouw dag he! Hopelijk wilt de gyn jouw wel begrijpen en wordt je niet naar huis gestuurd.

Mag je morgen al naar het ziekenhuis of ga je alleen naar de VK morgen?

Ik moet morgen ook weer naar de gyn om 14.00 uur. Ben benieuwd naar me bloeddruk en of ze niet alsnog naar me wil luisteren. Ik wil niet meeeeeer!!!!!!!

Zou Julliet zich nog bij ons voegen? Ben zo benieuwd hoe het met haar is en hoe ze alles ervaren heeft?

Fijne middag nog meiden!!
Oh sorry kooka, niet eens naar gekeken.

Wrs dacht ik automatisch, er zijn alleen nog maar meiden geboren dus komende week wordt de jongensweek En jij bent toch ook al aan de beurt....

Ben best zenuwachtig voor morgen, nou ja, ik ga het afwachten.

Qua poetsen, heb nu ook weer zoiets van, slaapkamer extra stofzuigen, badkamer nog extra poetsen. Tja er komen toch "vreemden" in je huis en die zouden toch eens kunnen denken dat het niet schoon/opgeruimd etc is. Man wordt gek van mij haha
ghehehe ik ben niet zo poetserig, heb daarom ook eens in de week een schoonmaakster over de vloer.

Het geeft niet hoor Ansari dat je ervanuit ging dat ik een jongetje kreeg, met de telefoon is dat moeilijk te zien op het forum.

Mijn man wordt het nu ook echt zat. Met de partnerles van yoga hadden ze het over drukpunten die de bevalling kunnen opwekken. Hij gelooft er helemaal niet in, maar is nu zo ver dat hij wel wil masseren, als het helpt is het mooi meegenomen
Ik kom even zwaaien!

Morgen ben ik sinds 2 weken weer alleen thuis dus heb ik zat tijd om te reageren ;) Ik ben wel bang hoor.. manlief moet morgen dus weer aan het werk. Maar die molen is 1,5-2 uur rijden vanaf hier. En hij gaat dus met een bedrijfsbusje met zijn collega mee. Dus ik zie het al gebeuren dat van de week overdag de bevalling gaat beginnen. Maarja we gaan van het positieve uit

Douze is ook in de race voor een jongetje! Die heeft morgen d-day.. Maar Ansari jij bent morgen alweer 41 weekjes.. ik duim voor je dat het vanacht begint!

Hmm is het toch een langere post geworden, wel een beetje ego.. sorry
@Kooka: Die drukpunten wil ik ook wel weten dan hihi
Hallo meiden daar ben ik weer!

Dank voor de aandacht, dat vond ik even fijn :-) En ja prinsesje, het was inderdaad de leenauto.

MIKADO en vriendin: Gefeliciteerd!!!! Geweldig, en zo'n flinke dame! Het is maar goed dat ze niet nog langer is blijven zitten... ik ben razend benieuwd naar je ervaringen en natuurlijk naar een foto!

Kooka: jij bent er ook echt aan toe he om te beginnen! Hou vol...

Lente: jij ook een knuffel, jij bent er ook aan toe! En dan D-day voorbij... het komt echt!

Douze: jij hebt morgen D-day. Heb je al het gevoel dat het rommelt of is het nog helemaal rustig?

Jennifer: iemand dierbaars jarig.. ja wij hadden dat affelopen vrijdag, dat zou de 10e sterfdag zijn van man's moeder. Een mooie dag om na precies 10 jaar het leven weer door te geven. maar ook hier niet gelukt.

Ansari: spannend morgen strippen! Hopen dat het helpt!

Man komt nu thuis dus ga gauw koken, later meer!

liefs kwik
@feb en andere dames die acupressuur willen proberen:

http://acupuncture.rhizom ... 20Dutch%20-%20verlosk.pdf
Fem lieverd, waar maak je je zo druk om? Wat voor opvang heb je straks?

Kupcake wij krijgen een Bondoline van mn schoonouders. Lijkt me heerlijk om die kleine straks te kunnen dragen. Man Lijkt het ook super. Hij ziet zichzelf al op het sportveld zo met de kleine

Haha Senshi, ben ik in de race voor een jongen, haha. Ik zelf denk dat het een jongetje is, maar ja 95 % om ons heen denkt dat het een meisje is. Ik zal m'n best doen ons een beetje evenwicht te brengen hier .

Tja morgen D-day Kwik, Ach het rommelt al een week of 2 hier. nu ook, maar het zet maar niet door. Ik zat al te grappen met man dat de tom tom het niet doet. Kleine wil er nl via de linkerkant uit ipv beneden, haha

Gezellig Feb voetbal kijken kletsen.

Drukpunt al gevonden Kooka?, hihi

Alvast succes morgen Ansari

Fijn dat je hoofdpijn gezakt is Jennifer.

Tja hoe zou het met Juliet en Fietje zijn?

haha man heeft geen zin om te werken morgen, dus of ik even kan bevallen vannacht of morgen
hahaha douze hier ook zo'n man die graag wil dat ik beval omdat hij geen zin heeft in werken

Ik ga even een toetje maken met ananas en het lekker opeten met een glaasje tonic ernaast
Mikado, gefeliciteerd met Yarah!!! (populaire naam!)

Hier gaat het lekker, zit nu met Meisje (leuke 'schuilnaam') op schoot. Ze moet poepen, maar het wil niet zo, al ruikt het best, pfff...

Ze is echt een voorbeeldig kind, dat overdag om de 2 a 3 uur borstvoeding wil en afgelopen nacht om de 5 a 6 uur, hopelijk komende nacht weer! Als ik haar aanleg zonder dat ze honger heeft hapt ze moeizaam aan, anders gaat het super! Echt zo fijn want ik zag er best tegenop. De kraamhulp is ook echt super!

Dus het is hier genieten!

Al begin ik wel op Pamela te lijken, dus ik weet niet of ik pijnkoos zal slapen.

Als ik weer meer tijd heb, ga ik meer reageren hoor!

xx (Ga even een schone luier omdoen...)
Ik ga donderdag eens die drukpunten uitproberen en wat ananas eten, vrijdag lijkt me namelijk een hele mooie dag om te bevallen:)

Hoop dat ik dan al aan de beurt ben natuurlijk, ben dan pas bijna 40 weken. Vinden jullie ook dat deze laatste weken zo langzaam gaan?

Ansari, hoop dat het strippen helpt morgen!

Douze, lekker hè die mannen! Die van mij vroeg al of het op een donderdag of vrijdag kon, dan

Hoeft ie de komende twee jaar geen vrij te nemen voor zijn verjaardag:)

Mijn moeder roept dat die de 8ste komt, maar dan zijn er al zoveel jarig.. Hou het dus maar op volgend weekend:)

Mijn benen die zie zeer doem zijn waarschijnlijk spataderen. Heb er gelukkig bbbb crème voor, dus hopelijk helpt het!

Heb ook wel besloten dat ik (waarschijnlijk) meteen helemaal op flesvoeding ga. Voelt gewoon beter! (even wat voeding bijhalen dus!) vriend vroeg gisteren hoeveel ik denk dat een baby per maand extra zal kosten (ivm de huishoudpot) ikzelf denk 200 euro (voeding,luiers, doekjes enz) is dit reëel denken

Jullie?

Draagdoek lijkt me leuk, maar wel moeilijk omdoen, zeker in het begin. Heb wel een draagzak liggen.
@Meekletser: Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie meisje En leuk dat je even een berichtje achterlaat.

@Prinses: Ja ik vindt de laatste weken ook erg langzaam gaan..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven