Rijles!!
maandag 30 maart 2009 om 21:24
Alle lessers verzamelen!
Op deze topic kunnen we ons ei kwijt over alles wat met (rij)lessen en theorie te maken heeft
Ik trap af met mijn ervaringen van vanmiddag.
Arrg wat was dat een hel!
De motor is wel 10 keer afgeslagen,stond zelfs midden op de weg stil.
Ik en de koppeling zijn nog geen goede vrienden
Gelukkig gaat het met theorie wel voortvarend
xx
Op deze topic kunnen we ons ei kwijt over alles wat met (rij)lessen en theorie te maken heeft
Ik trap af met mijn ervaringen van vanmiddag.
Arrg wat was dat een hel!
De motor is wel 10 keer afgeslagen,stond zelfs midden op de weg stil.
Ik en de koppeling zijn nog geen goede vrienden
Gelukkig gaat het met theorie wel voortvarend
xx
maandag 7 februari 2011 om 13:50
Oh rijlessen daar komen de herinneringen . Het is alweer een tijdje geleden dat ik dat moest doen maar ik wens jullie veel succes allemaal dames. Van alle examens die ik heb moeten doen vond ik mijn rijexamen veruit de verschrikkelijkste. (Dat helpt natuurlijk ook niet haha). Maar ik heb uiteindelijk de 2e keer mijn examen gehaald en rij nu hartstikke lekker rond in onze auto. Zet hem op!
maandag 7 februari 2011 om 17:24
maandag 7 februari 2011 om 17:40
maandag 7 februari 2011 om 21:15
Hey mensen, moet ff spuien hoor.
Vorige week heb ik vrijstelling gekregen voor mijn bijzondere verrichtingen. Toen mijn instructrice dit aanvroeg bij het cbr zou ze ook het examen aanvragen. niet gedaan dus.
Na een tijdje erachteraangezeten te hebben heb ik nu net eindelijk een datum gekregen.
We hadden afgesproken eind feb begin maart.
En de datum eind maart!
Baal er als een stekker van!
En rijden in stappen duurder dan normaal vind ik best vreemd eigenlijk, nooit van gehoord!
Vorige week heb ik vrijstelling gekregen voor mijn bijzondere verrichtingen. Toen mijn instructrice dit aanvroeg bij het cbr zou ze ook het examen aanvragen. niet gedaan dus.
Na een tijdje erachteraangezeten te hebben heb ik nu net eindelijk een datum gekregen.
En de datum eind maart!
En rijden in stappen duurder dan normaal vind ik best vreemd eigenlijk, nooit van gehoord!
maandag 7 februari 2011 om 22:20
quote:annie2 schreef op 07 februari 2011 @ 21:15:
En de datum eind maart!
En rijden in stappen duurder dan normaal vind ik best vreemd eigenlijk, nooit van gehoord!Moet ik wel bij zeggen dat je dan ook een TTT, theorie en praktijkboek enzo erbij krijgt. Wat dus in het andere pakket nog erbij gekocht moet worden als je wilt.
En de datum eind maart!
En rijden in stappen duurder dan normaal vind ik best vreemd eigenlijk, nooit van gehoord!Moet ik wel bij zeggen dat je dan ook een TTT, theorie en praktijkboek enzo erbij krijgt. Wat dus in het andere pakket nog erbij gekocht moet worden als je wilt.
maandag 7 februari 2011 om 22:39
dinsdag 8 februari 2011 om 15:24
Ik zou dan voor 2300 euro het volgende kunnen krijgen:
•40 rijlessen van 60 minuten
•RIS praktijk werkboek
•Theorie lesdag (met examentraining)
•Theorie leerboek
•Deeltoets I en II
•Deeltoets III = Tussentijdse toets (TTT)
•CBR Praktijkexamen
•Eigen Verklaring
•Examengarantie (mits binnen half jaar verreden)
Ruzaman wil de 400 euro die ik tekort kom wel betalen, maar toch doe ik dingen ook graag zelf. Dus als ik binnenkort een baan kan vinden(straks solliciteren dus duimen please) dan ga ik er wel voor!! En anders laat ik hem misschien toch mee betalen Mja, 2300 is wel veel. Aan de andere kant heb ik wel een heel fijn gevoel bij die rijschool en volgens mij is dat ook wel wat waard.
Wat zouden jullie doen?
•40 rijlessen van 60 minuten
•RIS praktijk werkboek
•Theorie lesdag (met examentraining)
•Theorie leerboek
•Deeltoets I en II
•Deeltoets III = Tussentijdse toets (TTT)
•CBR Praktijkexamen
•Eigen Verklaring
•Examengarantie (mits binnen half jaar verreden)
Ruzaman wil de 400 euro die ik tekort kom wel betalen, maar toch doe ik dingen ook graag zelf. Dus als ik binnenkort een baan kan vinden(straks solliciteren dus duimen please) dan ga ik er wel voor!! En anders laat ik hem misschien toch mee betalen Mja, 2300 is wel veel. Aan de andere kant heb ik wel een heel fijn gevoel bij die rijschool en volgens mij is dat ook wel wat waard.
Wat zouden jullie doen?
dinsdag 8 februari 2011 om 20:40
Als het voor jou heel goed voelt en je hebt het geld ervoor dan zou ik er voor gaan.
Let wel op dat je niet onverwacht méér moet uitgeven..
Je zegt 40 lessen, maar als je meer nodig hebt?
En examengarantie, maar 3x examen doen betekent ook weer extra lessen.
Dat zit er vaak niet bij in!
Als ik slaag (binnenkort én als) dan heb ik 32 lessen gehad.
Ook examen en lessen en eigen verklaring plus theorieboek en examen....samen nog geen 1500 euro..
Dan vind ik 2300 euro best veel.
@Annie, bij CBR kun je de wachttijden bekijken, bij Alkmaar staat nu een wachttijd van 1 week.. Dus wel een beetje vreemd.
Of kun je alleen bepaalde dagen/tijden, dan is het lastiger.
Let wel op dat je niet onverwacht méér moet uitgeven..
Je zegt 40 lessen, maar als je meer nodig hebt?
En examengarantie, maar 3x examen doen betekent ook weer extra lessen.
Dat zit er vaak niet bij in!
Als ik slaag (binnenkort én als) dan heb ik 32 lessen gehad.
Ook examen en lessen en eigen verklaring plus theorieboek en examen....samen nog geen 1500 euro..
Dan vind ik 2300 euro best veel.
@Annie, bij CBR kun je de wachttijden bekijken, bij Alkmaar staat nu een wachttijd van 1 week.. Dus wel een beetje vreemd.
Of kun je alleen bepaalde dagen/tijden, dan is het lastiger.
Shit happens
dinsdag 8 februari 2011 om 22:25
Of kun je alleen bepaalde dagen/tijden, dan is het lastiger.[/quote]
Porec ik ben op zoek maar kan het niet vinden! Heb je een link voor mij.
Heb vandaag gebeld mij mijn instructeur, het was de allereerste datum volgens hem!
En nu zeg jij dit, is toch op zijn minst erg opmerkelijk!
Of kun je alleen bepaalde dagen/tijden, dan is het lastiger.[/quote]
Porec ik ben op zoek maar kan het niet vinden! Heb je een link voor mij.
Heb vandaag gebeld mij mijn instructeur, het was de allereerste datum volgens hem!
En nu zeg jij dit, is toch op zijn minst erg opmerkelijk!