Wat is jou favoriete thee ?
dinsdag 11 september 2007 om 10:19
Aloha
Wat voor thee drink jij graag en vind je het lekkerst ???
Ik zal beginnen:
Zonnatura: weerstandsthee heerlijk naar citroen en ook nog een opkikker voor m'n weerstand (verstand ??)
Gewone zwarte thee echt op zijn engels melk en suiker.
Dan nog de sterrenmunt van pickwick met een beetje melk en honing.
nu jullie
Wat voor thee drink jij graag en vind je het lekkerst ???
Ik zal beginnen:
Zonnatura: weerstandsthee heerlijk naar citroen en ook nog een opkikker voor m'n weerstand (verstand ??)
Gewone zwarte thee echt op zijn engels melk en suiker.
Dan nog de sterrenmunt van pickwick met een beetje melk en honing.
nu jullie
dinsdag 23 oktober 2007 om 22:30
Ook ik ben een enorme theeleut. Bij mij in de stad (Enkhuizen) zit een heel leuk winkeltje het Coffy-huys. Hier verkopen ze echt van alles en nog wat aan thee smaken. Vorige week heb ik iemand geluksthee gegeven (groene thee met een smaakje) Zelf ben ik erg gek op citroen met een vleugje gember, losse thee. De green earl grey van Twinings is ook erg goed, lady grey vind ik ook lekker en inderdaad Earl grey is ook altijd goed. Trouwens ik las dat iemand vanille thee zo lekker vindt. Die hebben ze er ook van Twinings . Zelf houdt ik niet zo van vanille maar het is maar een tip
trouwens ze hebben een webwinkel www.coffy-huys.nl erg schattig winkeltje
trouwens ze hebben een webwinkel www.coffy-huys.nl erg schattig winkeltje

woensdag 24 oktober 2007 om 02:51
Leuk topic!!!
Op het moment (het is hier ook herfstig) drink ik het liefst Earl Grey (de ecologisch-biologische van de wereldwinkel, mmmm) en Rooibos original van Pickwick. (Die gaat toch niet uit het assortiment mag ik hopen??)
Nog een vraagje.
Ik woon in het buitenland en neem altijd thee uit NL mee terug. Nu krijg ik in december bezoek uit NL dus kan er weer thee voor me worden meegenomen, joepie. Ik dronk vroeger altijd heel graag winterthee van Pickwick, maar zag op hun site dat die nu wintergloed ofzo heet. Mijn vraag is: is dit wel dezelfde smaak als de oude winterthee maar heeft het een nieuwe naam, of is de smaak ook anders? Hopelijk weet iemand dit! Thanksss!
Op het moment (het is hier ook herfstig) drink ik het liefst Earl Grey (de ecologisch-biologische van de wereldwinkel, mmmm) en Rooibos original van Pickwick. (Die gaat toch niet uit het assortiment mag ik hopen??)
Nog een vraagje.
Ik woon in het buitenland en neem altijd thee uit NL mee terug. Nu krijg ik in december bezoek uit NL dus kan er weer thee voor me worden meegenomen, joepie. Ik dronk vroeger altijd heel graag winterthee van Pickwick, maar zag op hun site dat die nu wintergloed ofzo heet. Mijn vraag is: is dit wel dezelfde smaak als de oude winterthee maar heeft het een nieuwe naam, of is de smaak ook anders? Hopelijk weet iemand dit! Thanksss!

maandag 5 november 2007 om 21:55
[quote]fashionvictim schreef op 13 oktober 2007 @ 15:47:
Alle smaken die ik lekker vind gaan uit het assortiment.
Ik was dol op de vanillethee van Twinings, maar die bestaat niet meer. Toen vanillethee van Pickwick, bestaat ook niet meer. AH eigen merk: bestaat ook niet meer. Maar gelukkig had de Appie wel groene thee vanille, en die was nóg lekkerder dan de zwarte thee. En je raadt het al: uit het assortiment. Gelukkig had de Lidl ook nog groene thee vanille in het assortiment, en jawel hoor: ook die is uit het assortiment.
Jullie raden het al: vanillethee was mijn favoriete thee.
Momenteel hebben ze bij de Tuinen losse vanille thee voor maar ¤ 0,99 (een zakje), maar je raadt het al, die is zo goedkoop omdat hij eruit gaat. Balen voor je joh. Maar misschien kan je die nog inslaan?
Alle smaken die ik lekker vind gaan uit het assortiment.
Ik was dol op de vanillethee van Twinings, maar die bestaat niet meer. Toen vanillethee van Pickwick, bestaat ook niet meer. AH eigen merk: bestaat ook niet meer. Maar gelukkig had de Appie wel groene thee vanille, en die was nóg lekkerder dan de zwarte thee. En je raadt het al: uit het assortiment. Gelukkig had de Lidl ook nog groene thee vanille in het assortiment, en jawel hoor: ook die is uit het assortiment.
Jullie raden het al: vanillethee was mijn favoriete thee.
Momenteel hebben ze bij de Tuinen losse vanille thee voor maar ¤ 0,99 (een zakje), maar je raadt het al, die is zo goedkoop omdat hij eruit gaat. Balen voor je joh. Maar misschien kan je die nog inslaan?
vrijdag 16 november 2007 om 21:43
Ben een tijdje niet op het forum geweest dus beetje late reactie maar ik kan het niet laten om te reageren. Theeleut is mijn middle name! Ik heb tientallen smaakjes thuis. Een van de lekkerste vind ik lychee thee! Van het merk Dilmah, te koop bij de Tuinen. Heerlijk! Ook erg lekker is Sticky Toffee Pudding Tea, maar dat is vast niet te krijgen hier.. ik heb het uit Engeland vandaan. En nu stop ik maar want ik vind zoveel thee lekker dat de liijst eindeloos wordt. De meeste smaakjes zijn ook al genoemd. Oh wacht, rabarberthee is ook lekker! Die heb ik uit Duitsland, weet niet of hij hier te krijgen is.
donderdag 22 november 2007 om 13:50
Theeleut zou ook mijn "middle-name" kunnen zijn.
Vind heel veel thee lekker, drink er liters van, heerlijk!
Op dit moment vind ik Chai heerlijk.
Gekocht in een piepklein winkeltje in Amsterdam, losse thee, kruidig (beetje kaneel / gember) van smaak en heerlijk wanneer je het in een grote mok klaar maakt. Ongeveer 1/3 heet water, sterke thee van maken en dan aanvullen met hete, opgeklopte melk. mmmmmmmmmmmmmmm
Vind heel veel thee lekker, drink er liters van, heerlijk!
Op dit moment vind ik Chai heerlijk.
Gekocht in een piepklein winkeltje in Amsterdam, losse thee, kruidig (beetje kaneel / gember) van smaak en heerlijk wanneer je het in een grote mok klaar maakt. Ongeveer 1/3 heet water, sterke thee van maken en dan aanvullen met hete, opgeklopte melk. mmmmmmmmmmmmmmm
zaterdag 24 november 2007 om 14:20
Ik drink de hele dag door kruidentheetjes en s'ochtends een kopje groene thee met ginseng van pickwick. Ik volg een candidadieet voor mn gezondheid, en mag alleen kruidenthee, groene thee en spa blauw drinken. Mmm ben echt theefan geworden!
Mijn favorieten verschillen steeds maar ik ben sowieso een fan van het merk Yogi tea. Op dit moment vind ik de Detox thee van Yogi op 1 (en ook wel de groene thee met ginseng). Ik heb ook de Spicy rooibos thee van Yogi tijden lang op 1 gehad, en de rooibosthee van piramide is ook heerlijk.
Mijn favorieten verschillen steeds maar ik ben sowieso een fan van het merk Yogi tea. Op dit moment vind ik de Detox thee van Yogi op 1 (en ook wel de groene thee met ginseng). Ik heb ook de Spicy rooibos thee van Yogi tijden lang op 1 gehad, en de rooibosthee van piramide is ook heerlijk.
zaterdag 24 november 2007 om 15:34
zaterdag 24 november 2007 om 15:42
quote:lizet schreef op 16 november 2007 @ 21:43:
Ben een tijdje niet op het forum geweest dus beetje late reactie maar ik kan het niet laten om te reageren. Theeleut is mijn middle name! Ik heb tientallen smaakjes thuis. Een van de lekkerste vind ik lychee thee! Van het merk Dilmah, te koop bij de Tuinen. Heerlijk! Ook erg lekker is Sticky Toffee Pudding Tea, maar dat is vast niet te krijgen hier.. ik heb het uit Engeland vandaan. En nu stop ik maar want ik vind zoveel thee lekker dat de liijst eindeloos wordt. De meeste smaakjes zijn ook al genoemd. Oh wacht, rabarberthee is ook lekker! Die heb ik uit Duitsland, weet niet of hij hier te krijgen is.Bedoel je toevallig die Sticky Toffee van Whittard? Die heet nu Caramel.
Ben een tijdje niet op het forum geweest dus beetje late reactie maar ik kan het niet laten om te reageren. Theeleut is mijn middle name! Ik heb tientallen smaakjes thuis. Een van de lekkerste vind ik lychee thee! Van het merk Dilmah, te koop bij de Tuinen. Heerlijk! Ook erg lekker is Sticky Toffee Pudding Tea, maar dat is vast niet te krijgen hier.. ik heb het uit Engeland vandaan. En nu stop ik maar want ik vind zoveel thee lekker dat de liijst eindeloos wordt. De meeste smaakjes zijn ook al genoemd. Oh wacht, rabarberthee is ook lekker! Die heb ik uit Duitsland, weet niet of hij hier te krijgen is.Bedoel je toevallig die Sticky Toffee van Whittard? Die heet nu Caramel.
woensdag 5 december 2007 om 16:17
dinsdag 11 december 2007 om 13:51
zondag 23 december 2007 om 21:25
Iemand had het over thee die per zakje in een doosje verpakt is. Ik weet welke ze bedoelt! Het is Revolution thee. Ik heb het wel eens in een restaurant gezien. Ik dronk toen de Southern mint herbal tea, erg fris en lekker! De doosjes daar word je gelijk hebberig van. En in dat restaurant zaten ze met zn allen (honeybush caramel, dragon eye oolong, earl grey lavender, sweet ginger peach tea etc.etc.) in een grote donker houten doos. Die wil ik ook! Thuis heb ik gelijk op internet opgezocht waar het te koop was. Toen kwam ik dus bij deze site uit. Best prijzig, maarja voor lekkere thee moet je wat overhebben he dames 
Ik bestel eigenlijk nooit iets via internet dus heb de stap nog niet gezet. Maar ik wil het toch wel een keer gaan doen. Die thee is een aanrader!

Ik bestel eigenlijk nooit iets via internet dus heb de stap nog niet gezet. Maar ik wil het toch wel een keer gaan doen. Die thee is een aanrader!
zondag 23 december 2007 om 21:29

woensdag 26 december 2007 om 14:05
1. Pickwick elements thee Fire: lekker warm en niet zo zoetig als andere kruidentheeen.
2. Zwarte thee met honing van het eigenhuismerk van de Albert Heijn, een echte zware winterthee.
3. Rooibos naturel, altijd lekker.
4. Pickwick kaneelthee.
5. Pepermunt eigenhuismerk Albert Heijn, lekker verfrissend.
2. Zwarte thee met honing van het eigenhuismerk van de Albert Heijn, een echte zware winterthee.
3. Rooibos naturel, altijd lekker.
4. Pickwick kaneelthee.
5. Pepermunt eigenhuismerk Albert Heijn, lekker verfrissend.
vrijdag 28 december 2007 om 16:54
quote:labamboeh schreef op 23 december 2007 @ 21:29:
Ow dUh, nu ik wat beter op de site van Revolution kijk zie ik dat er tal van verkooppunten zijn...
En op deze weblog las ik dat je een proefpakketje van 30 zakjes met 5 smaken voor 13,50 kunt kopen. Nouja dat is voor een keer nog wel te doen toch?Via zijn weblog kun je ook een link vinden met verkooppunten in Nederland! Heb ook even gekeken en hoera, er zit een punt in mijn stad.
Ow dUh, nu ik wat beter op de site van Revolution kijk zie ik dat er tal van verkooppunten zijn...
En op deze weblog las ik dat je een proefpakketje van 30 zakjes met 5 smaken voor 13,50 kunt kopen. Nouja dat is voor een keer nog wel te doen toch?Via zijn weblog kun je ook een link vinden met verkooppunten in Nederland! Heb ook even gekeken en hoera, er zit een punt in mijn stad.