Wat is jou favoriete thee ?
dinsdag 11 september 2007 om 10:19
Aloha
Wat voor thee drink jij graag en vind je het lekkerst ???
Ik zal beginnen:
Zonnatura: weerstandsthee heerlijk naar citroen en ook nog een opkikker voor m'n weerstand (verstand ??)
Gewone zwarte thee echt op zijn engels melk en suiker.
Dan nog de sterrenmunt van pickwick met een beetje melk en honing.
nu jullie
Wat voor thee drink jij graag en vind je het lekkerst ???
Ik zal beginnen:
Zonnatura: weerstandsthee heerlijk naar citroen en ook nog een opkikker voor m'n weerstand (verstand ??)
Gewone zwarte thee echt op zijn engels melk en suiker.
Dan nog de sterrenmunt van pickwick met een beetje melk en honing.
nu jullie
woensdag 13 februari 2008 om 13:40
quote:Pluizebol schreef op 19 oktober 2007 @ 16:12:
Lapsang souchong, Lady Grey, English breakfast, goodnight thee, turkse appel, groene thee en witte thee zijn hier favoriet.
In de tussentijd is er ietsjes verandering geweest:
De eerste 4 vind ik nog steeds erg lekker maar sinds kort ben ik weer helemaal (opnieuw) verslingerd aan kamillethee. Prince of Wales tee vind ik ook zalig en ik heb vanmorgen Darjeeling gekocht (ook van Twinnings) en die is ook zalig!
Verder blijft groene thee met citroen een favoriete dorstlesser van me.
Lapsang souchong, Lady Grey, English breakfast, goodnight thee, turkse appel, groene thee en witte thee zijn hier favoriet.
In de tussentijd is er ietsjes verandering geweest:
De eerste 4 vind ik nog steeds erg lekker maar sinds kort ben ik weer helemaal (opnieuw) verslingerd aan kamillethee. Prince of Wales tee vind ik ook zalig en ik heb vanmorgen Darjeeling gekocht (ook van Twinnings) en die is ook zalig!
Verder blijft groene thee met citroen een favoriete dorstlesser van me.
maandag 18 februari 2008 om 21:23
dinsdag 19 februari 2008 om 17:25
dinsdag 20 mei 2008 om 22:41
Hallo theeleuten!
Even voorstellen, na jarenlang sloten thee te hebben gedronken van alles en iedereen, ben ik dan uiteindelijk mijn eigen theewinkel begonnen. Ideaal te combineren met 3 kids en ook nog de lekkerste thee erbij ! Echter heel moeilijk om mooie, originele en goede thee te vinden, uiteindelijk importeer ik nu (bijna) alles zelf. De hobby is nu definitief uit de hand gelopen... Ik nodig alle thee fanatici uit om eens rond te snuffelen in mijn thee paradijs, ik sta open voor nieuwe ideeën en suggesties ! Vriendelijke groeten Eugenie, www.fleurdethee.nl
Even voorstellen, na jarenlang sloten thee te hebben gedronken van alles en iedereen, ben ik dan uiteindelijk mijn eigen theewinkel begonnen. Ideaal te combineren met 3 kids en ook nog de lekkerste thee erbij ! Echter heel moeilijk om mooie, originele en goede thee te vinden, uiteindelijk importeer ik nu (bijna) alles zelf. De hobby is nu definitief uit de hand gelopen... Ik nodig alle thee fanatici uit om eens rond te snuffelen in mijn thee paradijs, ik sta open voor nieuwe ideeën en suggesties ! Vriendelijke groeten Eugenie, www.fleurdethee.nl
dinsdag 20 mei 2008 om 22:51
sterrenmix van zonnatura, jummm!
MAAR
ik ontdek er steeds meer!
rooibos vanille vind ik ook geweldig, net als de citrusversie van de groene thee.
eigenlijk ben ik meer een koffiefan.. maar voor de afwisseling is het wel gezellig.
mooie theedingetjes verkoop je, fleur!
als ik een suggestie mag geven voor de layout van je website, ik zou hem iets vrolijker maken. gooi er eens wat kleurtjes door!
gaaf dat je je hobby zo door hebt kunnen zetten.
MAAR
ik ontdek er steeds meer!
rooibos vanille vind ik ook geweldig, net als de citrusversie van de groene thee.
eigenlijk ben ik meer een koffiefan.. maar voor de afwisseling is het wel gezellig.
mooie theedingetjes verkoop je, fleur!
als ik een suggestie mag geven voor de layout van je website, ik zou hem iets vrolijker maken. gooi er eens wat kleurtjes door!
gaaf dat je je hobby zo door hebt kunnen zetten.
maandag 2 juni 2008 om 20:04

maandag 2 juni 2008 om 21:32
quote:Fleurdethee schreef op 20 mei 2008 @ 22:41:
Hallo theeleuten!
Die chai thee is lekker!
Of muntthee, met verse takjes...De munt groei ik zelf (plantje in keuken) maar deze is ook heel goed!
Hallo theeleuten!
Die chai thee is lekker!
Of muntthee, met verse takjes...De munt groei ik zelf (plantje in keuken) maar deze is ook heel goed!
dinsdag 3 juni 2008 om 09:39

donderdag 5 juni 2008 om 17:25
oooooooooo thee..!
Altijd in huis heb ik:
celestial seasonings:
- Sleepy Time ('s avonds)
- mandarin spice (mmm bij eten)
- tension tamer (kan altijd)
- lemon zinger (bij hitte/kater)
- Pickwick white tea: beatee/jasmin (of zoiets, is op zie ik net tot grote schrik... jasmijn thee maar minder bitter dan zwarte thee variant)
Verder gek op
- verse muntthee (en moest HEEL hard lachen om het muntthee-overbeharing verhaal een paar pagina's terug)
- lapsang souchong (lekker en wat pittiger voor 's avonds, bv van Simon Lévelt en heb van de week ontdekt dat de Rituals Oriental Mist ook een heerlijke lapsang is)
- zonnatura venkel (lekkere doordrinker)
Altijd in huis heb ik:
celestial seasonings:
- Sleepy Time ('s avonds)
- mandarin spice (mmm bij eten)
- tension tamer (kan altijd)
- lemon zinger (bij hitte/kater)
- Pickwick white tea: beatee/jasmin (of zoiets, is op zie ik net tot grote schrik... jasmijn thee maar minder bitter dan zwarte thee variant)
Verder gek op
- verse muntthee (en moest HEEL hard lachen om het muntthee-overbeharing verhaal een paar pagina's terug)
- lapsang souchong (lekker en wat pittiger voor 's avonds, bv van Simon Lévelt en heb van de week ontdekt dat de Rituals Oriental Mist ook een heerlijke lapsang is)
- zonnatura venkel (lekkere doordrinker)
donderdag 3 juli 2008 om 12:02
Ik ben echt een theefanaat. Ik drink het op elk moment van de dag (jaja, zelfs als het 30graden is Ik heb altijd ' smaakjes-fases', een tijdje geleden was het rooibos, maar nu heb ik een nieuwe ontdekt die echt super super super lekker is....Groene thee Cranberry van Pickwick...!!! Mijn vraag: wat is jullie favoriete smaakje thee?