Werk & Studie alle pijlers

Modules

08-02-2011 22:11 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraagje

Ik ben op zoek naar een opleidingsvorm die je per module kan afronden,en je eigen leer tempo aan kan geven.

Dus geef tijd druk,en een opleiding naast mijn eigen werk.
Denk je ook niet dat het handig is als je iets meer info geeft? Op welk niveau wil je een opleiding gaan volgen? In welke richting? Hoe lang mag het gaan duren? Wat wil je ermee bereiken?
LOI kan je het helemaal zelluf bepalen.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
En mocht je denken " Gut, doe mijn maar zo'n universitair papiertje, dan kan je naar de Open Universiteit".
quote:Zwuppeliennn schreef op 08 februari 2011 @ 22:29:

En mocht je denken " Gut, doe mijn maar zo'n universitair papiertje, dan kan je naar de Open Universiteit".Maar wel met een afgerond HBO-tje
Een 21+ toetsje voldoet ook Summer
quote:Zwuppeliennn schreef op 08 februari 2011 @ 22:31:

Een 21+ toetsje voldoet ook Summer *rent naar de Open Uni*
*rent weer terug...*

Oh nee, ik was al bezig met een studie, niet in modules, gewoon heel hard werken....

Inge, kom je nog wat meer info geven??
Ja sorry was erg schaars met mijn informatie .Ik ben gewoon benieuwd of iemand naast hun werk nog een opleiding doen.

Ik zelf zit al een tijdje te twijfelen wat ik wil doen.Ben zelf niet opzoek naar leuk werk,want dat heb ik al.

Maar wil gewoon iets naast mijn werk doen weet alleen niet wat,veel dingen lijkt mij leuk

Pabo

Mbo v weet iemand of er een deeltijd opleiding hier van is?

Jeugdzorg

Psychiatrie.

Ik begrijp natuurlijk wel als je een opleiding doet,gaat het gewoon tijd kosten,maar het liefst wil ik graag een beetje mij tijd in delen.Eigenlijk best veel eisen heb ahhaha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven