Monaco

09-02-2011 13:51 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend kan misschien een baan krijgen in Monaco. Op zich hartstikke leuk en ik sta er altijd voor open om in het buitenland te wonen. Maar zelf heb ik bij Monaco alleen een beeld van luxe, rijke en beroemde mensen, en geen inkomensbelasting. Maar of het een plek is waar je fijn kunt wonen (met een normaal inkomen)... geen idee.

Zijn er hier mensen die een tijdje in Monaco hebben vertoefd en me hier meer over kunnen vertellen? Hoe ziet het dagelijkse leven eruit daar? Zitten er echt alleen maar rijke lui of valt dat wel mee?
Mijn man en ik zijn er alleen een weekje geweest op vakantie dus heb niet echt recht van spreken...

Maar het was wel écht een luxe oord. Monaco is ook erg klein. Mooi en erg goed verzorgd (schone straten, mooie planten etc) maar klein.
Moét je dan per se in Monaco wonen ? Niet net over de grens in Frankrijk of Italië, dan heb je wat meer keuze in betaalbare woningen denk ik ... (Alhoewel het in die regio sowieso wel duur is, helaas...)
Ik denk dat we evt wel zouden kunnen uitwijken naar Frankrijk of Italie inderdaad.

Maar ik ben vooral benieuwd naar Monaco omdat ik daar nooit ben geweest.
We zouden trouwens wel een vergoeding krijgen om te kunnen huren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven