Mode & Beauty alle pijlers

Iemand ervaring met Brazilian Keratin Hair Treatment ?

23-03-2010 02:54 1205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg om bij mezelf een Brazilian Keratin Hair Treatment te doen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Mijn haar is nu echt zo super stijl! Ben na het douchen nog ruim 3 uur bezig geweest, wat een werk zeg, maar dan voel je je wel voldaan als je klaar bent:D! Een paar haartjes staan recht overeind, maar dan zal vast nog wel zakken. Ik ben echt super benieuwd hoe mijn haar na een nachtje slapen is en hoe het is over 2 dagen na het wassen..we zullen zien!
Weet iemand of je keratin treaqtment ook gewoon bij in de winkel kan kopen?
Ik heb geen idee Lilia, maar het bestellen werkt super goed hoor! Binnen 2 dagen had ik het in huis, heel handig.

Mijn haar had vanmorgen een paar 'vouwen' van het slapen, die heb ik met de stijltang even rechtgemaakt, ging echt super makkelijk, binnen 3 minuten klaar! Mijn haar is ook nog niet zo heel vet, maar uit ervaringen die ik hier gelezen heb komt dat nog wel, haha..nouja, tot nu toe valt het me erg mee!
quote:lilia schreef op 01 februari 2011 @ 03:36:

Weet iemand of je keratin treaqtment ook gewoon bij in de winkel kan kopen?

Nee, kan niet, of bestellen op internet, of laten doen bij de kapper.

Cato, jaaa die haren overeind, stom gezicht hè!! Heb ik ook altijd!!
Ja, echt vreemd, net statisch oid! Mijn haar is trouwens helemaal niet vies vet gelukkig. Om half 5 zit het er 48 uur in, dus vanavond weer lekker douchen, en daarna het resultaat bewonderen. Mijn haar is nog nooit zo stijl en lekker zacht geweest, hoop zo dat het na het douchen nog steeds zo mooi is! Tot nu toe in ieder geval heel blij met het resultaat.
Ik heb een vraag voor de gene die hun haar zelf behandelen.

Wat voor shampoo en conditioner gebruiken jullie na de behandeling? Bij de kapper werd namelijk gezegd dat normale shampoo's sulfaten en chlorides bevatten, die de keratine zouden afbreken.

Dit geldt dan denk ik ook als je het zelf thuis doet zeker met Sungliss?
Ja, dat klopt RooossOs, Sulfaten en sodiumvrije shampoo gebruik ik., Die is heel mild en wast de keratinebehandeling er niet uit. Het is sowieso beter om een sulfatevrije shampoo te nemen, is veel beter voor je haar, sulfaten zijn best agressief.
Mag ik dan welke weten?

Die ik van de kapper van het merk Juvexin (van global keratin) heb gekregen, zitten namelijk wel sulfaten en chlorides in terwijl het juist op de site staat dat die hier niet in zouden zitten..
Ik ben zo blij als een klein kind met mijn nieuwe haren. Het is stijl als ik gedoucht heb en het op laat drogen, het is stijl als ik wakker word:D..Alleen 1 klein dingetje, heb niet zoveel volume meer in mn haar, hangt nu wel een beetje stijl omlaag (haha, mensen hebben ook altijd wat te zeuren over hun haar). Heb jij dat ook TheEmpress?

@ Roos, ik heb (en volgens mij TheEmpress en vele andere hier) sunliss shampoo en cremespoeling. Erbij gekocht toen ik ook de treatment bestelde, maar kan je ook los kopen op de site: brazilian keratin hairtreatment punt nl!
Oke

Die conditioner en shampoo die bij het startkit zitten zijn dus alleen voor de behandeling zelf en daarboven op dan nog gewone shampoo en conditoner kopen
En Alice hoe is het bij jou nu?
Die shampoo van de startkit is wel alleen voordat je de treatment doet. Dat is deep cleansing oid en dus heel sterk reinigend. De conditioner is volgens mij wel dezelfde als die je los koopt. Ik heb de startkit besteld en de shampoo (boven 100 euro is verzending gratis)
wordt je haar nu ook iets zwaarder door de keratinebehandeling? Zou dat wel fijn vinden.
nee juist veel lichter, ofja ik was echt kroeshaar gewend dus is nu stuk lichter
Ik heb het nu 4 keer gewassen met shampoo sinds de behandeling. De krul komt wel weer terug, het is nu al 2x zo krullend als net na de behandeling. Maak steeds een foto van na het wassen dus zal over een maandje wel even alle fotos naast elkaar hier plaatsen. Omdat het na 4 keer wassen al een stuk krullender is, lijkt het me dat het bij mij ook zeker niet 3 a 6 maanden zo blijft. Maar goed het is nu alsnog veel beter als hiervoor dus ik wacht het nog even af!
Februari, ik heb een keratinebehandeling gehad in Amsterdam en een goede vriendin van mij en redactrice bij een van de bladen heeft het in Laren gedaan. Allebei zijn we super blij. Wij hebben de Global Keratin behandeling www.keratinebehandeling.nl gekozen, omdat dat geen aggresieve straightener is, maar het maakt je haar gezonder en ik heb er veel minder werk aan.

Ik zou een beetje uitkijken met de spullen die via internet verkrijgbaar zijn, want ik heb wat onderzoek gedaan, voordat ik deze behandeling heb gekozen en sommige producten werken helemaal niet of kunnen zijn schadelijk zijn. Global Keratin is goedgekeurd door de EU.

Wij hebben in ieder geval super mooi haar en kunnen het iedereen aanraden.
In eerste instantie is je haar een stuk gladder, maar na een paar dagen zie je je krullen/slagen weer terug, maar dan zonder pluis en met een mooie glans. Wondermiddel!
Ik heb zaterdag de stap gewaagd via een thuispakket en ik ben echt superenthousiast. Ik moet het vanavond uitspoelen maar ik kan nu al niet stoppen met kijken hoe glad, glanzend en stijl het is.

Als het zo blijft ben ik verslaafd.
Hoi ik weet niet wat te kiezen.

Sunliss behandeling en highlights voor de prijs van 150.

Tweede keus een oppepper behandeling, highlights van het merk Chi en dan nog leren stijlen met een stijltang kosten 80.

Wat is goed denken jullie. Ik heb half lang fijn blond haar.

Al het advies is welkom.
Ja Alice ik denk dat deze behandelingen alleen bij al vrij stijl en fijn haar lang werken..

Met mijn kroeshaar is gewoon niks te beginnen en ook logisch dat het er zo snel uitgaat helaas :(

Bij mij is het ook nog steeds stukken beter als voorheen, maar toch kan ik het nu al niet meer los dragen en daar baal ik toch wel van. Helemaal als ik na het wassen merk dat het er weer iets meer uit is
Rooss Oss, volgens mij heeft the Empress ook heel fijn krullend haar van nature, dus volgens mij dus niet alleen bij vrij stijl en fijn haar.
Ben benieuwd naar de foto's Alicia
quote:havertje schreef op 07 februari 2011 @ 20:25:

Rooss Oss, volgens mij heeft the Empress ook heel fijn krullend haar van nature, dus volgens mij dus niet alleen bij vrij stijl en fijn haar.

Klopt inderdaad, mijn haar is maandenlang steil. En ik merk dat mijn haar steeds langer steil blijft nu ik de behandeling vaker gedaan heb.

Dat is ook het advies trouwens: bij heel erg sterk krulhaar de behandeling na 2 weken te herhalen.
Ja oke maar gewone krul is nog steeds niet te vergelijken met kroes haha

En na 2 weken herhalen, tsja heb nu ook 2x gehad en het is er weer uit maarja ik kijk wel wat ik doe
the Empress, zijn jou haren ook lichter geworden, bedoel lichtheid in zwaarte, na de behandeling? Mijn haren woeien afgelopen weekend al de lucht in met mijn natuurlijke krul, hoopte juist dat de keratine mijn haren iets zwaarder zouden maken. Heb van dat gewichtsloze haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven