Iemand ervaring met Brazilian Keratin Hair Treatment ?
maandag 31 januari 2011 om 21:47
Mijn haar is nu echt zo super stijl! Ben na het douchen nog ruim 3 uur bezig geweest, wat een werk zeg, maar dan voel je je wel voldaan als je klaar bent:D! Een paar haartjes staan recht overeind, maar dan zal vast nog wel zakken. Ik ben echt super benieuwd hoe mijn haar na een nachtje slapen is en hoe het is over 2 dagen na het wassen..we zullen zien!
dinsdag 1 februari 2011 om 12:33
Ik heb geen idee Lilia, maar het bestellen werkt super goed hoor! Binnen 2 dagen had ik het in huis, heel handig.
Mijn haar had vanmorgen een paar 'vouwen' van het slapen, die heb ik met de stijltang even rechtgemaakt, ging echt super makkelijk, binnen 3 minuten klaar! Mijn haar is ook nog niet zo heel vet, maar uit ervaringen die ik hier gelezen heb komt dat nog wel, haha..nouja, tot nu toe valt het me erg mee!
Mijn haar had vanmorgen een paar 'vouwen' van het slapen, die heb ik met de stijltang even rechtgemaakt, ging echt super makkelijk, binnen 3 minuten klaar! Mijn haar is ook nog niet zo heel vet, maar uit ervaringen die ik hier gelezen heb komt dat nog wel, haha..nouja, tot nu toe valt het me erg mee!
dinsdag 1 februari 2011 om 17:11
woensdag 2 februari 2011 om 12:57
Ja, echt vreemd, net statisch oid! Mijn haar is trouwens helemaal niet vies vet gelukkig. Om half 5 zit het er 48 uur in, dus vanavond weer lekker douchen, en daarna het resultaat bewonderen. Mijn haar is nog nooit zo stijl en lekker zacht geweest, hoop zo dat het na het douchen nog steeds zo mooi is! Tot nu toe in ieder geval heel blij met het resultaat.
woensdag 2 februari 2011 om 13:35
Ik heb een vraag voor de gene die hun haar zelf behandelen.
Wat voor shampoo en conditioner gebruiken jullie na de behandeling? Bij de kapper werd namelijk gezegd dat normale shampoo's sulfaten en chlorides bevatten, die de keratine zouden afbreken.
Dit geldt dan denk ik ook als je het zelf thuis doet zeker met Sungliss?
Wat voor shampoo en conditioner gebruiken jullie na de behandeling? Bij de kapper werd namelijk gezegd dat normale shampoo's sulfaten en chlorides bevatten, die de keratine zouden afbreken.
Dit geldt dan denk ik ook als je het zelf thuis doet zeker met Sungliss?
woensdag 2 februari 2011 om 16:48
donderdag 3 februari 2011 om 09:54
Ik ben zo blij als een klein kind met mijn nieuwe haren. Het is stijl als ik gedoucht heb en het op laat drogen, het is stijl als ik wakker word:D..Alleen 1 klein dingetje, heb niet zoveel volume meer in mn haar, hangt nu wel een beetje stijl omlaag (haha, mensen hebben ook altijd wat te zeuren over hun haar). Heb jij dat ook TheEmpress?
@ Roos, ik heb (en volgens mij TheEmpress en vele andere hier) sunliss shampoo en cremespoeling. Erbij gekocht toen ik ook de treatment bestelde, maar kan je ook los kopen op de site: brazilian keratin hairtreatment punt nl!
@ Roos, ik heb (en volgens mij TheEmpress en vele andere hier) sunliss shampoo en cremespoeling. Erbij gekocht toen ik ook de treatment bestelde, maar kan je ook los kopen op de site: brazilian keratin hairtreatment punt nl!
donderdag 3 februari 2011 om 16:00
zondag 6 februari 2011 om 16:31
Ik heb het nu 4 keer gewassen met shampoo sinds de behandeling. De krul komt wel weer terug, het is nu al 2x zo krullend als net na de behandeling. Maak steeds een foto van na het wassen dus zal over een maandje wel even alle fotos naast elkaar hier plaatsen. Omdat het na 4 keer wassen al een stuk krullender is, lijkt het me dat het bij mij ook zeker niet 3 a 6 maanden zo blijft. Maar goed het is nu alsnog veel beter als hiervoor dus ik wacht het nog even af!
maandag 7 februari 2011 om 08:16
Februari, ik heb een keratinebehandeling gehad in Amsterdam en een goede vriendin van mij en redactrice bij een van de bladen heeft het in Laren gedaan. Allebei zijn we super blij. Wij hebben de Global Keratin behandeling www.keratinebehandeling.nl gekozen, omdat dat geen aggresieve straightener is, maar het maakt je haar gezonder en ik heb er veel minder werk aan.
Ik zou een beetje uitkijken met de spullen die via internet verkrijgbaar zijn, want ik heb wat onderzoek gedaan, voordat ik deze behandeling heb gekozen en sommige producten werken helemaal niet of kunnen zijn schadelijk zijn. Global Keratin is goedgekeurd door de EU.
Wij hebben in ieder geval super mooi haar en kunnen het iedereen aanraden.
Ik zou een beetje uitkijken met de spullen die via internet verkrijgbaar zijn, want ik heb wat onderzoek gedaan, voordat ik deze behandeling heb gekozen en sommige producten werken helemaal niet of kunnen zijn schadelijk zijn. Global Keratin is goedgekeurd door de EU.
Wij hebben in ieder geval super mooi haar en kunnen het iedereen aanraden.
maandag 7 februari 2011 om 17:48
maandag 7 februari 2011 om 18:57
Ja Alice ik denk dat deze behandelingen alleen bij al vrij stijl en fijn haar lang werken..
Met mijn kroeshaar is gewoon niks te beginnen en ook logisch dat het er zo snel uitgaat helaas
Bij mij is het ook nog steeds stukken beter als voorheen, maar toch kan ik het nu al niet meer los dragen en daar baal ik toch wel van. Helemaal als ik na het wassen merk dat het er weer iets meer uit is
Met mijn kroeshaar is gewoon niks te beginnen en ook logisch dat het er zo snel uitgaat helaas

Bij mij is het ook nog steeds stukken beter als voorheen, maar toch kan ik het nu al niet meer los dragen en daar baal ik toch wel van. Helemaal als ik na het wassen merk dat het er weer iets meer uit is
maandag 7 februari 2011 om 21:45
quote:havertje schreef op 07 februari 2011 @ 20:25:
Rooss Oss, volgens mij heeft the Empress ook heel fijn krullend haar van nature, dus volgens mij dus niet alleen bij vrij stijl en fijn haar.
Klopt inderdaad, mijn haar is maandenlang steil. En ik merk dat mijn haar steeds langer steil blijft nu ik de behandeling vaker gedaan heb.
Dat is ook het advies trouwens: bij heel erg sterk krulhaar de behandeling na 2 weken te herhalen.
Rooss Oss, volgens mij heeft the Empress ook heel fijn krullend haar van nature, dus volgens mij dus niet alleen bij vrij stijl en fijn haar.
Klopt inderdaad, mijn haar is maandenlang steil. En ik merk dat mijn haar steeds langer steil blijft nu ik de behandeling vaker gedaan heb.
Dat is ook het advies trouwens: bij heel erg sterk krulhaar de behandeling na 2 weken te herhalen.
dinsdag 8 februari 2011 om 18:58