Vliegen bij KLM
dinsdag 23 november 2010 om 20:05

woensdag 9 februari 2011 om 09:33
quote:LiefKippetje schreef op 09 februari 2011 @ 06:53:
Het klopt idd dat we die vragen stellen om dat te checken is gewoon voor de zekerheid.. En het VWO diploma volstaat ook hoor, is meer dat ze weten dat je echt aan de minimale opleidingseis voldoet! Je kunt altijd je HBO diploma opvragen via DUO natuurlijk, altijd hadig voor later!
Over de leeftijden, we mogen zelfs mensen tot de leeftijd van 57 doorzetten voor de 2e selectieronde! Had gister een vrouw van 56 die graag stess wilde worden!Ik kan dan weer nergens mijn VWO diploma vinden (is allemaal weg gedaan na opruimen van het ouderlijk huis) maar heb dan wel weer mijn universit.BsC diploma. Nou liefkippetje, ik wacht met smart op een telefoontje van een van uw collega's!
Het klopt idd dat we die vragen stellen om dat te checken is gewoon voor de zekerheid.. En het VWO diploma volstaat ook hoor, is meer dat ze weten dat je echt aan de minimale opleidingseis voldoet! Je kunt altijd je HBO diploma opvragen via DUO natuurlijk, altijd hadig voor later!
Over de leeftijden, we mogen zelfs mensen tot de leeftijd van 57 doorzetten voor de 2e selectieronde! Had gister een vrouw van 56 die graag stess wilde worden!Ik kan dan weer nergens mijn VWO diploma vinden (is allemaal weg gedaan na opruimen van het ouderlijk huis) maar heb dan wel weer mijn universit.BsC diploma. Nou liefkippetje, ik wacht met smart op een telefoontje van een van uw collega's!

woensdag 9 februari 2011 om 13:23
woensdag 9 februari 2011 om 15:19
woensdag 9 februari 2011 om 19:00
Gefeliciteerd Diz!
Ook ik heb gesolliciteerd bij de KLM, via Manpower. Heb donderdag 24 februari mijn gesprek. Erg leuk om op dit forum te lezen hoe enthousiast iedereen is.
Ik wil al 6 jaar graag vliegen maar net als ik een studie had afgerond was er een sollicitatie stop. Vind het eigenlijk nu al heel erg leuk dat ik überhaupt eindelijk op gesprek mag, zo ver ben ik tot dus toe nog niet gekomen.
Liefs PKT
PS Stess_to_be leuk om jou ervaringen te lezen tijdens de ini.
Ook ik heb gesolliciteerd bij de KLM, via Manpower. Heb donderdag 24 februari mijn gesprek. Erg leuk om op dit forum te lezen hoe enthousiast iedereen is.
Ik wil al 6 jaar graag vliegen maar net als ik een studie had afgerond was er een sollicitatie stop. Vind het eigenlijk nu al heel erg leuk dat ik überhaupt eindelijk op gesprek mag, zo ver ben ik tot dus toe nog niet gekomen.
Liefs PKT
PS Stess_to_be leuk om jou ervaringen te lezen tijdens de ini.
woensdag 9 februari 2011 om 20:00
woensdag 9 februari 2011 om 20:01
woensdag 9 februari 2011 om 20:22
quote:basia schreef op 09 februari 2011 @ 20:00:
Wat grappig, ik werd door STB (weer) geattendeerd op het bestaan van dit topic... zij had haar 2e trainingsvlucht vandaag, en raad eens met wie??
Inderdaad, moi.
We krijgen er weer een super collega bij, STB zet 'm op met de laatste loodjes en veel plezier van je rendier :p
Hoooooooi Lizzl!
Haha, wat grappig en toevallig en.... a small world.
En dat is het zeker dat vliegwereldje!
Leuk om dit te lezen STB! Enne, nog gefeliciteerd met je 100%!
Top!
Wat grappig, ik werd door STB (weer) geattendeerd op het bestaan van dit topic... zij had haar 2e trainingsvlucht vandaag, en raad eens met wie??
Inderdaad, moi.
We krijgen er weer een super collega bij, STB zet 'm op met de laatste loodjes en veel plezier van je rendier :p
Hoooooooi Lizzl!
Haha, wat grappig en toevallig en.... a small world.
En dat is het zeker dat vliegwereldje!
Leuk om dit te lezen STB! Enne, nog gefeliciteerd met je 100%!
Top!
woensdag 9 februari 2011 om 21:41
Lizzl, nu weet ik ook hoe je heet, en kun jij mij herkennen aan een rendier aan mijn koffertje
Ik heb een super dag gehad, ben er nog helemaal stuiterend van. Geweldige vlucht, super leuke crew en gezellige passagiers. Van de purser kreeg ik alles boven de norm gescoord, een super lief kaartje van iedereen en mijn heel eigen persoonlijke Zweedse rendier!
Het is inderdaad echt een kleine wereld, want onze eerste trainingsvlucht zat de collega met wie ik mijn ICA ga vliegen ook met Basia aan boord!
Nou, ik ga maar eens zien of ik zo kan slapen, even m'n Engels nog doornemen voor morgen en dan tot rust zien te komen. Ik ben zo blij weer, na zo'n dag weet je weer helemaal waar je het allemaal voor doet!
woensdag 9 februari 2011 om 22:03
STuiterBal,
Wat heerlijk dat je zo'n fijne dag hebt gehad - dat ga je dus nooit meer vergeten hè!
Wow, wat toevallig dat Basia zowel met jou als met je (bijna) ICA-/cursusgenootje heeft gevlogen! Ik heb in 4 jaar vliegen 1x een trainee mee gehad - kijk al uit naar aankomend jaar (met al dat vers bloed)
Morgen krijg je te horen welke ICA je krijgt
Wat heerlijk dat je zo'n fijne dag hebt gehad - dat ga je dus nooit meer vergeten hè!
Wow, wat toevallig dat Basia zowel met jou als met je (bijna) ICA-/cursusgenootje heeft gevlogen! Ik heb in 4 jaar vliegen 1x een trainee mee gehad - kijk al uit naar aankomend jaar (met al dat vers bloed)
Morgen krijg je te horen welke ICA je krijgt
donderdag 10 februari 2011 om 01:53
Da;s dan wel weer jammer, als puntmuts zijnde maak je dat dus nooit meer mee...
Het is inderdaad een kleine wereld want Quinty en ik hebben ook een keer met elkaar gevlogen, vlak voordat we e'r allebei uitgingen. En toch is het meer uitzondering dan regelmaat, want het gebeurt veel vaker dat je op een vlucht zit en helemaal niemand kent.
Het is inderdaad een kleine wereld want Quinty en ik hebben ook een keer met elkaar gevlogen, vlak voordat we e'r allebei uitgingen. En toch is het meer uitzondering dan regelmaat, want het gebeurt veel vaker dat je op een vlucht zit en helemaal niemand kent.