Werk & Studie alle pijlers

Vliegen bij KLM

23-11-2010 20:05 2009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier meer dames die vliegen bij KLM? Ik ben ruim 2 jaar geleden aangenomen en mag nu waarschijnlijk binnenkort starten met de cursus. Naast het stewardessen-forum hoop ik ook hier ervaringen te kunnen lezen/delen, aangezien ik hier onder mijn andere nick altijd zoveel plezier heb.
Nounou nogal om het uiterlijk....ik kom er ook vandaan hoor

(vandaar dat ik er na 2 seizoenen echt helemaal klaar mee was!)
quote:LiefKippetje schreef op 09 februari 2011 @ 06:53:

Het klopt idd dat we die vragen stellen om dat te checken is gewoon voor de zekerheid.. En het VWO diploma volstaat ook hoor, is meer dat ze weten dat je echt aan de minimale opleidingseis voldoet! Je kunt altijd je HBO diploma opvragen via DUO natuurlijk, altijd hadig voor later!

Over de leeftijden, we mogen zelfs mensen tot de leeftijd van 57 doorzetten voor de 2e selectieronde! Had gister een vrouw van 56 die graag stess wilde worden!Ik kan dan weer nergens mijn VWO diploma vinden (is allemaal weg gedaan na opruimen van het ouderlijk huis) maar heb dan wel weer mijn universit.BsC diploma. Nou liefkippetje, ik wacht met smart op een telefoontje van een van uw collega's! :-)
Tja Mayou, dat is wat er verteld werd 'in de wandelgangen', zal ik maar zeggen.

O, en ik vind jou ook heel leuk in het echt, hoop dat ik snel eens richting Bangkok kan. Of waar zit je nu?
Vrijdag ben ik er, STB
Ik ook! Jij zit dan waarschijnlijk in 206 en wij in 206 of 204. Roep even iets aparts als je binnenkomt, dan weet ik dat jij het bent en zal ik even zwaaien! Wat ga je roepen?
'Inflate Lifevest Get Into Raft!!!'

Ik resideer tegenwoordig op Penang, Maleisië, maar vlieg zo naar BKK hoor, geen worries. Kom ik lekker crewborrelen in het hotel. Laatst ook nog gedaan, allemaal oude bekenden gezien. Was erg gezellig!

Dan zal ik antwoorden met 'No slide-Go to that exit!'
Mayou

STB, ik ben klein, semi-bruin met spikkels (=sproeten), stijl schouderlang haar, schoenmaat 38

Doe eens gek en kom me gedag zeggen als je me spot
ik ben gisteren op gesprek geweest bij Manpower en ben door!!! Ik vond het gesprek erg pittig, succes iedereen die nog moet. Blijf jezelf en zorg dat je motivatie goed is.
Diz
Mijn god ik kom maar niet uit mn kledingkeuze....had een zwart jurkje met jasje maar dat jurkje vind ik eigenlijk te stijf/truttig

Nou weet ik wel dat het allemaal ook vrij stijfjes moet en niet te hip of frivool maar ik wil er toch ook nog wel een beetje léuk uitzien :-S

Gefeliciteerd Dizz!
quote:dizzyy0 schreef op 09 februari 2011 @ 12:35:

ik ben gisteren op gesprek geweest bij Manpower en ben door!!! Ik vond het gesprek erg pittig, succes iedereen die nog moet. Blijf jezelf en zorg dat je motivatie goed is.

Hoeraatje voor Diz!!

Wat vroegen ze je zoal?
Gefeliciteerd Diz!! Neem er maar een glas champagne op! De eerste ronde overleefd!
Ahh wat een Annie's op dit forum.. zegt de naam 'Annie' misschien iets over het stewardess-zijn
Gefeliciteerd Diz!

Ook ik heb gesolliciteerd bij de KLM, via Manpower. Heb donderdag 24 februari mijn gesprek. Erg leuk om op dit forum te lezen hoe enthousiast iedereen is.

Ik wil al 6 jaar graag vliegen maar net als ik een studie had afgerond was er een sollicitatie stop. Vind het eigenlijk nu al heel erg leuk dat ik überhaupt eindelijk op gesprek mag, zo ver ben ik tot dus toe nog niet gekomen.

Liefs PKT

PS Stess_to_be leuk om jou ervaringen te lezen tijdens de ini.
1 keer was genoeg ;)
@Dizzy: gefeliciteerd!
Wat grappig, ik werd door STB (weer) geattendeerd op het bestaan van dit topic... zij had haar 2e trainingsvlucht vandaag, en raad eens met wie??

Inderdaad, moi.

We krijgen er weer een super collega bij, STB zet 'm op met de laatste loodjes en veel plezier van je rendier :p

Hoooooooi Lizzl!
Haha, dit komt aardig overeen met de beschrijving die ik vandaag aan STB over jou gaf quote:Lizzl schreef op 09 februari 2011 @ 11:14:

Mayou

STB, ik ben klein, semi-bruin met spikkels (=sproeten), stijl schouderlang haar, schoenmaat 38

Doe eens gek en kom me gedag zeggen als je me spot
quote:basia schreef op 09 februari 2011 @ 20:00:

Wat grappig, ik werd door STB (weer) geattendeerd op het bestaan van dit topic... zij had haar 2e trainingsvlucht vandaag, en raad eens met wie??

Inderdaad, moi.

We krijgen er weer een super collega bij, STB zet 'm op met de laatste loodjes en veel plezier van je rendier :p

Hoooooooi Lizzl!

Haha, wat grappig en toevallig en.... a small world.

En dat is het zeker dat vliegwereldje!

Leuk om dit te lezen STB! Enne, nog gefeliciteerd met je 100%!

Top!
Basia! Welkom terug op het forum

Een relatief acurate beschrijving.... behalve schoenmaat 38 zeker?

Enne... hoe zit het met dat rendier?

Lizzl, nu weet ik ook hoe je heet, en kun jij mij herkennen aan een rendier aan mijn koffertje

Ik heb een super dag gehad, ben er nog helemaal stuiterend van. Geweldige vlucht, super leuke crew en gezellige passagiers. Van de purser kreeg ik alles boven de norm gescoord, een super lief kaartje van iedereen en mijn heel eigen persoonlijke Zweedse rendier!

Het is inderdaad echt een kleine wereld, want onze eerste trainingsvlucht zat de collega met wie ik mijn ICA ga vliegen ook met Basia aan boord!

Nou, ik ga maar eens zien of ik zo kan slapen, even m'n Engels nog doornemen voor morgen en dan tot rust zien te komen. Ik ben zo blij weer, na zo'n dag weet je weer helemaal waar je het allemaal voor doet!

STB staat gewoon voor StuiTerBal!!!

Super dat je zo'n leuke dag hebt gehad! Succes morgen met je Engels.

Ik struikelde 12 jaar geleden alleen over het woord diaperboard...
STuiterBal,

Wat heerlijk dat je zo'n fijne dag hebt gehad - dat ga je dus nooit meer vergeten hè!

Wow, wat toevallig dat Basia zowel met jou als met je (bijna) ICA-/cursusgenootje heeft gevlogen! Ik heb in 4 jaar vliegen 1x een trainee mee gehad - kijk al uit naar aankomend jaar (met al dat vers bloed)

Morgen krijg je te horen welke ICA je krijgt
Da;s dan wel weer jammer, als puntmuts zijnde maak je dat dus nooit meer mee...

Het is inderdaad een kleine wereld want Quinty en ik hebben ook een keer met elkaar gevlogen, vlak voordat we e'r allebei uitgingen. En toch is het meer uitzondering dan regelmaat, want het gebeurt veel vaker dat je op een vlucht zit en helemaal niemand kent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven