Vliegen bij KLM
dinsdag 23 november 2010 om 20:05
maandag 7 februari 2011 om 17:38
maandag 7 februari 2011 om 18:38
quote:Lizzl schreef op 07 februari 2011 @ 18:28:
Konichiwa! Sahmon nigiri kudasai hachi.
Zo bestel ik mn portie sushi als ik in Tokyo ben
As, sukoshi Nihongo hanashimasu-ka? Watashi mo, kakkoii dane! Zoveel Japans om me heen gehad, maar nooit in het land zelf geweest. Hoog tijd dus voor een Osaka of Tokyo.
Wat heb jij trouwens een geweldige en zeer toepasselijke quote van H.C. Andersen als signature. Sluit me er volledig bij aan!
Konichiwa! Sahmon nigiri kudasai hachi.
Zo bestel ik mn portie sushi als ik in Tokyo ben
As, sukoshi Nihongo hanashimasu-ka? Watashi mo, kakkoii dane! Zoveel Japans om me heen gehad, maar nooit in het land zelf geweest. Hoog tijd dus voor een Osaka of Tokyo.
Wat heb jij trouwens een geweldige en zeer toepasselijke quote van H.C. Andersen als signature. Sluit me er volledig bij aan!
maandag 7 februari 2011 om 19:01
kenduskeag, 19 minuten geleden
Sorry, maar ik heb geen idee wat er staat... Zoiets als: Jammie! Sushi! Ik wil ook!
Erg gaaf als je de taal een beetje spreekt!
Anderson is cool
kenduskeag, 19 minuten geleden
Sorry, maar ik heb geen idee wat er staat... Zoiets als: Jammie! Sushi! Ik wil ook!
Erg gaaf als je de taal een beetje spreekt!
Anderson is cool
maandag 7 februari 2011 om 19:06
maandag 7 februari 2011 om 21:00
Zeg, Japanners, dat kan ik niet lezen hoor!
In mijn cursus zit ook iemand die eerder bij AH gevlogen heeft. Ik wist niet dat die berucht waren?
De meneer van Sodexho heeft me een nieuwe rok beloofd, maar ik mag dan niet meer vechten
Woensdag 2e trainingsvlucht, ik mag op en neer naar ARN, hoezee!
En donderdag krijgen we te horen waarheen onze ICA volgende week gaat, vind het zo spannend!!!
In mijn cursus zit ook iemand die eerder bij AH gevlogen heeft. Ik wist niet dat die berucht waren?
De meneer van Sodexho heeft me een nieuwe rok beloofd, maar ik mag dan niet meer vechten
En donderdag krijgen we te horen waarheen onze ICA volgende week gaat, vind het zo spannend!!!
maandag 7 februari 2011 om 21:21
quote:Stess_to_be schreef op 07 februari 2011 @ 21:00:
Nou ja berucht.... Berucht vanwege het niet of te laat betalen van salarissen en Justitie had natuurlijk ook bovenmatige interesse in de gehele top van AH (niet geheel zonder reden ). Denk dat iedereen die toen ook al in de luchtvaart werkte de hele AH soap zeker is bijgebleven!
Veel succes op je trainingsvlucht!
Nou ja berucht.... Berucht vanwege het niet of te laat betalen van salarissen en Justitie had natuurlijk ook bovenmatige interesse in de gehele top van AH (niet geheel zonder reden ). Denk dat iedereen die toen ook al in de luchtvaart werkte de hele AH soap zeker is bijgebleven!
Veel succes op je trainingsvlucht!

maandag 7 februari 2011 om 21:33
quote:LiefKippetje schreef op 07 februari 2011 @ 20:30:
Even nog over de vragen die wij tijdens de eerste ronde stellen.. Eigenlijk vooral de vragen van de website die je zelf moet invullen.. Daarnaast over talen, zwemmen, salaris, wachtlijst, en andere sollicitaties.. Niet zo heel boeiend iig Vind ik wel een goeie trouwens, kun je zwemmen? Ja dat kan ik, maar mijn zwemdiploma? Die is 100 jaar geleden al verdwenen, en het badpakje waar mijn diploma embleem was opgenaaid door oma is al lang in de zak van max verdwenen. Mag je een baantje voorzwemmen dan (oke, dat bedoelde ik niet serieus, wel over je zwemdiploma, wie heeft die nou nog?).
Even nog over de vragen die wij tijdens de eerste ronde stellen.. Eigenlijk vooral de vragen van de website die je zelf moet invullen.. Daarnaast over talen, zwemmen, salaris, wachtlijst, en andere sollicitaties.. Niet zo heel boeiend iig Vind ik wel een goeie trouwens, kun je zwemmen? Ja dat kan ik, maar mijn zwemdiploma? Die is 100 jaar geleden al verdwenen, en het badpakje waar mijn diploma embleem was opgenaaid door oma is al lang in de zak van max verdwenen. Mag je een baantje voorzwemmen dan (oke, dat bedoelde ik niet serieus, wel over je zwemdiploma, wie heeft die nou nog?).
maandag 7 februari 2011 om 22:05

maandag 7 februari 2011 om 22:16
Ben nu wel benieuwd geworden of ik hem nog heb eigenlijk... Denk het niet. Waarom vragen jullie dezelfde vragen als je online moet aanvinken. Is dat dubbele controle? Jullie willen er zeker van zijn dat mensen aan de gevraagde eisen voldoen (hoger gekwalificeerd is geen probleem neem ik aan?) en dat checken jullie dan nogmaals telefonisch? Wel zorgvuldig natuurlijk, anders zit je met mensen op gesprek die ja hebben aangevinkt waar het niet klopte. Doen jullie die telefonische check om die reden?

dinsdag 8 februari 2011 om 02:24
dinsdag 8 februari 2011 om 07:52
dinsdag 8 februari 2011 om 09:25
LiefKippetje: Ik heb mijn VWO diploma en cijferlijsten nog, maar ik kan mijn HBO diploma nergens vinden :-S
Ik heb wel een gewaarmerkte kopie hiervan met stempel van de school, maar het origineel dus niet
Er staat dat ik ál mijn diploma's mee moet nemen, maar aangezien de eis minimaal HAVO is ben ik met mijn VWO diploma dus eigenlijk ook al binnen toch?
Of móet dat originele HBO diploma ook nog mee?
Ik neem sowieso die gewaarmerkte kopie mee natuurlijk.
Ik heb wel een gewaarmerkte kopie hiervan met stempel van de school, maar het origineel dus niet
Er staat dat ik ál mijn diploma's mee moet nemen, maar aangezien de eis minimaal HAVO is ben ik met mijn VWO diploma dus eigenlijk ook al binnen toch?
Of móet dat originele HBO diploma ook nog mee?
Ik neem sowieso die gewaarmerkte kopie mee natuurlijk.