Sims 3 voor de Wii
woensdag 9 februari 2011 om 20:51
Goedenavond,
Vanmiddag heb ik de Sims3 voor m'n Wii gekocht, maar de beschrijving die erbij zit vind ik wel erg summier. Ook op internet kan ik er niks over vinden.
Weet iemand toevallig wel waar ik de handleiding kan vinden? 't Is een beetje lastig om het spel zo goed te kunnen spelen.
Alvast bedankt!
Vanmiddag heb ik de Sims3 voor m'n Wii gekocht, maar de beschrijving die erbij zit vind ik wel erg summier. Ook op internet kan ik er niks over vinden.
Weet iemand toevallig wel waar ik de handleiding kan vinden? 't Is een beetje lastig om het spel zo goed te kunnen spelen.
Alvast bedankt!
donderdag 10 februari 2011 om 09:28
Als ik het iemand kan aanraden zou ik gaan voor de pc-versie, niet die voor de Wii.. Ben al jaren Sims-fan, altijd op de pc gespeeld. Superleuk. Heb nu The Sims 3 op de Wii, en vind er geen hol aan. Voornamelijk omdat het zo lastig te spelen is. Moeilijk om alles soepel te besturen. Ook omdat er uitleg mist. Als iemand erachter is, hoor ook ik het graag!
donderdag 10 februari 2011 om 11:42
Potverdikke, d'r is dus wer-ke-lijk NIKS te vinden over Sims3 op internet. Dat is toch niet normaal? Vroeger heb ik het spel wel op de pc gehad dus ik weet wel ongeveer hoe het moet, maar een beschrijving erbij was toch wel leuk geweest.
Het viel me gisteravond trouwens ook wel op dat dit spel op de Wii ontzettend traag is. Ik hoor de Wii er gewoon tegen werken om alles op 't scherm te krijgen.
Als ik dat had geweten.... maar ja: da's weer achteraf.
Ik hoop nog steeds dat iemand toch een beschrijving voor de Sims3 op de Wii kan vinden.....
Het viel me gisteravond trouwens ook wel op dat dit spel op de Wii ontzettend traag is. Ik hoor de Wii er gewoon tegen werken om alles op 't scherm te krijgen.
Als ik dat had geweten.... maar ja: da's weer achteraf.
Ik hoop nog steeds dat iemand toch een beschrijving voor de Sims3 op de Wii kan vinden.....