Entertainment alle pijlers

Leuke series

04-08-2010 22:29 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn helemaal gek op het kijken van series. Over het algemeen series die niet op de gewone Nederlandse kanalen te volgen zijn.

De series die de Nederlandse kanalen halen zijn de kwalitatief wat betere series. Het verhaal zit wat beter in elkaar, ze acteren wat beter, etc. Maar hier zitten ook hele leuke tussen.

Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe series, dus misschien leuk om series uit te wisselen?
quote:BarbaraAnn schreef op 05 augustus 2010 @ 10:20:

[...]

Jaaaa, geweldig! Die Engelse aso familie! Mijn vriend heeft gisteren seizoen twee op DVD gekregen van een vriend. Morgen kijken!

Tsja, verder kijk ik niet meer dan de sitcoms, maar Lost vind ik ook geweldig! Spannend!Shameless is fantastisch!!! Echt een aanrader, ik ben niet zo van de series volgen, maar hier was ik echt verslaafd aan. Six feet under is ook briljant trouwens...
Sleeper Cell, net aan begonnen, maar blijft tot op heden spannend!
Wat ik heel leuk vond was Froland. Dat was van Ruben van der Meer en Horace Cohen. Een of ander vaag eilandje in de noordzee waar dan een dorp was. Lag echt helemaal blauw iedere dinsdagavond.
Band of Brothers een van de beste serie's ooit.

The Pacific

The shield

7th heaven

The Sentinel:is al heel lang gelden dat het op tv is geweest maar vond het toen een super serie.Hier gaat het over:

Na enkele maanden te hebben verbleven in een Peruviaanse jungle als Amerikaanse strijdkracht, heeft detective Jim Ellison hyperactieve zintuigen ontwikkeld die hij gebruik om misdaadzaken op te lossen in de fictieve stad Cascade. Hij krijgt de hulp van een antropoloog aan de Rainier Universiteit, Blair Sandburg, die hem helpt zijn zintuigen te controleren en ook mee de zaken oplost. De enige die nog zijn speciale zintuigen kent is zijn kapitein, Simon Banks.

De rest van de goeie series zijn al genoemd.
Dexter,

Castle,

NCIS,

Gijpstra en de Gier, Jack Wouters is geweldig!

the mentalist.
Dexter!

Chuck!
Harpers Iland

The Killing 1 en 2
Gewoon elke avond om 22:00 uur naar BBC1 kijken: maandag en dinsdag Silent Witness, nieuwe afleveringen, dus niet met die sjacherijnige Sam. Vrijdag Hustle, serie 7 alweer, geweldig, en dan op zondag mijn favoriete acteur als detective Zen. Ik kan er gewoon niet van slapen!

En dan verder dit jaar nieuwe seizoenen van Being Human (geweldig) en Luther. En Sherlock, en Doctor Who. Trek de stekker van al die Nederlandse zenders er maar uit. Ik heb alles wat ik nodig heb!
kan je de series gewoon op internet kijken?
Een serie die ik hier pas 1 x langs heb zien komen en ik zelf altijd met mijn vriend kijk is Lie to me, superleuk! :-D

Geen idee waar ze hier in nl zijn aangezien ik ook alles download maar in Amerika zijn ze halverwege seizoen 3.

Covert Affairs vind ik ook heel leuk

Verder kijk ik heel veel series maar ook meer "vrouwenseries", Gossip Girl

One Tree Hill

House uiteraards

Grey's Anatomy

The Vampire Diaries

Veronica Mars (maar is helaas na 3 seizoenen gestopt in Amerika)

Ghost Whisperer (ook al gestopt)

Heerlijk, al die series! :-)
Hier ook een BBC-fan.

In de kerstvakantie genoten van :

- Upstairs, downstairs. Een vervolg op de populaire serie uit de jaren '70.

- The Indian Doctor. Zó goed gespeeld. Grappig en ontroerend tegelijk.

Hopelijk worden beide series door een Nederlandse omroep aangekocht.

Dit geldt ook voor de sitcoms:

- Gavin & Stacey (regelmatig in herhaling op BBC 3/4)

- Miranda. De eerste (hilarische) serie is pas afgelopen, maar er volgen meer afleveringen.
Wat ik hier nog niet voorbij heb zien komen zijn

- Numbers (Charlie is zn schatje)

- The Unit

- Army Wives

- Mistresses
Kijk ze altijd online, google maar eens op Cucirca of Videostic.

Ben net begonnen met Dexter, maar volg al heel lang Grey's, Private Practice en True Blood (maar het volgende seizoen hiervan begint pas van de zomer geloof ik)

Ben nu aan het zoeken naar het 1e seizoen van the L-word, vond ik altijd zo'n geweldige serie, maar heb geloof ik niet alles gezien.
Modern Family

Come Fly with Me (van de makers van Little Britain)
The Killing (Forbrydelsen), een Deense crimi.

Erg geschikt om op dvd/download te kijken: het eerste seizoen bevat 20 afleveringen van een uur, waarin één enkele moord wordt opgelost. Hij begint een beetje traag, maar wordt al snel spannend. Interessante zijlijnen over Deense gemeentepolitiek.

Serie twee lost in 10 afleveringen van een uur een nieuwe moord op, wederom met een politieke tint, nu landelijk. Ik vond serie 2 nog beter dan serie 1.
Iemand romanza criminele gezien? Is het een aanrader?

(Dexter, The Killing 1 & 2, The Wire, Niptuck, Lost, 24, zijn series die ik ook mooi vind om te zien)
Ik ben een scifi fan

Stargate SG1

Stargate Atlantis

Stargate Universe
quote:sandradejong schreef op 09 februari 2011 @ 16:53:

hey,

Ik vind dat programma leuk op NED 2 over boeken.

Er komen echt hele bijzonderen boeken tevoorschijn.

Je kan nu ook een leesmap bestellen en dan krijg je telkens stukjes uit allerlei boeken. Dus telkens een verhaaltje van een boek.

Erg leuk!

Groetjes Susanne..gestaft vervelend spam-mens
Leuk topic! Nu nog even uitvinden waar ik dit allemaal kan downloaden.
Ben net met "Entourage" begonnen, leuk!
Come Fly With Me
Iemand Sons of Anarchy gezien? Of Flash Forward? (en Romanza Criminale)? Leuk?
Ik ben nu met Weeds bezig. Leuke serie. Heb seizoen 1-5 gedownload en zie net dat er nog 2 zijn, dus kan nog ff vooruit! Hierna heb ik nog Rome liggen en HIMYM. En binnenkort het laatste seizoen downloaden van: Madmen, Dexter, Entourage, Californication en Desperate Housewives...heerlijk!
Ik ben net begonnen aan Leverage, erg leuk en grappig (en spannend ook). Nu drie seizoenen bezig.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-02-2011 00:16
Reden: oproep van andere media verwijderd
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven