Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
Alle reacties Link kopieren
quote:lalee schreef op 09 februari 2011 @ 10:42:

Layla, ik heb nog een Slankie code voor je:

6W9MM9VThanks!
Voor wie wil: ik heb een code voor 7,50 korting bij Wehkamp. Geldig t/m 20 februari bij een minimale besteding van 25 euro. Helaas niet te gebruiken voor de aanschaf van boeken.

Geef maar even een gil als je interesse hebt. Dan zet ik 'm hier vlug even neer of ik mail 'm je. Ik geef 'm trouwens het liefst aan iemand die hier zelf ook met tips komt.
spaart iemand codes van Brinta voor kommetjes?

Ik niet, maar ik heb er wel een in de aanbieding.
Oeh elynn mag ik die code van wehkamp?

*knip*

Ik sluit me hier aan trouwens, ik ben te blut voor woorden, en ik moet maar eens gaan besparen, en rap een beetje.
@Elynn, ik heb hem ook in mijn mailbox gekregen. Eindigt die van jou op 6423? Dan heb je grote kans dat het een en dezelfde code is voor iedereen, en kunnen we hem hier gewoon plaatsen (want niet éénmalig geldig).
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Oh ik lees nu pas dat je hem aan iemand wil geven die ook tips heeft, wat dat betreft vrees ik dat ik nog een newbie ben in vrekkenland en geen tips heb voor alsnog. Misschien kun je dan beter even kijken of iemand anders hem nog wil, en anders hou ik mezelf beschikbaar.
Himalaya, de mijne eindigt op een ander getal. Is geen code voor algemeen gebruik dus, denk ik.

Yellowlove, ik ben niet heel streng, hoor.

Gun 'm je van harte, zeker als je krap zit. Enne, als jij binnenkort ook 's met een leuke tip komt is het helemaal oké.

Ben je er nu? Dan zet ik 'm zo neer en kan niemand 'm voor je neus wegkapen.
Op de Crystal Clear flessen zit nu (eindelijk) de halssticker waarmee je voor 1 fles geld terug krijgt. Leuke bijkomstigheid is dat je je dan moet aanmelden bij Crystal Clear en je dan een Goodie Bag krijgt met daarin oa. 1 x gratis toegang voor een bezoek aan de Zwaluwhoeve van 27,50.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Yellowlove, heb jij een Viva-/anoniem mailaccount? Als je dat even neerzet, mail ik je de code.
Had em al neergezet maar speciaal voor jou nogmaals hihi

yellowloveviva@gmail.com

Superbedankt, je helpt me er echt mee. Mocht ik hem toch niet gebruiken(je weet maar nooit) dan geef ik hem weer terug op dit topic .
Heb je gemaild.
Heel erg bedankt, ik heb een nieuwe koelkast en wasmachine nodig, en heb nodige drama's gehad nu met kringloopwinkel. Dus ik wil toch 1 van de 2 dan nieuw kopen, zodat ik garantie heb. Ik ga zoeken!
Succes. Hoop dat je een goede vindt.
Misschien toch nog een tip, ik durf het niet, maar mijn moeder dingt gewoon overal af. Die dingt nog af in de AH, ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgt, maar het lukt haar vaak wel. Ik zou me schamen denk ik(niet ik het stom vind, maar ik durf het gewoon niet), maar zij heeft wel alle koopjes. Je moet natuurlijk niet afdingen op een brood, maar wel op het laatste product of iets wat beetje kapot is enzo.

Verder heb ik gehele verhuizingen gedaan met de tram&bus ipv een busje huren (maar dan moet je wel heel lief naar de tram en buschauffeur kijken, en soms mag het niet, en moet je wachten op de volgende)
hey yellowlove, ik heb een wasmachine voor 150 euro gekocht bij een witgoedman. met een beetje onderhandelen krijg je vaak 3 maanden garantie. het was wel een tweedehands van 3 jaar oud, maar wij hebben het ding nu 3 jaar en het werkt prima.
Kan ik nog iemand blij maken met een Blond-code?
Yellowlove, als je je opgeeft voor de nieuwsbrief van Wehkamp (of e-mail voordeel, weet niet meer hoe ze het noemen maar het staat volgens mij rechts bovenaan op de site) dan krijg je zulke kortingsaanbiedingen automatisch in je mailbox.

En uiteraard via Moneymiljonair naar de site van Wehkamp, dan krijg je weer extra parels (bij besteding v/a 25 euro) en die kun je tzt laten uitbetalen

Ik zag van de week dat ik alweer 90 euro had staan.
8914 - 2442 - 4608 - 6633 Nog een code van Wehkamp voor de liefhebber, ik gebruik hem nu toch niet.
Hoe lang heb je er over gedaan die 90 euro bijelkaar te sparen Himalaya? Bij mij gaat het echt tergend traag......

TNS-Nipo daarintegen gaat als een trein. Ben nog steeds super blij dat je me toen hebt willen aanmelden
quote:Zwuppeliennn schreef op 10 februari 2011 @ 12:00:

Hoe lang heb je er over gedaan die 90 euro bijelkaar te sparen Himalaya? Bij mij gaat het echt tergend traag......

TNS-Nipo daarintegen gaat als een trein. Ben nog steeds super blij dat je me toen hebt willen aanmelden

Oh, ik weet niet precies hoe lang ik er over heb gedaan. Door te bestellen bij Wehkamp en Bol.com via MM en iedere dag de mailtjes lezen, gaat het toch best lekker. Maar ik weet niet meer wanneer ik het heb laten uitbetalen, dat zou ik na moeten zoeken.

Nipo gaat inderdaad lekker, ben erg blij met de Bol.com bonnen (dus én parels verdienen via MM én gratis bestelling.. da's dubbel plezier!).

NEE, het is tot nader order niét mogelijk om je aan te melden bij het NIPO.
Haha, dat is inderdaad goed geregeld op die manier

Ik laat uitbetalen in freerecordshop bonnen. Ben de dvd-collectie van mijn favo serie(s) aan het sparen. Vind het onzin om er geld aan uit te geven, maar op deze manier is het leuk.

Vul je ook de MM enquetes en al die troep in?
quote:Zwuppeliennn schreef op 10 februari 2011 @ 12:24:

Vul je ook de MM enquetes en al die troep in?Heb ik af en toe wel gedaan, overal 'nee' en 'geen interesse' op ingevuld natuurlijk. Maar ik vind het nu te veel tijd kosten, MM is voor mij een leuk extra'tje, geen 'hoe haal ik het einde van de maand' project.
quote:himalaya schreef op 10 februari 2011 @ 11:43:

Yellowlove, als je je opgeeft voor de nieuwsbrief van Wehkamp (of e-mail voordeel, weet niet meer hoe ze het noemen maar het staat volgens mij rechts bovenaan op de site) dan krijg je zulke kortingsaanbiedingen automatisch in je mailbox.

En uiteraard via Moneymiljonair naar de site van Wehkamp, dan krijg je weer extra parels (bij besteding v/a 25 euro) en die kun je tzt laten uitbetalen

Ik zag van de week dat ik alweer 90 euro had staan.Ik heb een account bij wehkamp, en ik krijg ook altijd de nieuwsbrief, maar deze waren ze even vergeten denk ik
Zo sta ik er ook in....

Ik hoop trouwens ooit nog eens de Bingo te winnen ofzo
Grrrr....wat irritant Yellow!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven