2 weken niet mogen snuiten, hoe?

donderdag 10 februari 2011 om 15:11
Ben vanochtend in 't ziekenhuis geweest om 'n adertje in m'n neus te laten dichtbranden waardoor ik bijna dagelijks 'n bloedneus heb (hopelijk had) Nu mag ik 2 weken niet snuiten en vaseline er in smeren. Ik zit nu al te snotteren en te niezen. Hoe moet ik dit in hemelsnaam volhouden? Iemand 'n gouden tip toevallig?
donderdag 10 februari 2011 om 15:15
Ik stop (wanneer ik thuis ben bij zware snotneuzengeneuzel) een opgerold wc-papiertje (soort tampon maak ik er van in mijn neus. Ziet er niet heel charming uit natuurlijk, maar dat absorbeert wel het snot en loop ik niet zo te hijsen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

donderdag 10 februari 2011 om 15:18
quote:himalaya schreef op 10 februari 2011 @ 15:16:
Heb je meer vertrouwen in de Viva Forummurts dan in je KNO-arts, of ben je gewoon vergeten dat te vragen vanochtend?
Balen, maar ik hoop wel dat je van je bloedneus af bent!
De lul kon nog niet eens richten. Hij had z'n stroomapparaatje al aangezet en knalde er zo mee tegen de buitenkant van m'n neus aan die niet verdoofd was. De binnenkant deed geen pijn gelukkig.
Ik mag niet snuiten, moet vaseline smeren en moet m'n neus ophalen (lekker charmant.... NOT)
Heb je meer vertrouwen in de Viva Forummurts dan in je KNO-arts, of ben je gewoon vergeten dat te vragen vanochtend?
Balen, maar ik hoop wel dat je van je bloedneus af bent!
De lul kon nog niet eens richten. Hij had z'n stroomapparaatje al aangezet en knalde er zo mee tegen de buitenkant van m'n neus aan die niet verdoofd was. De binnenkant deed geen pijn gelukkig.
Ik mag niet snuiten, moet vaseline smeren en moet m'n neus ophalen (lekker charmant.... NOT)
donderdag 10 februari 2011 om 15:18
donderdag 10 februari 2011 om 15:19

donderdag 10 februari 2011 om 15:35
quote:flint schreef op 10 februari 2011 @ 15:19:
Als je moet niezen, dan moet je bovenin je neus knijpen, in het gedeelte net onder je ogen. Helpt bij mij echt, ik moet namelijk altijd niezen als ik net mascara op zit te doen. En dan is niezen niet handig .
Voor wat betreft het snuiten geen tips, die papiertjes lijken me wel handig.
Dat heb ik ook altijd!
Verder, het lijkt me heel vervelend dat je niet mag snuiten Elninjoo! Misschien is stomen idd een oplossing.
Als je moet niezen, dan moet je bovenin je neus knijpen, in het gedeelte net onder je ogen. Helpt bij mij echt, ik moet namelijk altijd niezen als ik net mascara op zit te doen. En dan is niezen niet handig .
Voor wat betreft het snuiten geen tips, die papiertjes lijken me wel handig.
Dat heb ik ook altijd!
Verder, het lijkt me heel vervelend dat je niet mag snuiten Elninjoo! Misschien is stomen idd een oplossing.
donderdag 10 februari 2011 om 15:50
quote:elninjoo schreef op 10 februari 2011 @ 15:18:
[...]
Ik mag niet snuiten, moet vaseline smeren en moet m'n neus ophalen (lekker charmant.... NOT)Och, dat valt nog wel mee . Toen mijn man dit heeft laten doen knipte de arts inplaats van in het verbandgaas met verdovingsmiddel dat er in zat, in zijn neus. Hij heeft er nog een litteken van. En in het verbandgaas was hij vergeten verdovingsmiddel te doen, daar kwam hij pas achter toen hij de brander er in stak en mijn man zei dat het toch wel erg pijnlijk aanvoelde allemaal....
[...]
Ik mag niet snuiten, moet vaseline smeren en moet m'n neus ophalen (lekker charmant.... NOT)Och, dat valt nog wel mee . Toen mijn man dit heeft laten doen knipte de arts inplaats van in het verbandgaas met verdovingsmiddel dat er in zat, in zijn neus. Hij heeft er nog een litteken van. En in het verbandgaas was hij vergeten verdovingsmiddel te doen, daar kwam hij pas achter toen hij de brander er in stak en mijn man zei dat het toch wel erg pijnlijk aanvoelde allemaal....

donderdag 10 februari 2011 om 15:58
Ik ben niet verkouden, dus ik hoef niks los te maken met stoom of spray's. Maar als je niet mag snuiten dan komt er toch wat in uiteindelijk en op dit moment zelfs 'n beetje 'n loopneus, maar dat kan liggen aan die extra prikkels natuurlijk.
@Luna: lijkt me hel als ze het (per ongeluk) zonder verdoving doen! Ik sprong al van die stoel omhoog toen ie me per ongeluk op 'n onverdoofd plekje raakte.
@Luna: lijkt me hel als ze het (per ongeluk) zonder verdoving doen! Ik sprong al van die stoel omhoog toen ie me per ongeluk op 'n onverdoofd plekje raakte.