2 weken niet mogen snuiten, hoe?

donderdag 10 februari 2011 om 15:11
Ben vanochtend in 't ziekenhuis geweest om 'n adertje in m'n neus te laten dichtbranden waardoor ik bijna dagelijks 'n bloedneus heb (hopelijk had) Nu mag ik 2 weken niet snuiten en vaseline er in smeren. Ik zit nu al te snotteren en te niezen. Hoe moet ik dit in hemelsnaam volhouden? Iemand 'n gouden tip toevallig?

donderdag 10 februari 2011 om 16:48
Bij mij was de verdoving niet goed ingewerkt ik kan je vertellen, ik lag te janken op die stoel! Gigantisch botte hork van een dokter; Oh, het is nog niet goed verdoofd we wachten nog even, dauwt die tampon met verdoving er weer in en stuurt mij naar de wachtkamer. Zit je dan met je tampon in je neus, je tranen weg te vegen en iedereen loopt je aan te gapen!
@elninjoo Bij mij is dat trouwens niet gezegd dat ik niet mocht snuiten, maar dus misschien de natte tisue gebruiken. Oprollen en dan erin doen, ff ronddraaien en klaar!
@elninjoo Bij mij is dat trouwens niet gezegd dat ik niet mocht snuiten, maar dus misschien de natte tisue gebruiken. Oprollen en dan erin doen, ff ronddraaien en klaar!

donderdag 10 februari 2011 om 17:19
quote:Ikbenanoniem schreef op 10 februari 2011 @ 16:35:
[...]
In Niens geval gok ik op prosecco!
(duikt weg om Nien te ontwijken)
die kans bestaat idd bij mij! zometeen ga ik weer 'n goeie poging doen!
maar even terugkomend op diegene die schrijft nooit te snuiten, komt er dan nooit wat in of vind je 't niet erg dat er wat stukjes slijm in zitten?
[...]
In Niens geval gok ik op prosecco!
(duikt weg om Nien te ontwijken)
maar even terugkomend op diegene die schrijft nooit te snuiten, komt er dan nooit wat in of vind je 't niet erg dat er wat stukjes slijm in zitten?

donderdag 10 februari 2011 om 17:24
quote:pindarotsje86 schreef op 10 februari 2011 @ 16:48:
Bij mij was de verdoving niet goed ingewerkt ik kan je vertellen, ik lag te janken op die stoel! Gigantisch botte hork van een dokter; Oh, het is nog niet goed verdoofd we wachten nog even, dauwt die tampon met verdoving er weer in en stuurt mij naar de wachtkamer. Zit je dan met je tampon in je neus, je tranen weg te vegen en iedereen loopt je aan te gapen!
Kan me voorstellen hoe kut 't voelt. Dat ene prikje op (hoe heet dat stuk onder je neus in 't midden?) deed al zeer, laat staan als het in je neus zelf mis gaat. Als je dan terugtrekt van pijn, dan komt dat ding vast nog wel tegen 'n ander punt aan voordat ie er uit is ook.
quote:@elninjoo Bij mij is dat trouwens niet gezegd dat ik niet mocht snuiten, maar dus misschien de natte tisue gebruiken. Oprollen en dan erin doen, ff ronddraaien en klaar! Ik had specifiek gevraagd of ik mag snuiten, omdat ik dagelijks m'n neus toch wel snuit. Ik wil ook niet het genezingsproces vertragen, hopelijk word ik niet verkouden de komende 2 weken en ben ik daarna voorgoed van die bloedneus af.
Kan me voorstellen hoe kut 't voelt. Dat ene prikje op (hoe heet dat stuk onder je neus in 't midden?) deed al zeer, laat staan als het in je neus zelf mis gaat. Als je dan terugtrekt van pijn, dan komt dat ding vast nog wel tegen 'n ander punt aan voordat ie er uit is ook.
quote:@elninjoo Bij mij is dat trouwens niet gezegd dat ik niet mocht snuiten, maar dus misschien de natte tisue gebruiken. Oprollen en dan erin doen, ff ronddraaien en klaar! Ik had specifiek gevraagd of ik mag snuiten, omdat ik dagelijks m'n neus toch wel snuit. Ik wil ook niet het genezingsproces vertragen, hopelijk word ik niet verkouden de komende 2 weken en ben ik daarna voorgoed van die bloedneus af.
donderdag 10 februari 2011 om 17:25
Ik mocht vroeger als kind jarenlang mijn neus niet snuiten (heb heel veel van dit soort behandelingen gehad), en echt, je hebt het eigenlijk helemaal niet nodig. Het is gewoon een aangeleerde gewoonte. Als je dat beseft is het ook misschien makkelijker om het twee weken vol te houden?
*maar ik moet toegeven dat ik het nu heerlijk vind om mijn neus te snuiten... liefst onder de douche, maar dat zal ik natuurlijk nooit toegeven in het openbaar *
*maar ik moet toegeven dat ik het nu heerlijk vind om mijn neus te snuiten... liefst onder de douche, maar dat zal ik natuurlijk nooit toegeven in het openbaar *
donderdag 10 februari 2011 om 17:25
quote:elninjoo schreef op 10 februari 2011 @ 17:19:
[...]
eeuh nee, heb lege holtes denk ik!
Gebruik bij verstopt gevoel wel spray, maar heb nooit een loopneus
[...]
eeuh nee, heb lege holtes denk ik!
Gebruik bij verstopt gevoel wel spray, maar heb nooit een loopneus

donderdag 10 februari 2011 om 18:14
donderdag 10 februari 2011 om 18:43
donderdag 10 februari 2011 om 20:03