Cadeau voor getuige/cm

10-02-2011 14:07 33 berichten
Ik zit met een probleempje. Wij gaan trouwen en hebben beide 2 getuigen. Voor mij mijn beste vriendin en mijn broer, voor hem zijn beste vriend en zijn broertje. Verder heb ik de vriendin van mijn broer als CM. Nu wil ik hen allemaal een leuk kado geven, maar ik kom er niet helemaal uit. Voor de CM wil ik een armband van Thomas Sabo geven met een bedel met Thank you erop. Nu wil ik dat ook graag aan mijn getuige geven, omdat ze erg veel heeft gedaan qua meegaan overal heen, kapster bezoeken, jurk uitzoeken etc. Ze heeft me overal heen gereden afgelopen weken. Ik vind dan die armband ook wel passend voor haar. Maar nu komt het volgende probleem...wat geef ik de overige getuigen? Ze hoeven alleen maar te tekenen en that's it. Verder hebben ze eigenlijk niet meegeholpen met de voorbereidingen. Is het dan raar om hen een goedkoper kado te geven en mijn beste vriendin dus die wat duurdere armband? Of kan ik dat niet maken tegenover de andere getuigen? Ik wil het aan het eind van het feest geven en een soort speech erbij houden ze zo allemaal bedanken. Daarbij kan ik dus aangeven dat die beste vriendin vanalles gedaan heeft enzo, maar ik vraag me af of het netjes is om de andere getuigen dan een ander kado te geven. En wat kan ik die 3 mannen dan geven? Ik kom niet echt verder dan een pen, maar dat is en beetje achterhaald want ze krijgen het pas aan het eind van de dag :D Wat zouden jullie doen?

Owja, ik wil een blijven kado geven. Dus een dagje weg of een etentje vind ik niet zo leuk.
nou volgens mij zit de hele dag al dichtgetimmerd he
Alle reacties Link kopieren
ha ha sorry maar het duurde voor mij echt even voor ik doorhad dat CM ceremoniemeester was

Zou ook dat je de cadeaus in dezelfde prijscategorie houden. En vooraf of aan het eind van de dag geven.
Hè to, prima natuurlijk dat je veel zelf regelt. Maar als jouw cm het aanspreekpunt is voor je gasten dan heb jij er mogelijk helemaal geen zicht op met wat voor verrassingen en extra's en regeldingen zij bezig is. Mijn ervaring is ook dat juist een bruidspaar dat veel zelf -denkt- te regelen een hoop werk kan opleveren voor anderen.
Ze is niet echt het aanspreekpunt. Dat zijn meer mijn ouders en zijn ouders eigenlijk. Die hebben beide kanten van de familie ingelicht enzo en verder spreekt de uitnodiging voor zich. Vragen over cadeaus enzo zullen er niet komen, alleen eventuele stukjes maar die komen alleen van mijn schoonouders dus die regelen dat zelf. Ze is verder ook nooit cm geweest ofzo, dus had geen idee wat de bedoeling was. Ze had navraag gedaan bij vrienden die dat wel waren geweest en die kwamen met een waslijst aan dingen haha. Daar schrok ze wel een beetje van, maar later kwam ze nog naar me toe en zei ze dat ze weinig hoefde te doen eraan. Serieus, geloof me alles is op orde en geregeld en ze hoeft zich eigenljk nergens druk om te maken. Ze heeft alleen zelf iets bedacht wat wij niet weten en dat is het enige waar ze druk mee is geweest en met het vrijgezellenfeest. Ik heb ruim een jaar tijd gehad voor voorbereidingen, dus dat hebben we lekker allemaal zelf gedaan en we doen zo min mogelijk beroep op haar omdat we willen dat zij ook gewoon lekker kan genieten ipv vanalles regelen en doen op die dag. En dan is het ook nog eens zo dat we een heel simpele bruiloft hebben met een plechtigeheid bij het gemeentehuis, daarna koffie/taart op lokatie, eten op dezelfde lokatie en dan ook nog daar het feest. Geen receptie dus, geen poespas er omheen, heel basic allemaal. Ik ben zelf ook drukker geweest met de huwelijksreis dan met de bruiloft hihi.
quote:jope schreef op 10 februari 2011 @ 14:44:

nou volgens mij zit de hele dag al dichtgetimmerd heWe hebben geen druk schema, maar alles sluit op elkaar aan en de tijd tussendoor om even te zitten en kletsen is er genoeg. Maar dan zijn de daggasten er wel al. Dat is het enige.
Ivetje, dat klinkt allemaal gezellig en ontspannen in ieder geval. Ik wens je heel veel plezier.
Dank je, gaat zeker ook wel lukken nu alleen heel hard hopen dat het goed weer is. En ik doe idd dan gewoon dezelfde kadootjes voor de getuigen en voor de cm kijk ik nog even.
Klinkt als een leuke dag. Mijn vriendin had mij gevraagd als cm samen met een goede vriend van haar. Haar vriend is enorm goed partyplanner is het ook van beroep dus ik heb hem eigenlijk geassisteerd.

We bleven in hetzelfde hotel slapen als het bruidspaar. En op onze kamer lag toen een klein cadeautje. Een mooie ketting van strasssteentjes. Ik vond het erg attent en lief.

Zo zou je het ook nog kunnen doen. Dat er bij die andere nog een klein cadeautje thuis ligt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven