Entertainment alle pijlers

X-Factor

22-01-2011 00:08 2414 berichten
Voor diegenen die het net als ik heerlijk vinden om commentaar te leveren op dit soort talentenjachten... We gaan naadloos door van de een naar de ander...

Tot ziens TVOH, welkom X-Factor!

Ben Saunders... Wiesda?

(Vanaf aankomende vrijdag 28 januari!)
Emilie heeft vlekken in d'r nek!
Alle reacties Link kopieren
ik doe ook de make up wel een beetje ala matilde willink is dat goed??????
Die shirts
(Ik lach me rot hier )
Ik vind hier dingen van.
Ach wat lief, oma heeft van 2 tafelkleden overhemdjes voor de jongens genaaid.
quote:Hermans schreef op 11 februari 2011 @ 21:37:

Maar Bellatrix, dan kan je toch mooi in het achtergrondkoor van de zieligerds? Kom je gezellig naast mij staan.In óns koor bestaan geen zieligerds!
Wicki, E!
quote:Charlotte69 schreef op 11 februari 2011 @ 21:32:

Chatterly, doe niet zo eng (precies dezelfde vraag op hetzelfde moment) Awww wat apart!
hee alweer reclame?
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
quote:Ephemera schreef op 11 februari 2011 @ 21:36:

[...]

Je kunt altijd nog winterpeen spelen met nog een paar mensen: allemaal min of meer in de maat kauwen met de mond open, dat is óók muziek!
quote:Hermans schreef op 11 februari 2011 @ 21:37:

Maar Bellatrix, dan kan je toch mooi in het achtergrondkoor van de zieligerds? Kom je gezellig naast mij staan.Deal! En in een bierfles blazen kan ik ook al. Hee...dit topic is zowaar goed voor m'n ego!
Huts!
Mag ik ook mee doen met de band? ik heb een tamboerijn, sambaballen en een triangel! en ik kan zingen... nee uhh ik zing vaak, en graag en de buren klagen nooit! (heb wel vaak andere buren.......)

Ah toe?

En Roosje, ik wil heel graag ook een diep decolleté en dan wat losser rond de zwemband.... en tijgerprint natuurlijk!
quote:Chatterly schreef op 11 februari 2011 @ 21:39:

[...]

Awww wat apart!Ja, en ik had het net ook met Itsme.. tis toch wat!
quote:Ises schreef op 11 februari 2011 @ 21:37:

[...]

Kan je ademen? Hijg dan in een bierfles gedurende het optreden. Als we mazzel hebben, komt er een keer een hoge pieptoon uit.

Dat is al winst.

Potver, ik verslikte me.
quote:Elimia schreef op 11 februari 2011 @ 21:37:

[...]

Misschien is dat het beste. Ik moest ooit als enige in de klas verplicht op zo'n plankje spelen (met van die staafjes waar de noten al op stonden) omdat blokfluit niet zo geweldig ging. Zat ik dan terwijl de rest "The Rose" aan het fluiten waren, "...Some say looooove..." ik: *ping*. Erg nare herinnering.<

Wil je geen nieuw trauma bezorgen. Dus supporteren of wortel spelen is het veiligst dan.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
ik doe de makeup wel beetje ala matilde willink is dat goed dam,es?????
Oh, ik heb een aantal grime cursussen gedaan! Ik kan hele mooie wonden maken! Is dat nuttig?
hahahaha thesecret

we zijn al bijna rond dus, we hebben zelfd de befaamde bierfles en een decolleté
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
De allermooiste auditie ooit vond ik toch van Paul Pots bij BGT..zo aandoenlijk die man.

[...]

Kan je ademen? Hijg dan in een bierfles gedurende het optreden. Als we mazzel hebben, komt er een keer een hoge pieptoon uit.

Dat is al winst.

O, in bierflesjes blazen kan ik heel goed!

Ik heb vandaag te diep in bierblikjes gekeken, maar ik zal vanaf volgende week aan de flesjes gaan
We zijn creatief genoeg zeg. Ik heb er helemaal zin in.
quote:Ephemera schreef op 11 februari 2011 @ 21:39:

[...]

Potver, ik verslikte me.

[...]

Dat is al winst.Of met een spuugvinger over de rand van een wijnglas..kun je oefenen.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 11 februari 2011 @ 21:38:

Wicki, E!

MBO + !!!

quote:Elimia schreef op 11 februari 2011 @ 21:40:

Oh, ik heb een aantal grime cursussen gedaan! Ik kan hele mooie wonden maken! Is dat nuttig?Daar waren we net naar op zoek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven