Mijn kamer stinkt...

12-02-2011 19:27 29 berichten
..naar pis. Ik geloof dat mijn kat voor 't eerst níet in de bak heeft geplast. Probleem is, ik weet niet waar de pisvlek zit. Moet ik nu met mijn neus over de hele vloer gaan schuiven?

Ik wil vanavond een relaxte avond, en ik zit nu in een piswalm, iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
ff dweilen, en als je vloerbedekking hebt, toch ff groot licht aan en zoeken maar, want die lucht is niet te harden!!

Als je het hebt gevonden, goed schoonmaken, en daarna wat azijn erover heen doen, dan doet de kat het niet meer.,en daarna,

eventueel een wierookje branden??

Succes!
heb vloerbedekking en geen azijn, wierrook en geurkaarsen in huis.

Dit gaat een lange avond worden
probeer es te zoeken met een zaklamp. dan zie je het wellicht beter? succes..!
Met een uv lamp kun je kattenpis op laten lichten.
Even de ramen open en met de wc-luchtverfrisser door de kamer. Het kan beter naar WC-eend dan naar kattenpis stinken toch?

En verder goed op je kat letten of hij op een bepaalde plek gaat snuffelen, dan weet je gelijk waar je moet schrobben
Haha nou ik was toch meteen gaan zoeken en schoonmaken. Hoe langer je wacht, hoe meer die lucht blijft hangen denk ik. Succes!
Ja misschien toch maar even een rondje gaan snuffelen....
quote:DeKenau schreef op 12 februari 2011 @ 19:31:

heb vloerbedekking en geen azijn, wierrook en geurkaarsen in huis.

Dit gaat een lange avond worden supermarkt is toch nog open? hier tenminste wel tot 8 uur
quote:Bianca40 schreef op 12 februari 2011 @ 19:33:

Even de ramen open en met de wc-luchtverfrisser door de kamer. Het kan beter naar WC-eend dan naar kattenpis stinken toch?

En verder goed op je kat letten of hij op een bepaalde plek gaat snuffelen, dan weet je gelijk waar je moet schrobben Doe dan met parfum, nog beter.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Paar keer een zooitje lucifers aansteken en meteen weer uitblazen, dan gaat het heerlijk naar zwavel ruiken...
Azijn werkt perfect tegen een kattenpislucht. Heb je geen buur waar je het kan lenen?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Soda+citroensap in heet water, heb ik de vloerbedekking 'schoon' en geurvrij weten te krijgen
This is not kosher!
Ik heb nog niks kunnen localiseren, nu deur en raam open en eerst maar eens eten.

En straks maar weer lekker als een labrador over die vloer schuiven.
Heb je de keuken dicht bij je kamer? Zo ja, mijn kat wil wel eens in de spoelbak piezen en dan ruik ik dat ook door de hele kamer.
Is het niet ergens op een bank/kussen/zacht oppervlak? Onze kat heeft vroeger eens op een heel groot zacht kussen geplast, terwijl ze nooit zulke rare fratsen had.

Las hier pasgeleden dat katten het fijn vinden om op zoiets te plassen.
Ik kan hier geen wasmand laten staan, want de kat die plast graag op pas gewassen kleren :(
quote:aventura_ schreef op 12 februari 2011 @ 19:32:

Met een uv lamp kun je kattenpis op laten lichten.Echte CSI
en? Al wat gevonden?
Ik snap er niks van, maar ik ruik vandaag helemaal niks meer...
Oh ow.. je bent gewend geraakt aan de geur en behoord nu mogelijk tot de mensen die geen idee hebben dat hun huis naar kattenpis stinkt?!
Ik las "mijn kameel stinkt"

Met stinkende kamers heb ik geen ervaring
Ooh dat zou wat zijn! Ik ga morgen even checken of iemand hier iets ruikt
Ik heb dan weer geen ervaring met kamelen.
quote:DeKenau schreef op 14 februari 2011 @ 00:09:

Ik heb dan weer geen ervaring met kamelen.Die stinken echt gruwelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven