Entertainment alle pijlers

Schaatstopic

12-02-2011 19:12 486 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je alles kwijt als het maar over schaatsen op tv gaat.

Vanavond WK allround Calgary.
Truste Steph, tot morgen hier of bij BZV. Slaap lekker.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Trusten Steph!
Davis veslagen...dat vind ik toch wel verrasend!
En toen waren er nog 2?

Was het trouwens gezellig met de forummer afgelopen woensdag MV?
Ah nee, Koekkie is er ook nog
quote:Simooon schreef op 13 februari 2011 @ 00:07:

En toen waren er nog 2?

Was het trouwens gezellig met de forummer afgelopen woensdag MV?Ja was reuze gezellig. Ben altijd een beetje zenuwachtig om iemand nieuw te ontmoeten. Gewoon ....... niets persoonlijks hoor. Maar het klikte hardstikke leuk. Ja en ze had heerlijk wat te eten meegenomen zodat ik nu ik ziek ben alleen wat gezonds kan opwarmen. Dus heel lief.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hoelaat moeten je harige vriendjes dinsdag Simoon? Vergeet je niet dat ze nuchter moeten zijn? Laat je ze meteen chippen? Dat scheelt je geld he als je het gelijk laat doen.
Ben er ook nog, maar weet niet voor hoe lang......ben wel moe, maar heb eigenlijk nog geen zin om naar bed te gaan. Kan morgen uitslapen.
MV,

beterschap!
Ik ben ook niet zo'n held hoor met nieuwe mensen ontmoeten. En ze moeten dinsdag al om 9u bij de DA zijn. Na 18u krijgen ze maandag al geen eten meer. Ben benieuwd hoe ze de volgende morgen gaan reageren, want ze zijn het natuurlijk niet gewend dat ze 's ochtends geen eten krijgen. En ze krijgen idd ook direct een chip. Daarom laten we ze ook nu helpen en niet al eerder. Komt allemaal mooi uit zo!
Kan iemand het zeggen als de dweilpauze voorbij is, want vriend heeft ineens de tv gekaapt En de Nederlanders wil ie er nog wel opzetten, maar dan moet ik dus wel weten wanneer die schaatsen
Er was eerst tennis, nu het schaatsen in Zweden en nu hebben ze het over Pechstein.....
Ik weet het niet....Pechstein die weer terug probeerd te komen. Er hangt voor mij toch een dopingluchtje om haar heen.....
Tja, ik vind het wel ontzettend jammer dat het zo moet lopen met haar. Zulke geweldig prestaties behaald, maar wat is daar nu van waar? Wel sterk dat ze het probeert hoor, je moet je toch elke dag kapot trainen voor zoiets.
Ik ben er ook nog.

Ben eigenlijk aan het wachten of hij nog op msn komt. Dus ondertussen lekker schaatsen kijken.
Simooon,

er mag weer een Nederlander! (Verweij)
Wordt er al weer live geschaatst?
Simoon, de NLers komen.

Ja Swimkim is er ook nog. Moeder van een schaatser?
quote:Simooon schreef op 13 februari 2011 @ 00:26:

Wordt er al weer live geschaatst?Yep
Ik kijk weer!

En the family is weer onderweg naar huis! En ze nemen nog een klein broodje en een kleine shake mee van de Mac. Niet echt dieettechnisch verantwoord, maar het is niet anders
Oh lekker. Maakt toch niet uit, het is zaterdagavond. Lekker van genieten.
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 februari 2011 @ 00:27:

Simoon, de NLers komen.

Ja Swimkim is er ook nog. Moeder van een schaatser?Nee, ik ben geen moeder van een schaatser. Ben zelfs helemaal geen moeder.
Thnx MV! En heb jij alweer een beetje kunnen eten de afgelopen dagen? Ik hoop echt voor je dat het weer snel beter met je zal gaan, want het klinkt echt zwaar hoor, zoals het momenteel met je is. Ik ken je verder niet, maar maak me wel een beetje zorgen om je.
Kom op Verweij!!
Wat een lelijke kleuren van hun pakken.

Hebben ze nog steeds klapschaatsen? Ik kan het niet zien en ik zit al minuten lang naar de schaatsen te kijken.

Spannend he die verwey.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven