En nu...?

13-02-2011 13:33 1190 berichten
Ik hoor het jullie al zeggen: daar is ze weer met haar collega... Ik hoop echter dat jullie mijn verhaal toch ff willen lezen en erop willen reageren. Ik weet namelijk nu echt niet meer wat ik moet.

Ik vind dus al een hele tijd een collega meer dan leuk. Hij werkt op een hele andere afdeling, in een heel ander gebouw dan ik, dus ik zie hem maar af en toe even voorbij komen.

Laatst zat ik huisjes te kijken op Funda toen hij even bij ons op de afdeling was. Ik had een leuk appartement gezien en het toeval wilde dat een familielid in die flat woont en dat die zijn appartement te koop gaat zetten. Hij (laat ik hem R. noemen) vroeg dus of ik het leuk zou vinden om een keer rond te kijken, zodat ik een idee zou krijgen van de woning.

Zo gezegd, zo gedaan. We zjn een keer langsgeweest. Daar gegeten, huis bekeken en gezellig gekletst. Daarna bracht R. me naar huis en hebben we bij mij nog een kop thee gedronken. Het was een gezellige avond: serieus gepraat, maar ook gelachen. Het huis zag er ook goed uit, wel een woning waar ik mezelf in zou zien.

Ik heb een en ander een beetje laten bezinken en ik kwam tot de conclusie dat ik de woning best nog een 2e keer zou willen zien. Ik durfde er alleen niet over te beginnen bij R., omdat ik niet wilde dat hij zou denken dat het om hem ging.

R. was een tijdje ziek met een flinke griep en hij sprak me toen een keertje aan op Hyves. Hij wilde niet dat ik dacht dat hij me stalkte, maar hij was benieuwd of ik nog huisjes had bekeken etc. Hij vroeg toen of ik het leuk zou vinden om nog een keer een bakkie te doen bij zijn broer.Toen hij weer op het werk was mailde hij me vrij snel wanneer ik zou kunnen. Toen hij bij ons op de afdeling was vroeg hij me heel omslachtig om mijn telefoonnummer en diezelfde avond kreeg ik een smsje of ik vrijdag (eergisteren dus) zin had om eerst wat te gaan eten en daarna naar het huis te gaan.

Eerst zijn we afgelopen vrijdag dus wat gaan eten. Daarna naar het huis en daar zijn we weer een hele tijd geweest. Heb foto's gemaakt van het huis. Daarna zijn we nog even naar het strand geweest en daar arm in arm rondgelopen en vervolgens bracht ie me weer naar huis. Hij vroeg of ie nog ff naar het toilet mocht bij mij. Prima natuurlijk en ik heb nog een kop thee gezet voor ons. Weer een tijdje zitten praten en toe zei hij dat hij wel eens op het waterbed wilde liggen. Dat mocht ie natuurlijk best ff testen van mij, dus hij ging liggen en hij vond het heerlijk. Ondertussen was het al half 12 en ik bood (meer grappend) aan dat hij best mocht bljven liggen. Tot mijn verbazing ging hij zijn stropdas en schoenen uitdoen en toen schoot ik enigzins in de stress. Maar goed, uiterlijk bleef ik kalm en ik ging gewoon naast hem liggen. Weer liggen kletsen, steeds dichter bij elkaar. Ik deed het licht uit en hij ging lekker tegen me aan liggen. Opeens begon hij me heel lief in mijn nek te zoenen, maar hij liet het aan mij over of ik erin meeging. Uiteindelijk hebben we dus liggen zoenen, beetje strelen en wat handwerk. Hij heeft me heel lief vastgehouden de hele nacht. Hij was wel vrij snel weg, zei wel dat ie het fijn had gevonden. Wat moet ik hier nu mee? Ik vind hem nu nog veel leuker en ik wil meer, maar ik heb geen idee waarom hij dit heeft gedaan..

Wat denken jullie?

Duizendmaal excuses voor het lange verhaal, hoop dat het een beetje begrijpelijk is.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet weten, ik beschik niet over een glazen bol. Je hebt drie opties wat er kan gebeuren

- Het is een begin van een mooie relatie waar jullie samen eindigen met achter kleinkinderen

- Of het wordt wat en het gaat later uit elkaar

- Het was voor hem een 1malig uitprobeersel om te kijken of hij seks kan krijgen.

Kijk hoe het loopt zou ik zeggen.
Tjee Leaf misschien vindt hij je net zo leuk als jij hem? Vraag het meis anders blijft het een verhaal in je hoofd.
Ik zou iig dat appartement laten schieten. De situatie is al ingewikkeld genoeg. Oja, en ik zou alleen iemand die ik heel goed ken meenemen naar een hypotheekadviseur; daar gaat nogal een informatie over tafel!
Ik vind wat Anna zegt wel zinnig. Ik zou hem niet meenemen naar die hypotheekverstrekker hij weet namelijk meteen je min en je max. En dat is niet lekker onderhandelen straks.

Het appartement zou ik trouwens niet laten schieten.
Is toch niet zo moeilijk? Hij doet z'n best om contact te zoeken, neemt initiatieven etc. dus hij vindt je leuk. Lijkt mij duidelijk.

Ik zou zeggen, neem jij nu eens het initiatief voor een afspraakje en maak er iets leuks van. Of het iets voor de lange duur is kan niemand voorspellen, maar klinkt als een aardige leuke vent die zichzelf niet wil opdringen maar jou wel heel leuk vindt.

Zo zie ik het.........

En wat dat appartement betreft; hier inderdaad even wat zelfstandiger in handelen zodat je hem daar niet al teveel bij nodig hebt.
Hoe doorzichtig: 'ik moet even naar het toilet' en 'ik wil even uitproberen hoe een waterbed ligt'. Zou mij op de zenuwen werken eerlijk gezegd.

Vind dat jullie vrij 'snel' gaan: al voor de 2e keer bij broer op bezoek, samen naar hypotheekadviseur. Zou hiermee uitkijken, voor je het weet verpest je een mogelijk leuke, beginnende 'relatie'.

Oh en als je wilt weten wat hij voelt: vraag het hem.
Ik vind het best goed klinken hoor. Waarom zo onzeker?

Ik zou het lekker op z'n beloop laten en zien wat er de komende tijd gebeurt.

Probeer in ieder geval objectief naar het appartement te kijken en het niet te kopen om bij hem in de buurt te zijn.
Even zakelijk: ik zou niet met de broer van de verkoper naar de financieel adviseur gaan. Sowieso begint je onderhandelingspositie (wanneer je dat appartement echt wilt) nu al minder te worden. Probeer die twee dingen echt uit elkaar te houden! Heb je geen vader/moeder/vriend met verstand van zaken die mee kan?

Verder: gewoon kijken waar het toe leidt. Het klinkt heel leuk en spontaan, maar ga alles niet over-analyseren. Geniet er gewoon lekker van en wat komt, dat komt.
Klinkt dat het wederzijds is dat jullie elkaar leuk vinden. Wat is je probleem? Om het uit te spreken? Gewoon afspreken met elkaar en zien waar het uitkomt. Of begrijp ik je verkeerd?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Pingpong schreef op 13 februari 2011 @ 13:48:

Even zakelijk: ik zou niet met de broer van de verkoper naar de financieel adviseur gaan. Sowieso begint je onderhandelingspositie (wanneer je dat appartement echt wilt) nu al minder te worden. Probeer die twee dingen echt uit elkaar te houden! Heb je geen vader/moeder/vriend met verstand van zaken die mee kan?

Verder: gewoon kijken waar het toe leidt. Het klinkt heel leuk en spontaan, maar ga alles niet over-analyseren. Geniet er gewoon lekker van en wat komt, dat komt.

Waar staat dat?

Ik zou een appartement kopen wel even afzonderlijk zien van je collega. Neem een andere vriendin of vriend mee om dingen te bespreken, of een familielid.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Maar nu even van het meest negatieve uitgaan: wat als die broer nu heel graag zijn appartement wil verkopen en R. vraagt flink aan te pappen met de potentiele koper om de koop te bespoedigen? dit is natuurlijk het meest negatieve scenario, maar hey, het kan....!
Hier:quote:Leaf schreef op 13 februari 2011 @ 13:33: Daarna na zijn broer, zijn we weer een hele tijd geweest. Heb foto's gemaakt van het huis en R. gaat met me mee naar een financieel adviseur om te kijken of ik het appartement in mijn eentje kan opbrengen.
quote:anna761 schreef op 13 februari 2011 @ 13:53:

Maar nu even van het meest negatieve uitgaan: wat als die broer nu heel graag zijn appartement wil verkopen en R. vraagt flink aan te pappen met de potentiele koper om de koop te bespoedigen? dit is natuurlijk het meest negatieve scenario, maar hey, het kan....!Is ook héél even door mijn hoofd gespookt, maar daarvoor lijkt het begin mij te spontaan (dat R. toevallig zag dat Leaf huisjes aan het kijken was). Dus ik denk wel dat R. oprecht is, denk alleen dat TO haar hoofd nu zakelijk koel moet houden.
quote:Pingpong schreef op 13 februari 2011 @ 13:55:

Hier:

[...]

Oh sorry, overheen gelezen. Als het gaat om het appartement te kopen zou ik de financiele dingen scheiden. Het gaat hem helemaal niets aan of je het kan redden. Hij kan belangrijke dingen doorvertellen aan zijn broer en voor je het weet is het appartement duurder dan zou moeten. Laat een makelaar onderhandelen over de prijs. Zeker als je met zijn broer hebt lopen friemelen in bed. Hou dat gescheiden.
Blijkbaar is er een voorgeschiedenis? Of begrijp ik dat verkeerd?

Wat is er gebeurd dat maakt dat je zo onzeker bent over zijn bedoelingen?
Ik vind dat je wel heel hard van stapel loopt. De koop van dat huis zou ik sowieso even scheiden van je interesse in hem (en inderdaad, ga met iemand anders naar de financieel adviseur) en verder zou ik even afwachten hoe hij nu naar jou reageert.

Heb je nog wat van hem vernomen sinds hij gisterochtend vertrokken is?
Anna: aangezien ik altijd de neiging heb om dingen een beetje negatief te zien heeft dit scenario ook door mijn hoofd gespookt. Als dit inderdaad het geval zou zijn, dan is het gewoon een klootzak natuurlijk.

Toekomst: we hebben geen voorgeschiedenis.

Haley: niks meer gehoord.

R. zei trouwens wel dat ie niet mee naar binnen ging als ik echt mijn financiele punten ging bespreken, omdat dat hem niks aan zou gaan.

Toen hij gisteren wegging heb ik gezegd dat ik het gezellig vond en verder heb ik ook niet laten doorschemeren dat het wat mij betreft voor herhaling vatbaar is. We hebben beiden een beetje gedaan alsof het niet gebeurd is...
Leaf, dit lijkt me wel duidelijk....toch? Hij vind je ook leuk, zijn manier van aanpak is wat onhandig vind ik, maar goed,,,,

Verhaaltje hypotheekverstrekker: Doe dat niet met hem, maar met bv je vader. In dit stadium heeft hij niks met je financiële situatie te maken.

Trek de stoute schoenen aan en nodig hem eens uit voor een etentje oid, dan gaat het vast goed komen Ik gun het je!

Veel plezier!
quote:Leaf schreef op 13 februari 2011 @ 14:07:

Haley: niks meer gehoord.

Is dat ook een reden om dit topic te openen? Omdat het niet zo goed voelt dat je niets meer gehoord hebt?

PS Ik zou in ieder geval niet zelf contact opnemen nu. Hopelijk hoor je hem ergens de komende dagen.
Nog even een vraag: sinds wanneer toont hij zoveel interesse in je? Sinds hij weet dat jij geïnteresseerd bent in het huis van zijn broer, of voor die tijd ook al?
Haley: ik ga zeker geen contact opnemen. Hij is degene die het initiatief heeft genomen. Ik wacht het af, al vind ik dat heel moeilijk. Ik ben ook onzeker, zoals sommigen wel weten en ik denk dan dat hij toch wel nooit op mij zal vallen...

Pien: voor dat gedoe met het huis was ie ook altijd heel aardig en flirterig, maar het afspreken is inderdaad gekomen door dat huis. En dat is dus ook waarom ik zo voorzichtig ben.

Misschien moet ik dat maar een keer rechtstreeks vragen.
Ja hoor daar is ze weer met haar collegaperikelen..

Heb jij eigenlijk zelf nog wel iets laten horen?

Waarom moet dat alleen van hem komen?

Nodig hem zelf uit voor een gezellig hapje,drankje etc en dan zie je wel wat er verder van komt.

Ik zou hem niet meenemen naar een financieel adviseur,als hij toch al niet van plan was om mee naar binnen te gaan zoals je schreef dan zou ik niet weten waarom hij mee zou moeten.
Waarom zo achterdochtig?

Als je de eventuele koop van het appartement buiten hem om regelt, merk je vanzelf of hij oprecht geinteresseerd is in jou en dat het geen trucje is om het appartement van zijn broer sneller te verkopen.

Als hij jou echt leuk vindt,, vind ik het een beetje jammer dat je schrijft dat je zelf zeker geen contact gaat opnemen en zijn initiatief afwacht.

Hij heeft al een paar keer het initiatief genomen en wacht nu misschien juist op een toenaderingspoging van jouw kant.

Je geeft aan dat je onzeker bent; als je ook deze man laat schieten door jouw onzekerheid weet je zeker dat het niks wordt. Niet geschoten is altijd mis.
quote:Leaf schreef op 13 februari 2011 @ 14:18:

Haley: ik ga zeker geen contact opnemen. Hij is degene die het initiatief heeft genomen. Ik wacht het af, al vind ik dat heel moeilijk. Ik ben ook onzeker, zoals sommigen wel weten en ik denk dan dat hij toch wel nooit op mij zal vallen...

Pien: voor dat gedoe met het huis was ie ook altijd heel aardig en flirterig, maar het afspreken is inderdaad gekomen door dat huis. En dat is dus ook waarom ik zo voorzichtig ben.

Misschien moet ik dat maar een keer rechtstreeks vragen.

Waarom zo negatief en wantrouwend?

Het kan ook zo zijn dat hij je al een tijdje leuk vond maar door dat appartement eindelijk een opening zag om iets met je af te spreken.

Komt het niet in je op dat hij misschien ook wel onzeker etc is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven