Ik ben zo bang... deel 7

19-12-2010 10:13 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 6 staat hier.
Bonne anniversaire, cher Ro! En jij natuurlijk ook gefeliciteerd Bo. Het zou idd een mooi verjaarscadeau zijn als alle papieren vandaag getekend worden.

Hieperdepiep hoera voor de jarige Ro. En Bo jij ook gefeliciteerd.

Het zou een mooi cadeau zijn tekenen op Ro zijn verjaardag.

Ik neem zo een kop chocolademelk met een stuk appelgebak.

Deze heb ik over want ik had vrienden te logeren maar die gingen voor de koffie al weer verder dus blijf ik er mee zitten en dat vind ik toch erg maar niet heus hihi.
Lang zal hij leven, lang zal hij leven!

De slingers en de dansjes en de cadeautjes komen wel in juni, is dat goed? En inderdaad, de energie zal ik jullie sturen. Als ik de warmte maar mag houden (ik heb me toch een last van mijn eczeem. Ik heb een prachtig rood kleurtje. Zo leuk!)

Ik wens jullie een hele fijne dag met lekker taart en de koningin op bezoek

Het zal wel raar zijn, de eerste verjaardag zonder zijn vader erbij. Hopelijk maakt eventueel ander bezoek het dubbel en dwars goed!

Luonto, mijn broer gaat je mailen zegt hij. Trek maar aan de bel als hij dat ergens eind deze week nog niet heeft gedaan, dan zal ik je zijn mailadres sturen.

(volgens mij ben ik mijn anonimiteit straks volledig kwijt )
Meepie, jij ook taart? Geniet ervan :-)

Ing, wat naar van je eczeem! Ik hoop dat het heel snel wegtrekt. Ro is terug, heeft nog niet getekend maar wel de papieren mee om nog even door te nemen.

We krijgen rond 16u bezoek, leuk!

Het is hier heerlijk zonnig, we hebben alles open, ongelooflijk dat ze voor maandag weer sneeuw hebben voorspeld zeg.

Gelukkeling, ik heb rustig aan gedaan, en alles is schoon nu :-)

Werk ze vandaag!

Sjur, thanks, het is nu al een fijne verjaardag.

Ik ga zo verder werken aan zijn kunstwerk; ik heb de eerste tekening staan, nu nog uitwerken en dan invullen met stukjes papier, het wordt weer een papiermozaiek.
Leuk bezoek Bo. Dat is genieten. Heeft Ro op zijn nuchtere maag de taart zitten eten?

Er bleef een Scoutingleider bij me eten en de keuken was een zooi. Oei hij is kok dus het viel wel op. Er moet echt hoognodig wat gedaan worden. Nou ja binnenkort kan ik weer alles zelf, dus dan ga ik er maar eens flink de bezem door halen.

Gelukkeling, de reacties op het verhaal zijn leuk. Dus het zit wel goed denk ik.

Fijne dag iedereen.
Ja, Ro heeft als ontbijt én als lunch taart gegeten

Nu zitten we netjes te wachten op het bezoek; er is al gebeld dat de kinderen meekomen dus het wordt nog druk zo!
De jarige job is een grote schrokop

Zo heb je wel eer van je werk he Bo?

Lieve Zoebie, wat een leuk verhaal! Echt verassend leuk geschreven! je krijgt vijf klapmannetjes van mij. (ik kan hier geen plaatjes plakken, dus vandaar geen sterren) Het las heel makkelijk weg en je wist de spanning er van het begin tot eind goed in te houden. Het zou volgens mij uitgegeven kunnen worden, je hebt een leuke fantasie. Wie gaat er met jou samen leuke tekeningen bij maken? en het vervolgens opsturen naar een uitgever, ik zou het altijd proberen. Nee heb je en ja kun je krijgen , toch?

Hulde het is een echte aanrader!
Lieve Ro: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Alhoewel ik van Franse komaf ben ken ik weinig Frans

Lieve Bo: ook jij van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Fijne dag verder, maar zo te zien is dat al aardig aan het lukken.

Ik ga a.s. dinsdag uit eten met mijn broer voor zijn verjaardag, we gaan Tapas eten. Lekker! Hij heeft gebeld of ik mee wilde, en uit eten vind ik nog wel te doen. In uitgaan heb ik nog geen zin.

Ik heb helaas een buikgriepje te pakken en heb m'n hoofd gisteren verschrikkelijk gestoten tegen de achterklep van mijn auto, dus voel me niet helemaal top.

Gelukkig zakte de hoofdpijn gisteren wel na een pijnstiller en is tot op heden nog niet teruggekomen, dus het gaat wel.

Geen last van kies! Het mag me ook wel een béétje meezitten, hé?

Fijn weekend allemaal!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Ja Netje het mag jou zeker wel eens meezitten.

En Auwwww aan de klep van de auto je kop stoten is erg pijnlijk. Gemeen zelfs.

Gelukkeling leuke reactie voor mijn boek in spé.

Bo jij kunt toch tekenen.

Zie het al voor me:

Geschreven door Zoebie met tekeningen van Robo.

Ik heb echt al eens vaker gedacht een uitgever te zoeken, maar ik ben te bescheiden en denk dan dat het echt niet goed genoeg is.
Zo, Ro zit te eten met zijn vrienden en ik zit even lekker achter de computer :-)

Wat een drukte allemaal zeg.

Leuk inderdaad hè, Gelukkeling, Zoebs verhaal!

Netje, wat een pech weer! En dat je je hoofd zo stoot ook nog, ik ben blij te lezen dat je kies zich in ieder geval rustig houdt!

Morgen om 12u gaan Ro en ik uit eten, geen tapas, maar het zal vast lekker worden!
Op de valreep;

Ro gefeliciteerd met je 32e verjaardag, mooie leeftijd Bo gefeliciteerd met je man.

Wij zijn weer thuis, redelijk goede reis gehad. Weer in eigen bedje slapen!
Ben je de verjaardag goed doorgekomen Bo? Het zal best wel gezellig zijn geweest.

Ik ben vanavond nog even verder gegaan met mijn stamboom.

Leuk om te doen maar ontzettend veel werk. Ik heb nu mijn vader en moeders familie allebei toegevoegd. Nu nog de informatie die ik heb gevonden erbij zetten. Duurt wel even.
quote:Zoebie schreef op 11 februari 2011 @ 10:03:

Altijd vreselijk gaaf als de post komt met een verrassingspakket.

Bo wat heel erg leuk en wat ben je ijverig geweest.

De hartjes hang ik aan Nienkes fotolijst en de amandelolie in dat heerlijke douchepakket komt nu goed van pas op mijn schilferige arm. Zo mooi en lekker allemaal. De kommetjes en het mooie kettinkje. Bij zo'n pakket komt er vanzelf een big smile.

Dank je wel lieverd. Ik ben er erg blij mee.

Bo had jij dit nu nog meegekregen?

De amandelolie werkt echt goed op mijn arm. Wat een ideale oplossing en wat kwam het precies op tijd.
Wat leuk, net met mijn twee oudste vrienden uit eten geweest, zo leuk! We kennen elkaar al 23 jaar, sinds ik in de kleuterklas kwam. We spreken elkaar zo een paar maanden niet, maar het is altijd meteen weer goed. Lekker kletsen over vroeger en nu... Zo fijn! Ik hou hier ontzettend van.

Phoehee, fijn dat alles is goed gegaan! Ik vond okkie maar wat stoer, zo boven op die berg! Ben benieuwd hoe snel hij zelf op de ski's kan staan

Bo, ik hoop dat je morgen tot iets voor twaalven lekker de tijd krijgt om bij te komen van de verjaardag van vandaag. Wel fijn dat het zo gezellig was!

Zoebie, morgen ga ik ook lezen hoor! Ben erg benieuwd na alle goeie recensies! Wat fijn dat je arm met de olie goed gaat! Hopelijk zie je er al snel niks meer van.

Netje, ben jij Frans van origine? Wat leuk! En niet tweetalig opgevoed?

Ik stap zo de bus in. Ook op naar bed. Dat is het enige nadeel: op de terugweg gaan er altijd nog maar twee (of nóg later een) per uur. En ik kom nooit vlak voor de vertrektijd, maar altijd er net na op het platform aan kan wel nog even mijn boek lezen! Slaap lekker allemaal en alvast een goeie morgen. Ik denk dat ik m niet ga halen. Zal wel 's middags worden
Slapen jullie nog? dan zal ik heel zachtjes schrijven ppppsssssssssst..........

Ben je een beetje bekomen van de drukte gisteren Bo?, ik hoop het voor je. Als Ro zijn verjaardag heeft gevierd met een lekker wijntje gaat dat meestal ten koste van de stilte he? hier is dat meestal wel zo.

Strakjes werken, ik heb eigenlijk de meeste klussen gisteren al gedaan en kan gewoon alleen doen, wat zich op het moment aandient en dat is een rustig gevoel. Op zondag is het behoorlijk levendig in huis, er is 's morgens kerk en er komt veel bezoek, de mensen maken dan graag een praatje. Dat vind ik leuk aan mijn werk, niet in de week dat geratel van de telefoon de hele dag en dan ook nog allerlei administratieve klussen erbij moeten doen.

Fijne dag allemaal!
Goedemorgen!

Even vlug, ik moet nog douchen en dan gaan we alweer, maar: het was inderdaad gezellig :-)

Het huis is een zooi, maar dat laat ik Ro opruimen, hehehe.

Ik heb genoeg gepoetst voor het moment!

Zoeb, en blij dat je er blij mee bent :-)

Wat ga je trouwens doen met de stamboom als hij af is? Laten binden in boekvorm? Dat lijkt me een mooi cadeau voor je kinderen, ik ben heel blij met mijn moeders stamboom.

Ing, dat klinkt als een bijzonder gezellige avond!

Wat gaaf dat je die vrienden al zo lang kent, dat is bijna een heel leven!

Phoehee, thanks voor de foto, hij is echt héél gaaf! Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.

Zo, ik heb mijn prik gehad en nu snel mezelf presentabel maken

Tot later!
En jij werk ze, Gelukkeling :-)

Het was inderdaad een drukke en luidruchtige avond, maar nu is Ro heel stil
Ik bedoelde meer het gesnurk erna hoor , wat sneu dat hij nu zo stilletjes is o gos. Dan neemt hij zo maar een dubbele pastis, dan is het weer helemaal in orde. Veel plezier en eetze!
Wat is het stil hier. Iedereen aan de wandel of bezig met andere dingen?
das vreemd poste ik zo maar een oude post

Nou ja even overnieuw dan maar

Zoeb, wat een leuk verhaal. Ik wil het eens testen bij mijn neefjes, vind je dat oke

Bo, hoe waren de tapas. Itsman heeft hier Japans gemaakt. Ik ga zo eerst douchen dan gaan we lekker eten.

Tot morgen ergens
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik ben er wel hoor Zoeb, het is inderdaad erg rustig hier. Hier op mijn werk schiet de tijd ook niet hard op, ik heb de hele tijd zonder bril gezeten, met maar een lens in (dat wilde ik eens proberen) de oogarts vond dat ik wel weer af en toe lenzen kon gaan dragen, maar nu heb ik wel een bonkende koppijn, dus de bril maar weer op. Heb jij altijd je bril op? Wat een gezwets haha het is maar om iets te melden
Ik ben er nog hoor, gaat allemaal prima. Probeer een brief te typen, wat me weer eens moeilijk valt en heb net hardgelopen. Drukke zondag hoor Vriend heeft net de bakken van de plantjes van vorige zomer weggegooid en er nieuwe aarde bij gestopt en er zelfs al bollen in gedaan. Je weet maar nooit, misschien gaan ze wel al groeien. En zo niet, dan proberen we het wel weer opnieuw.

Wat heb je allemaal voor lekkers gegeten Bo? Ik heb gisteren mosselen gegeten. Dat vind ik echt iets om buiten de deur te eten, want het stinkt zo

Ik ga snel weer verder met typen, het moet wel af vandaag!
Its, ik vond het al vreemd. Ik denk nog, had ze dat niet al drie keer gezegd eergisteren
quote:ingmagh schreef op 13 februari 2011 @ 16:11:

Its, ik vond het al vreemd. Ik denk nog, had ze dat niet al drie keer gezegd eergisteren Dat dacht ik ook
Zoeb, ik vond het heel tof wat he geschreven hebt. Mooie prenten erbij en het kan zo de leeshoek in!

Verder heb ik niet zoveel te zeggen. Oh ik ga vanavond venkel met zalm eten.

Woei vanavond weer BzV.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven