En nu...?

13-02-2011 13:33 1190 berichten
Ik hoor het jullie al zeggen: daar is ze weer met haar collega... Ik hoop echter dat jullie mijn verhaal toch ff willen lezen en erop willen reageren. Ik weet namelijk nu echt niet meer wat ik moet.

Ik vind dus al een hele tijd een collega meer dan leuk. Hij werkt op een hele andere afdeling, in een heel ander gebouw dan ik, dus ik zie hem maar af en toe even voorbij komen.

Laatst zat ik huisjes te kijken op Funda toen hij even bij ons op de afdeling was. Ik had een leuk appartement gezien en het toeval wilde dat een familielid in die flat woont en dat die zijn appartement te koop gaat zetten. Hij (laat ik hem R. noemen) vroeg dus of ik het leuk zou vinden om een keer rond te kijken, zodat ik een idee zou krijgen van de woning.

Zo gezegd, zo gedaan. We zjn een keer langsgeweest. Daar gegeten, huis bekeken en gezellig gekletst. Daarna bracht R. me naar huis en hebben we bij mij nog een kop thee gedronken. Het was een gezellige avond: serieus gepraat, maar ook gelachen. Het huis zag er ook goed uit, wel een woning waar ik mezelf in zou zien.

Ik heb een en ander een beetje laten bezinken en ik kwam tot de conclusie dat ik de woning best nog een 2e keer zou willen zien. Ik durfde er alleen niet over te beginnen bij R., omdat ik niet wilde dat hij zou denken dat het om hem ging.

R. was een tijdje ziek met een flinke griep en hij sprak me toen een keertje aan op Hyves. Hij wilde niet dat ik dacht dat hij me stalkte, maar hij was benieuwd of ik nog huisjes had bekeken etc. Hij vroeg toen of ik het leuk zou vinden om nog een keer een bakkie te doen bij zijn broer.Toen hij weer op het werk was mailde hij me vrij snel wanneer ik zou kunnen. Toen hij bij ons op de afdeling was vroeg hij me heel omslachtig om mijn telefoonnummer en diezelfde avond kreeg ik een smsje of ik vrijdag (eergisteren dus) zin had om eerst wat te gaan eten en daarna naar het huis te gaan.

Eerst zijn we afgelopen vrijdag dus wat gaan eten. Daarna naar het huis en daar zijn we weer een hele tijd geweest. Heb foto's gemaakt van het huis. Daarna zijn we nog even naar het strand geweest en daar arm in arm rondgelopen en vervolgens bracht ie me weer naar huis. Hij vroeg of ie nog ff naar het toilet mocht bij mij. Prima natuurlijk en ik heb nog een kop thee gezet voor ons. Weer een tijdje zitten praten en toe zei hij dat hij wel eens op het waterbed wilde liggen. Dat mocht ie natuurlijk best ff testen van mij, dus hij ging liggen en hij vond het heerlijk. Ondertussen was het al half 12 en ik bood (meer grappend) aan dat hij best mocht bljven liggen. Tot mijn verbazing ging hij zijn stropdas en schoenen uitdoen en toen schoot ik enigzins in de stress. Maar goed, uiterlijk bleef ik kalm en ik ging gewoon naast hem liggen. Weer liggen kletsen, steeds dichter bij elkaar. Ik deed het licht uit en hij ging lekker tegen me aan liggen. Opeens begon hij me heel lief in mijn nek te zoenen, maar hij liet het aan mij over of ik erin meeging. Uiteindelijk hebben we dus liggen zoenen, beetje strelen en wat handwerk. Hij heeft me heel lief vastgehouden de hele nacht. Hij was wel vrij snel weg, zei wel dat ie het fijn had gevonden. Wat moet ik hier nu mee? Ik vind hem nu nog veel leuker en ik wil meer, maar ik heb geen idee waarom hij dit heeft gedaan..

Wat denken jullie?

Duizendmaal excuses voor het lange verhaal, hoop dat het een beetje begrijpelijk is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 13 februari 2011 @ 18:07:

Leaf, je hebt gezoend!

Dat op zich zou geen reden moeten zijn om er zo van in de stress te schieten dame!

Probeer gewoon eens te genieten vanw at er gebeurd is zonder er direct een heel toekomstplan bij te verzinnen

Je weet niet of het eenmalig was

Je weet niet of hij in jou de liefde van zijn leven ziet

Je weet niet of hij alleen seks wilt

Je weet niet of hij volgend jaar kinderen met je wilt

Je weet alleen dat hij lekker kon zoenen

En als je meer wilt ontdekken....bellen!

En ga je onderuit, ga je onderuit

Je doet hem geen huwelijksaanzoek hoor, je wil nog een keer op date!
Leaf, verwissel ik je met een andere forumster als ik vraag:

Gaat dit om dezelfde niet-directe collega waar je een poosje geleden alweer ook zo zenuwachtig van werd?

Die collega die ook met een andere vrouwelijke collega contact had en die toen had aangegeven erg sexueel ingesteld te zijn (of iets in die trant, ik kan het me niet meer helemaal goed herinneren).
Ach lekkere popje dit, lekkere popje dat, wanneer kom je weer eens borrelen Suup? Met of zonder Sum?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Perel: dat is niet dezelfde. Met hem is het al bijna een half jaar afgelopen.
Maar Leaf, om VC maar eens even te quoten:quote:Very Cherry schreef op 13 februari 2011 @ 17:43:

Leafje liefje, wat-de-neuk is nou het probleem??
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
*hoor ik ergens een borrel???*
quote:Very Cherry schreef op 13 februari 2011 @ 18:48:

Ach lekkere popje dit, lekkere popje dat, wanneer kom je weer eens borrelen Suup? Met of zonder Sum?

Dat lijkt me nou een reuze goed idee ...!!!

Dat wordt weer eens de hoogste tijd om samen met jou de lellebel uit te hangen.
quote:Summerdance schreef op 13 februari 2011 @ 18:53:

*hoor ik ergens een borrel???*Kijk eens aan daar is ons poppie ook al..
quote:superstar_2 schreef op 13 februari 2011 @ 18:55:

Kijk eens aan daar is ons poppie ook al..

Owwww.....mag ik dan als heus meisjemeisje komen

Pareltjes, hakjes, blazertje....
quote:Summerdance schreef op 13 februari 2011 @ 18:59:

[...]

Owwww.....mag ik dan als heus meisjemeisje komen

Pareltjes, hakjes, blazertje....Mogen,mogen? Poppie je MOET..
Waarom zo moeilijk en onzeker doen?

Hij doet duidelijk moeite bij je in de buurt te komen, en geeft verschillende hints. Wat wil je nog meer?

Hij gaat echt niet tegen je zeggen, he leaf ik wil een relatie met je.

Dus stuur hem een sms dat het gezellig was en of hij zin heeft in lunch of zoiets.

Je moet de dingen niet gecompliceerder maken dan ze zijn.
Daarstraks nog ff via sms contact gehad. Zijn broer had foto's van het huis doorgestuurd, maar die waren niet aangekomen. Hij stuurde dat zijn broer ze nog eens zou sturen. Ik vroeg of hij vanavond nog wat leuks ging doen. Hij zei dat hij het de hele week druk had 's avonds, dus dat hij echt moest sporten vanavond. Daarna begon hij weer over het appartement, of ik er al over nagedacht en dat ik maar snel moet uitzoeken of het financieel kan. Niks over wat er vrijdag gebeurd is. Ik denk nu dus echt dat het allemaal om het huis te doen is. Dan is het wel een klootzak natuurlijk ...
Waarom vraag je dat dan niet rechtstreeks aan hem Leaf?

En wat heb jij tegen hem gezegd?

Ben jij zelf wél over die avond begonnen?
Superstar: ik heb ook niks gezegd. Hij weet waarschijnlijk ook totaal niet wat ik ervan vond.
Leaf, dan blijft het toch gissen! Misschien durft hij jou wel niet te vragen omdat híj denkt dat je alleen maar in het appartement geïnteresseerd bent. Gewoon sms-en dat je een leuke avond hebt gehad en of hij dat, net als jij, nog wel een keertje voor herhaling vatbaar vindt. Wat iemand anders net al schreef: je vraagt gewoon of er nog een date in zit, je doet 'm geen huwelijksaanzoek! Weet je daarna ook gelijk waar je aan toe bent...
quote:Leaf schreef op 13 februari 2011 @ 20:44:

Superstar: ik heb ook niks gezegd. Hij weet waarschijnlijk ook totaal niet wat ik ervan vond.Dus eigenlijk blijven jullie alletwee gewoon lekker vaag tegen de ander?
quote:Leaf schreef op 13 februari 2011 @ 20:44:

Superstar: ik heb ook niks gezegd. Hij weet waarschijnlijk ook totaal niet wat ik ervan vond.Lieve schat dan stuur je hem toch een smsje dat jij de avond zo gezellig vond en je het graag nog eens over wilt doen?
Maar misschien is het wel een teken dat hij er niks over zegt. Wil hij het zo snel mogelijk vergeten. Hmmmm, ik ben eigenlijk best wel een muts...
Misschien, misschien, misschien

Neem je leven eens in eigen handen Leaf

BEL de beste man!
quote:Leaf schreef op 13 februari 2011 @ 21:20:

Maar misschien is het wel een teken dat hij er niks over zegt. Wil hij het zo snel mogelijk vergeten. Hmmmm, ik ben eigenlijk best wel een muts...

Dikke kans dat hij precies hetzelfde denkt nu en dat hij het ook als een teken ziet dat jij er niet over begint.

Hoe startte het sms-contact net eigenlijk? Ben jij over het huis begonnen of hij? Kan het zijn dat hij denkt dat het jou alleen om het huis te doen is?
Hij begon erover.
Hij begon erover.
En was hij ook degene die het eerst smste? Dan heeft hij het huis misschien gebruikt als opstapje om contact te leggen.
dubbel
Leaf; heb je weleens gehoord van een self-fulfilling prophecy?

Probeer eens te bedenken wat voor signalen jij naar hem uitzendt. Ben jij gemakkelijk benaderbaar? Laat jij merken dat je hem nog wel eens wilt zien? Geen jij opening tot meer?

Als je nee moet antwoorden op die vragen is het niet zo gek dat hij geen initiatief meer neemt he Ook mannen houden er niet van om een blauwtje te lopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven