minnaar deel 13

26-09-2010 21:24 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
sterkte mystic. Vind t eerlijk gezegd wel bijzonder dat jullie na een beschadigd vertrouwen tussen jullie de oplossing zoeken in iets als een parenvlub, itt therapie oid. Als je ergens volledig op elkaar moet kunnen vertrouwen is t wel een pc, denk ik. Op t gebied v seks ging t mis tussen jullie, en om weer nader tot elkaar te komen zoek je je heil juist weer daarin? Call me blond, but I don't get it..
@bkrstr: Dank je, alleen denk ik dat je me enigzins verkeerd hebt begrepen. sex was eigenlijk geen probleem tussen ons, we hadden op een bepaald moment alleen behoefte aan meer spanning en die vonden we in een pc, we hadden ook een open relatie. En de pc staat voor ons ook niet alleen voor sex met andere, vaker niet dan wel, maar ook voor een avond uit met dansen etc. En zoals je kon lezen in mijn post heb ik nr1 ook duidelijk gemaakt dat dat niet de manier is. Hoop dat je t nu wat beter begrijpt.
Thnx Mystic: snap het beter; nu ik het nalees zie ik ook dat de conclusie te snel getrokken is, excuseert!

Wel dacht ik dat jij en je man problemen hadden omdat hij voor een ander wilde kiezen toch? Hij was 'vreemd gegaan' (voor zover dat kan als je een open relatie hebt), en dat leverde problemen tussen jullie op, dacht ik.... Vertrouwen beschadigd; eerst dat oplossen lijkt me?

Hoe is de situatie nu?
Was ik van de week nog redelijk gelukkig met de hele situatie rondom minnaar en zelfs minivakantie in het vooruitzicht, nu staat alles op zijn kop.

Ivm herkenbaarheid zal ik over de situatie bij minnaar thuis niets vertellen maar het komt er op neer dat ik heb gezegd, dat hij er thuis voor de volle 200% voor moet gaan en dat dat dan ook betekent dat wij zullen moeten stoppen met onze verhouding. Zijn antwoord was dat hij weet dat ik gelijk heb, maar dat zijn gevoel het daar nog niet mee eens is. Als hij thuis heeft gepraat hoor ik van hem hoe het is verlopen.

Phoe, wat een rotdag. Leef al de hele dag op 1 broodje omdat ik me continu niet goed voel.

Heb hier op dit moment veel meer (liefdes)verdriet van dan van mijn breuk met nr.1. Dat maakt in ieder geval wel weer duidelijk dat dat laatste in ieder geval de juiste beslissing was.

Dat wordt dus straks met een borrel en chips op de bank, ik heb hier geleerd dat dat nog wel eens een beetje wil helpen.
damn itsyou, wat vervelend zeg!

Soms ligt het zo dicht bij elkaar he: geluk of ongeluk?

Sterkte, chips helpt, net zoals chocolade!
Dank je, Bkstr.

Ik ga maar proberen wat te slapen en hoop morgen wat te horen van minnaar. Geen idee hoe het nu verder zal gaan.

Ik ben ook even kwijt wat ik nu zelf eigenlijk wil. Daar moet ik maar eens opnieuw over na gaan denken.
daar begint t bij he its! Maar f*ck wat is dat moeilijk he: trusten!

Vnvd deed exnr1 ineens moeilijk: werd onaardig nadat ik aangaf dat ik, in geval v verhuizing ook de laatste spulletjes wilde verdelen. Hij had daar geen zin in; tsss! Ain't no party for me either, maar ik wil wel mijn eigen spullen terug! Krijg ik nog een steek onderwater dmv een smsje waarin hij mij de schuld geeft v zijn kutgevoel. én bedankt! Mannen!
Ik ben getrouwd en heb bovendien een fantastische vriendin die zelf ook een relatie heeft. Eenmaal thuis leidt ik een goed maar enigzins saai huiselijk leven. Maar dat is vaak moeilijk, wetende dat de vriendin en haar partner zeer outgoing zijn, altijd eten, feesten en partijen hebben en ik zit dus thuis ... en eigenlijk wil ik erbij zijn, althans met haar, .... ik ben wel verliefd geworden ....

Die avonden, veelal vrijdag en zaterdagavond, ben ik toch wel iets stiller en somberder dan ik van mijzelf gewend ben.
.
@Bkstr: dat soort gedoe komt altijd ongelegen en geeft weer een rotgevoel. Ik heb wat dat betreft ook nog een lange weg te gaan met nr.1 maar dat staat even "on hold". Ik moet eerst weer even wat energie opdoen voor de volgende stappen die genomen moeten worden.

@Jaap: Dat gevoel dat je dat met je vriendin wil beleven, dat herken ik heel goed. Minnaar heeft ook een heel druk sociaal leven en als hij mij daar dan wat over vertelt, voel ik me ook verdrietig worden, al laat ik dat niet merken.

Probeer blij te zijn met wat je wel met je vriendin kan delen. Zolang jullie beiden je Nr. 1 relatie in stand houden, is het nou eenmaal niet anders.
he jaap: welkom! lastige situatie voor je. Hoe zit het met je gevoel voor nr1? Is dat ook nog goed, of eigenlijk niet meer?

Zonet nummer op de radio dat 'ons nr' was tussen exnr1 en mij. En ik was nog een beetje boos, en werd dus NIET verdrietig. Yeah! kleine overwinninkjes
Jaap, het gaat het niet om dat je met haar uit gaat feesten, je wilt gewoon bij haar zijn. Als ik op een leuk feest ben, kan ik er ook van balen dat hij lekker thuis met haar op de bank zit.

It'sYou, al wat gehoord?

Bkstr, jij hebt gewoon recht op je eigen spulletjes hoor!
I know Stew, ik laat hem maar even afkoelen, en als het erop aan komt (als alles doorgaat komende week U know ) kom ik er wel met hem op terug...

Hoest met jou?

En de rest hier?
@Bkster: goed te zien dat je bij jezelf blijft en hem ook die ruimte ff geeft om af te koelen. HIj zal waarschijnlijk wel tot redelijkheid komen zo, beter dan moeten afdwingen. Knap dat je de rust vindt en niet meteen vanuit eerste emoties reageert op hem.

@All: ik heb lang geleden al besloten dat ik geen seks heb op voornamelijk/uitsluitend de voorwaarden/mogelijkheden van de ander. Dat maakt mij niet zo geschikt voor een sv waarin ik single ben en de ander gebonden (tenzij open relatie). Ik ben tenslotte vrij en van nature niet iemand die afwacht wat een ander mij evt te bieden heeft en wanneer en me dan in allerlei bochten gaat wringen om toch maar een kruimel op te vangen.

Het blijft verleidelijk als je (eindelijk met iemand weer eens) een seksuele klik hebt om tijdelijk te denken: "iets is beter dan niets", maar aan de andere kant dringt zich altijd bij me op dat ik dan mijn aandacht blijf richten op diegene, terwijl je vooraf al weet dat dat eerder frustrerend zal worden (zeker als je elkaar wel opgeilt) als er te weinig (contact) mogelijk is.

Hoewel ik het idee van "seksuele beschikbaarheid" opwindend kan vinden, moet niet het idee ontstaan dat je je "aanbiedt" of zo wanhopig bent dat je je vastklampt aan die ene keer dat diegene wil/kan/zin heeft. Het wordt nog weleens verward met "easy te scoren" en je wil je niet "goedkoop" voelen. Dat ben ik namelijk niet.

Misschien ben ik daar extra keen op, omdat ik alleen in seksueel opzicht enige dominantie aantrekkelijk vind en sommigen dat verschil niet begrepen (zoals ex-sv) of begrijpen. Als je niet een beetje gelijk loopt qua tijd/aandacht, wisselwerking, behoeftes, dan moet je gewoon erkennen dat het ongelijk loopt of verwachtingen zouden ontstaan die de een of de ander niet waar kan maken. Over en weer is er in dit geval (nieuwe psv) ook weer eea wat we niet kunnen bieden, daar zijn we eerlijk in. En dan moet je dat ook niet willen vasthouden, denk ik. Dus ik kijk lekker om me heen in real life momenteel.

Gisteren gestapt met de (jongere) collega's.. Blijkt dat ik toch vaak meer energie heb, haha, de een na de ander valt af (moe, dronken, geen contact durven leggen met vreemden en dergelijke), heb me persoonlijk opperbest vermaakt :-)
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
@Itsyou: wat een vervelende wending voor jou! Maar wel het beste en meest integere wat je kon doen in dit geval. Verdrietig voor je, het is de keerzijde van het minnaarschap met gebonden sv (en jij vrij inmiddels). Ruimte geven is het enige wat je kan doen, hoe harder je zou trekken, hoe meer iemand afstand zal nemen. Het is goed dat je geen enkele druk legt op hem, het moet toch uit hemzelf komen en is zijn proces. Ook dat ie thuis alles geprobeerd wil hebben alvorens het evt op te geven. Dat is belangrijk, ongeacht hoe dat gaat uitpakken.

Ondertussen kan je je beter op je eigen leven richten en zorgen dat je ook zonder hem lekker in je vel zit. Niets aantrekkelijkers dan iemand die haar eigen plan trekt en niet afhankelijk is van zijn gevoel en omstandigheden! Veel sterkte en succes daarbij.

@Mystic: dat geldt ook min of meer voor jou. Hoe harder je aan hem trekt, hoe minder aantrekkelijk het thuis voor hem is. Ongeacht of hij het er zelf naar gemaakt heeft. Ik zou me meer op mijzelf richten dan op hem, als ik in jouw schoenen stond. Een eigen leven en hem niet het idee geven dat je afhankelijk bent van zijn houding en opstelling. Graag of niet, laat ie maar wat moeite investeren in jou en jullie gezin en anders ben je beter af zonder hem. Ga dus niet zelf van alles initieren en verzinnen en proberen om zijn commitment en de aandacht te krijgen die jij vindt dat je verdient.

Begin met veel meer een eigen leven te leiden. Ik zou die parenclubs ook maar even met een grote boog vermijden, zolang je relatie niet op orde is. Het gaat nu om veel wezenlijker dingen dan dat soort genieten. Het leidt alleen maar af daarvan. Ga dingen doen die je voldoening geven, zonder dat je hem daarvoor nodig hebt, laat zien dat je geen (vanzelfsprekende) molensteen aan zijn nek bent, maar allebei uit vrije keuze opnieuw bewust voor elkaar kiest en je allebei zal moeten investeren in een gezonde relatie. En dat kost tijd en moeite.

Laat hem maar bewijzen dat ie wat voor je overheeft en rekening met je houdt (daar ook de gelegenheid/tijd voor geven). Een "graag of niet"-houding (en dat ook menen!) is aantrekkelijker dan moeten vragen om allerlei dingen, die jij nodig hebt voor het slagen van deze poging. Ook jij een dikke
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
@Stew: Nee tot nu toe nog niets gehoord van minnaar. Natuurlijk zou ik willen weten hoe het er voor staat maar ik wil ook graag weten hoe het met hem zelf gaat.

@Suzy, dit was het beste wat ik voor hem kon doen. Helaas is het voor mij op dit moment de moeilijkste optie.

Dit is inderdaad zijn proces, daar moet hij zelf doorheen, op de manier die voor hem het beste is. Ergens in mijn achterhoofd sluimert wel de gedachte dat als het bij hem thuis toch niet meer wil lukken, dat wij dan misschien toch nog een kans hebben om samen gelukkig te worden. Hoewel ik er ook niet al te licht over denk hoe het voor hem zal zijn als hij uiteindelijk toch bijna alles kwijt raakt van wat nu zijn leven is.

Ik ga mezelf weer bij mekaar rapen, echt waar, alleen lukt me dat even niet voordat ik hem heb gesproken. Die onzekerheid he, daar ben ik helemaal niet goed in.

Straks toch maar eens even wat te eten te maken (1,5 kilo kwijt in anderhalve dag, dat is toch weer meegenomen ) en me storten op de administratie van 2010.
Zo ik kom me weer ff melden. Hahaha, ben twee weken op vakantie geweest met manlief. Heerlijk was het, ontspannen, gezellig en veel gelachen met z'n tweetjes. Heb eigenlijk niet eens aan sv moeten denken.

Afgelopen woensdag terug gekomen en donderdag kreeg ik een sms van sv of het allemaal leuk was geweest. Ben donderdagavond bij hem langs geweest en god wat was het weer lekker. Ik was helaas maar heel kort bij hem maar de kwaliteit deed er niet aan af. We hadden elkaar al drie weken niet gezien, dus dat was bij binnenkomen in 1 streep door naar de slaapkamer. Die man is zo heerlijk dominant en lekker.

Heb nu wel voor de eerste keer meegemaakt dat ik tijdens de seks in een flits aan manlief dacht. Nog nooit eerder gehad. Was ook maar een seconde, ga er ook niet teveel achter zoeken. Geen zin in. Voor de rest heel druk op werk en prive, maar alles loopt in een goede flow.

Heb de vele pagina's weer bijgelezen, maar zo te zien is het aardig rustig hier geweest.

@itsyou: moeilijk hoor om die afstand te houden, maar wel het beste lijkt me. heb je al wat gehoord van hem?

@mystic: sterkte meis

@jaap: die gevoelens komen waarschijnlijk door je verliefdheid, dat is het nadeel wat er kan gebeuren bij een minaar

@bkstr: succes met je spulletjes terughalen, gewoon even laten afkoelen tot het weer voor rede vatbaar is, heel verstandig van je hoor.

En voor alle andere die ik vergeet:
uitgepraat met exnr1, dus lucht weer geklaard. Nu eerst maar s kijken of ik een huis kan vinden, dan pas concreet over spullen (en dieren ) gaan praten.. First things first!

Lexaman is veel contact aant zoeken, twijfelachtig gevoel erbij. Mss ook maar s ff afwachten...?

(ex)minnaar schittert weer door afwezigheid en niet nakomen v afspraken. Das t nadeel v afspraak; je rekent erop en dat kan blijkbaar niet bij hem. Roossje: zeg t maar: told ya?

lasci: geen moeite met omschakelen v vakantie met nr1 naar minnaar?
@bkstr: nee ik heb eigenlijk geen moeite met omschakelen ik kan het tot nu toe alles heel goed scheiden in mijn hoofd. Het zijn voor mij twee werelden waar ik in leef, dus ik switch van de ene planeet naar de andere. Gaat me eigenlijk heel goed af.

Maarre, lexaman is een twijfelgeval begrijp ik, hoezo? Is ie het niet waard, geen goede klik ofzo? Of heb je er ff geen zin in, dat kan natuurlijk ook gewoon.

Fijn dat het uitgepraat is met exnr1, dat scheelt weer wat van de druk op de ketel. En je hebt gelijk dat je eerst ff op zoek gaat naar een huisje, het moet allemaal wel een beetje in de goede volgorde verlopen natuurlijk.

Wel weer klote van (ex)minnaar, zit je je voor te bereiden op een afspraak en dan gaat het niet door. Wat was z'n excuus?
Hey allemaal!

De afgelopen weken heb wij een ontwikkeling meegemaakt. Minnaar die niet wist wat te doen met z'n gevoelens. Ik die hem rust gunde. Maar dacht na een paar dagen: en ik dan?!

Ik heb ook behoeften. Leuk als hij alles over kon denken en mij zou niets anders restten dan maar wachten op een teken van leven? Hahaha zo zijn we niet getrouwd:-)

Dus heb ik gezegd dat ik wil dat hij zich niet moest aanstellen. Hij wilde toch een minnares? En nu hij het niet kan handelen mag ik op de reserve bank gaan wachten tot hij weet wat hij wil?

Of je kan het aan of niet. Hij zag in dat ik bedoelde... dat ik mij zo op een zijspoor gezet voelde worden. Me daardoor ellendig voelde en ja! Het erg zou vinden als we elkaar niet meer zouden zien... Hahaha hoezo dingen gescheiden kunnen houden?

Lang verhaal, kort: we blijven masterlijke sex hebben. Blijven praten en zien wel waar dit eindigen zal?

natuurlijk las ik als ik even kon mee. Het was wel rustig qua postings. Niet voor wat betreft ontwikkelingen...

Rooss, ik las een stukje over het feit dat je "ik hou van je" voorheen een no-go vond:-) je was voorheen tegen het uitspreken van ihvj tegen een sv.

En je man heeft een vriendin. Las hoe goed jullie daar mee om gingen, je minnaar die je verrassende met webcam.

Vroeg mij af: jij gaat wel nachten weg met jou minnaar. Maar je moest nog even wennen (kan ik het zo neerzetten?) aan het idee dat hij ook een nacht weg zou blijven? En hoe gaat het je nu?

Lasci, super voor je dat het hebben van een minnaar je leven weer energie geeft!

Netstokstaartje... Hoe is het?

Unreachable... De schrijfstop is een definitieve stop:(?

abi, ik weet van vriendinnen hoe irritant internet daten is. En ook hoe leuk. Ken zelfs 2 succes verhalen met huwelijk en een kindje op komst (al zit jij daar nu net niet op te wachten:-)) als happy end. Veel succes!

stew, je zag op tegen een nacht doorbrengen met je minnaar, vanwege het afkicken erna.

Heb je dat nog steeds?
@slang: ik begrijp dat er tussen jou en je minnaar een rustperiode heeft gezeten, maar kan hij het nu wel weer handelen dan? Wat heeft dat veranderd bij hem?

En ja, mijn sv heeft me echt weer een boost gegeven in me leven. Kan dingen weer beter aan op het werk, ben vrolijker en ontspannender o.a. thuis, ik voel me er goed bij. Sv vult dat stukje op wat ik al een paar jaar heb gemist bij manlief door omstandigheden.
Bkster, Ik kan mij voorstellen dat je niet kan genieten van de aandacht van lexaman. Maar mijn redenen zijn vast niet dezelfde als die van jou;)

Mystic, veel succes de komende (jaren,dat was het in mijn geval.) tijd.

honingbeer, is je minnaar nog zo lief?

It's you... Heftig hoor! Ik ga je niet vragen of je al iets gehoord hebt. Maar hoop voor jou, dat hij je niet te lang in onzekerheid laat.

Suzy, Hahaha een leuke man vinden. Die super match;) I hope you will find him!

Gun het je zo!

En jaap, dat wat ik wilde zeggen is al gezegd. Ben benieuwd wat jij ermee kan?
Lascivo, klopt. We hebben 2 dagen geen contact gehad. Dat is bij ons veel. En toen was ik het zat.

Het uit spreken van gevoelens is nog! meer op de voorgrond gekomen.
Dat kan nooit kwaad om het eens goed over gevoelens te hebben, kan alleen de boel maar ophelderen. Ik zou zeggen geniet er weer van !!
doe ik!
*
anoniem_636379b213c1d wijzigde dit bericht op 14-02-2011 17:08
Reden: niet meer aan de orde
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven