mijn vriend heeft vieze gewoonten !!!

12-01-2007 19:10 566 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben erachter gekomen dat mijn vriend een aantal vieze gewoonten erop nahoudt!

We hebben nu 8 jaar een relatie, waarvan 4 samenwonend. Al snel kwam ik er bijvoorbeeld achter dat hij zijn onderbroeken dágen lang aanhoudt. Als ik er dan wat van zeg, vindt hij het onzin. Ik ben er ook achter gekomen dat hij soms deze gedragen onderbroeken terug legt in de kast. Bij het pakken van een 'schone' onderbroek de volgende ochtend, lijkt het dan voor het oog van mij dat 'ie een schone aantrekt...

Verder zit ik met nog een minder frisse gewoonte van hem. Hij plast in de wasbak op onze badkamer! We hebben een kleine badkamer waar helaas geen toilet geïnstalleerd kan worden. Wanneer hij naar het toilet moet, die dus beneden is, neemt hij doodleuk de wasbak. Ook dit begon me op te vallen bij het schoonmaken van de badkamer. Spatten en vlekken. Natuurlijk heb ik hem hier wel eens op aangesproken, maar begint dan te lachen met de opmerking dat het uiteindelijk in hetzelfde putje riool terecht komt... Lekker fris als je je daarna nog moet wassen.

Ik ga ervan uit dat wij vrouwen meer fatsoen hebben qua hygiëne, maar dit steekt mij al maaaanden. Zijn er meer vrouwen die dit soort slechte gewoonten meemaken met hun vriend/man? Hoe lossen jullie dit op? Ik ben het zat !!

Ik veeg het daarna natuurlijk wel aan een zakdoek af en ga grondig m´n handen wassen. Het is echt zielig voor hem, maar met zakdoek lukt het me niet om die pulk snel te pakken te krijgen en hij heeft er zo´n hekel aan als ik het doe. (heb hele kleine vingertjes overigens)
Details zijn niet nodig hoor !!!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik heb even nagedacht maar er is eigenlijk niks wat ik vies van hem vind, ik heb geen flauw idee of dit komt omdat ik alleenstaande moeder ben of dat iedere moeder dit heeft.
quote:Ik heb even nagedacht maar er is eigenlijk niks wat ik vies van hem vind, ik heb geen flauw idee of dit komt omdat ik alleenstaande moeder ben of dat iedere moeder dit heeft.Zolang je je vinger hierna niet aflikt ben je volgens mij een gewone moeder hoor....
Haha! Ik kan jou zo goed begrijpen, zo dacht ik er vroeger namelijk ook over als ik dingen van andere moeders zag...Geloof me maar: het is héél anders als het je eigen kindje is.
Zolang je je vinger hierna niet aflikt ben je volgens mij een gewone moeder hoor....

Gelukkig maar :D
Zeg Stimpy: jij was snel, die reactie was natuurlijk niet voor jou maar voor MyleneValerie (ja, ik weet inmiddels hoe je jouw naam schrijft ;))
quote:Zeg Stimpy: jij was snel, die reactie was natuurlijk niet voor jou maar voor MyleneValerie (ja, ik weet inmiddels hoe je jouw naam schrijft ;))Ohoh, my bad.....ben ook zo op dreef vandaag!
Ik ben ook aan het topic-hoppen. :P
Hop! ( ik ook)
Nagels die te lang worden :P mag ik van mezelf weer op de juiste lengte bijten. Oeps, af en toe nét iets te kort.

En Angie, ik zal wel de enige moeder op de hele wereld zijn die wél vies is van restjes van kinderen. Echt vreeselijk.
Als kinderen van hun eten afblijven en niet mee lopen te kloten zou ik het wel doen. Maar die kwijlende baby's draait mijn maag zo om. Ik durf tegen andermans kinderen die hele vieze handen hebben gerust netjes te zeggen dat ze ff hun handen moeten wassen. Wat een onderwerp weer. Ik ga ff een pizza eten bij die "korstjes-pulk-ex".

Ik moet wel zeggen dat ik alleen maar over mijn gore dingetjes was begonnen omdat Chantal er niet meer was. Ik ben benieuwd hoe het daar is.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Al een tijdje geleden dat Chantal gepost heeft...

Toch ontmaskerd? Zou me zelfs niet verbazen als het een vent is, die hier even lekker goor komt doen tussen de vrouwen. (maar ik ken haar andere postings niet dus misschien heb ik het wel mis)
Ook erg vies:

Een vent die je scheermesje gebruikt om het eelt van zijn voeten te schrapen
Ik weet niet of het al gezegd is (had geen zin/tijd om al die reacties door te lezen), maar ik vind het wel vreemd dat hij ook gewoon z'n vieze onderbroeken in de kast legt om ze de de volgende dag weer aan te trekken. Dat kost haast nog meer moeite dan een schone onderbroek uit de kast te pakken! Als jij het al hebt aangegeven waarom dan toch al die moeite in plaats van gewoon een schone te pakken? Ik neem tenminste aan dat er ook genoeg schone onderbroeken in z'n kast liggen en dit geen gevolg is van het feit dat jullie de was te weinig doen...
ik dEnk niet dat chantal nog terug komt :-)
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar is er ook een gedeelte 'mn ex-vriendin had vieze gewoonten'? Pff had er ooit eentje die ook na het tandenpoetsen nog een enorme kegel had, met open deur naar het toilet ging (plus de stank!) alles deelde wat betreft de maandelijkse periode en het niet zo nauw nam met scheer- en deogedrag.. Daar kwam ik pas achter toen we samenwoonden. Die kaars ging snel uit, tell you that!
´het niet zo nauw nam met scheer- en deogedrag´

Licht eens toe Dennis?
Bah, moet ik die smerige herinnering ophalen ;)? Nou, ze 'vergat' het wel eens (een paar dagen/weken ) zeg maar...
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de dingen die jij noemt niet zo heel erg vind allemaal.
quote:Ik zou onmiddelijk EISEN dat hij eerst zijn onderbroeken (ook degene die hij aan heeft) met het beddengoed (+schaamhaar) in de wasmachine gooit (en aan zetten he!!!!). Bed schoon opmaken. Daarna lekker met jou en een scheermes onder de douche. Schaamhaar eraf en dan even GOED de eikel en piemel en zak wassen (of 3 keer goed wassen) met Lactacyd (voor de vaginale hygiene, gewoon vloeibare wasemulsie, kan jij ook gebruiken).  Het gevoel van het wassen (vooral als jij het doet) is heel fijn en de zeep kan geen kwaad. Ook de bilnaad (geen wcpapier, aiaiaiai!!!)  Dan lekker sexen op het schone bed. Pijp hem dan ook eens zonder condoom, dan kan je ruiken/proeven hoe het normaal hoort te zijn. En aan het eind zeggen dat je dit niet meer van plan bent te doen tot hij dit minimaal eens per 2 dagen doet, hij gewoon beneden plast (of in zo'n fles, dat vind ik ook geen gek idee...) en IEDERE DAG EEN SCHONE ONDERBROEK! En anders geen bezigheden in de slaapkamer....

BRAVO Kaetje!!!

Dank je wel Gomer :D
oooh, ik lach me ziek! Ik ga ff kotsen in de gootsteen in de keuken :D

Maar echt, dit is echt erg, wat hier allemaal voorbij komt.... Moet zeggen dat ik ook vieze gewoontes heb, ook in combi met vriend ;). Maar wat Chantal allemaal schrijft, daar kan ik echt niet bij hoor. Twijfel er ook aan of het toch niet fake is....maar misschien komt ze nog terug. En geeft ze dan toch nog antwoord op de vraag wanneer haar dit gore gedrag opgevallen is en wat de (urine)druppel was die de emmer (wastafel) deed overlopen....

En als het fake is mag ze ook wel even op de mamapijler komen.....sommige van ons kunnen nog wel ff een goede lachbui gebruiken....(zijn daar namelijk illegaal want nog lang geen mama)
ik heb een haren-fobie, maar nou ik vind achterstallig scheer-gedrag waar-dan-ook sowieso niet echt fris. en zeker zonder deo al niet. bah ielks yak. ..vind dat het met haar allemaal wat sneller stinkt/dingen in blijven hangen etc.
Een vriendin van me vertelde me over deze discussie. Dit lijkt me een erg groot probleem voor TO. Op de vraag of dit een fake topic is is niet zo van belang. Jullie schrijven dat de vriend van TO geen respect heeft voor Chantal70, maar als dit topic waarheid is, is het ook niet echt respectvol openlijk te twijfelen (lees: schrijven) aan dit verhaal. Bovendien lees ik vanaf bladzijde 3 steeds meer reactie's van dames die ook een vriend of man hebben of hebben gehad met een vieze gewoonte. En zijn de reactie's dan dus ook fake? De ene plast ook in de wasbak, de andere draagt ook zijn onderbroek langer dan een dag. Zou het dan niet kunnen zijn dat de vriend van TO helaas beide vieze gewoonten heeft? Daar komt nog eens bij dat de verhalen over ongewassen piemels niet van TO komt maar van anderen. Zolang ik niet hoor dat dit topic fake is, vind ik dat we hier serieus op moeten ingaan.

Natuurlijk moet ik ook lachen van sommige oplossingen die worden aangedragen en vind ik ook dat hij elke dag een schone onderbroek aan moet doen, maar bekijk het eens van ZIJN kant. Bijna iedere vrouw hier vindt elke dag een schone okee, maar waarom dan niet na iedere grote boodschap? Iedereen heeft zo zijn grens ooit zelf bepaalt. Voor hem is die grens dus om de paar dagen. Het gaat hier ook niet om bruine dikke aangekoekte korsten in zijn onderbroek, maar waarschijnlijk om een klein bruin veegje. Dat komt gewoon bij mannen vaker voor dan bij vrouwen omdat mannen haargroei hebben in hun bilspleet, waardoor het meer moeite kost om alles poepvrij te krijgen. Simpele verklaring lijkt me zo. En dat plassen in de wasbak. Achh, laat hem lekker plassen. Als hij het dan zou naspoelen met een bekertje water (van de tandenborstel ofzo) is er toch niks aan de hand. Iedereen vindt het hier vies, maar sinds bladzijde 9 lees ik dat 'wij vrouwen' ook onder de douche staan te kletteren. Wie houdt nou wie voor de gek?? Ik heb zelf jaren in een kroeg gewerkt en weet dus uit ervaring dat verreweg de meeste mannen niet hun handen wassen na toilet en urinoirbezoek. Vervolgens wel lekker iedereen een handje schudden en bierglazen vastpakken. Daar is nog nooit iemand ziek van geworden toen. Viezigheid zit tussen de oren!

Dus Chantal70, ik neem je serieus, hier wat aanbevelingen van mij die ik nog niet gehoord heb: Koop een pak vochtig toiletpapier voor zijn harige billetjes. De kans is dan groter dat zijn onderbroeken langer schoon blijven. Laat hem 's avonds na 8 uur niets meer drinken, waardoor de kans kleiner is dat hij 's nachts uit bed moet. En koop een beker voor het doorspoelen van zijn plasjes. Succes!!
het is niet zo dat we haar per direct niet meer serieus nemen.maar omdat het verhaal in zn totaliteit echt extreem begon te worden,het bleef niet bij wasbakplassen en 5 dagen met 1 box doen,dan ga je wel even denken! plus dat er wat dingen niet klopte/vreemd over kwamen.vind ik dat we best mogen speculeren of er af en toe een klein lolletje over maken ; opperen dat het een fake topic is. we wachten gewoon af.. alleen duurt het even, maar wij gaan gewoon door. niks mis mee toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven