morgen

13-02-2011 18:46 43 berichten
Ik word er een beetje gek van, overal om je heen zie je valentijnsspullen. Collega's vragen aan me wat ik ga doen met valentijn alsof het de mooiste dag van het jaar is.

Ik moet morgen gewoon werken en savonds ga ik met mn vriend naar Najib Amhali, maar niet omdat het nou valentijnsdag is, maar omdat ie dan toevallig bij mij in de buurt optreed.. Ik word een beetje moe van al die feestdagen die niet heel boeiend zijn,

Zo... ik ben mijn frustratie even kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp overigens heel goed dat, wanneer je in een vast stramien zit van kinderen, creches, ouderavonden, ponyclubs, Sesamstraat, en verplichte seks, je de humor er niet meer van in ziet hoor.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Nou ik vind het wel leuk, ben daarnaast ook vrijgezel... Dus een leuke kaart waarom niet, hihihi. Maar ja ga er maar niet vanuit want zou ook niet weten van wie ik er een zou moeten krijgen.
Ohjee,daar herken ik me nou helemaal niet in!

Heb wel de pot dessertmintjes in de pot op mn werkplek omgeruild voor van die hartjes met tekst

Ook goed?
Prima, Lunitic
Lun@ic
Persoonlijk heb ik niet zoveel met valentijn.

Maar ik kan me wel voorstellen dat het wel leuk is om er aan mee te doen.

Het is tegenwoordig niet alleen voor stille geliefden.

Het is goed voor de economie.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:Very Cherry schreef op 13 februari 2011 @ 20:05:

Ik begrijp overigens heel goed dat, wanneer je in een vast stramien zit van kinderen, creches, ouderavonden, ponyclubs, Sesamstraat, en verplichte seks, je de humor er niet meer van in ziet hoor.Wat is dan de humor? Met de meute meelopen, maar roepen dat je het ironisch bedoelt?
Trouwens, iedereen mag het voor zichzelf weten betreft de valentijns viering en de invulling daarvan.

Ik ga me daar niet zo druk om maken. Er zijn ergere en belangrijkere dingen in de wereld.

BTW, wisten jullie dat de paas artikelen al in de winkel te krijgen zijn?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ik maak me nergens anders druk over hoor, maar er komen weer zoveel feestdagen aan waar ik niet zo veel mee heb ( Pinksteren, Pasen, hemelvaartsdag, enz). En dan vraag ik me af en toe af welke er nog echt waarde hebben.... Afgezien van de commerciële waarde
quote:Very Cherry schreef op 13 februari 2011 @ 20:05:

Ik begrijp overigens heel goed dat, wanneer je in een vast stramien zit van kinderen, creches, ouderavonden, ponyclubs, Sesamstraat, en verplichte seks, je de humor er niet meer van in ziet hoor.@VC volgens mij mis jij de "verplichte sex"
@Miekkie, echt, vragen mensen wat je gaat doen met Valentijnsdag? Zou daar ook een beetje balorig van worden. Ken eigenlijk niemand in mijn omgeving (single en niet-single) die er iets aan doet, en al helemaal niemand die aan me vraagt of ik er nog iets aan ga doen.
quote:Miekkie schreef op 13 februari 2011 @ 20:43:

Ik maak me nergens anders druk over hoor, maar er komen weer zoveel feestdagen aan waar ik niet zo veel mee heb ( Pinksteren, Pasen, hemelvaartsdag, enz). En dan vraag ik me af en toe af welke er nog echt waarde hebben.... Afgezien van de commerciële waardeDat ook ja. Misschien moet je anderen gaan vragen wat ze met Mariahemelvaart gaan doen.
Vandaag met manlief de cakevorm van een hart opgeduikeld ergens uit de schuur. Morgen hebben we een hartvormig toetje. Verder doen wij niks aan Valentijn sowieso, niet nadat manlief het eerste jaar verkering, met een plant aankwam, aangezien planten veel langer houden dan bloemen.

Mooie anekdote over Valentijnsdag: ik sliep bij mijn ouders ivm werkzaamheden in die buurt. Na de afwas, was mijn moeder helemaal over de rooie omdat ze een doos vol chocolaatjes aantrof. Ze gilde al uit dat vriendlief zo romantisch was...Ik pakte de chocolaatjes en zag mijn vader zijn gezicht.. Had hij er een keer aan gedacht...Uiteindelijk mijn moeder duidelijk kunnen maken dat zij een valentijn heeft.

Dus ja, valentijnsdag... Over 15 dagen hebben wij iets veel belangrijkers te vieren. The zeven years itch voorbij!
Ik ben ook benieuwd of er een lekkere hunk morgen voor mijn deur staat. Ach met een kaart zou ik ook wel tevreden zijn.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
nee ik vind het zoiets stoms zo blijf je bezig!

kerst,sint en verjaardagen niet meer, niet minder
Ik vind Valentijn best leuk. Zelf sturen mijn Lief en ik elkaar best regelmatig leuke (e)cards, maar morgen (=vandaag) doe ik het zeker. Zeker na onze bijzondere dagen afgelopen week.

Mijn leukste Valentijn-ervaring. Al wel meer dan 25 jaar geleden. In de ochtend naar je auto lopen om naar je werk te gaan en op de beslagen achteruit lezen: ik vind je leuk en mooi!'

Nooit kunnen achterhalen wie het was, maar het was een big smile bij het wegrijden.
quote:nesbojofan schreef op 13 februari 2011 @ 22:41:

[...]

@VC volgens mij mis jij de "verplichte sex"Jij voelt je aangesproken begrijp ik?
quote:iris1969 schreef op 13 februari 2011 @ 20:22:

[...]

Wat is dan de humor? Met de meute meelopen, maar roepen dat je het ironisch bedoelt?De humor van een anonieme kaart sturen (of twee, drie vier of dertig) en dan zeven kleuren schijten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven