Schaatstopic
zondag 13 februari 2011 om 23:40
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 februari 2011 @ 23:25:
Waar is die Russische dame Martine op het rechte eind nou op gevallen?
Wust wereld kampioen?
Tsjechische, ze 'wiebelde' te veel.
Zonder val was Wust ook wereldkampioen geworden.
Sablikova had een wereldrecord moeten rijden om Wust voor te blijven.
Waar is die Russische dame Martine op het rechte eind nou op gevallen?
Wust wereld kampioen?
Tsjechische, ze 'wiebelde' te veel.
Zonder val was Wust ook wereldkampioen geworden.
Sablikova had een wereldrecord moeten rijden om Wust voor te blijven.
zondag 13 februari 2011 om 23:51
Probeerde net even te tellen: volgens mij lag Sablikova 8 sec op de grond en dan moet je weer snelheid zien te pakken, misschien 4 seconden en dan nog 2 sec voor de schrik, dan had ze dus ruim genomen 14 sec sneller gereden dan nu.. Dat was nog steeds te langzaam, want dan was ze 10 sec sneller geweest dan Wust en voor het algemeen klassement dus nog te weinig.
Echt leuk voor Wust!
Echt leuk voor Wust!
maandag 14 februari 2011 om 01:56
zaterdag 19 februari 2011 om 00:23
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 februari 2011 @ 00:20:
Ja het is geloof ik ook zo afgelopen. Nou morgen maar weer kijken, zal ik even bij tijds kijken hoe laat het komt. Hopelijk niet onder BzV .
MORGEN NED1!!!!!!!! BZV komt toch zondag pas, morgen schijnbaar op zoek naar Zorro.
Ik kom morgen wel laten, denk ik ligt eraan wanneer de 10km is. Heb weer een verjaardag dus.....
Ja het is geloof ik ook zo afgelopen. Nou morgen maar weer kijken, zal ik even bij tijds kijken hoe laat het komt. Hopelijk niet onder BzV .
MORGEN NED1!!!!!!!! BZV komt toch zondag pas, morgen schijnbaar op zoek naar Zorro.
Ik kom morgen wel laten, denk ik ligt eraan wanneer de 10km is. Heb weer een verjaardag dus.....
zaterdag 5 maart 2011 om 16:50
Ja ik heb het opgezet en zie gelijk dat NL weer niet wint, hoe kan dat nou? We zijn toch de beste met schaatsen?
Wat jammer zeg.
Steph help ons uit de droom, is het nog waard om verder te kijken of is het een verloren zaak?
Wat jammer zeg.
Steph help ons uit de droom, is het nog waard om verder te kijken of is het een verloren zaak?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 10 maart 2011 om 19:23
MV en anderen, vandaag is de wereldkampioen afstandschaatsen in Inzell.
Ireen Wüst is al eerste op de 3km. Lee (korea) is eerste op de 500m.
Morgen, zaterdag en zondag is het ook nog. Welke afstanden en wanneer weet ik niet. Morgen wel de 5km heren, misschien weer Bob de Jong?
Uiteraard nog steeds de moeite waard om te kijken
Ireen Wüst is al eerste op de 3km. Lee (korea) is eerste op de 500m.
Morgen, zaterdag en zondag is het ook nog. Welke afstanden en wanneer weet ik niet. Morgen wel de 5km heren, misschien weer Bob de Jong?
Uiteraard nog steeds de moeite waard om te kijken