Schaatstopic
zaterdag 12 maart 2011 om 14:42
Wat zou dat erg zijn zeg. Ik mag toch hopen dat ze het niet hebben gemerkt. Wat erg en wat een domme coach dat hij daar niet aan denkt. Ik zou denk ik over de rooie zijn als hij 1e kon worden en niet door zo' n foutje.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 12 maart 2011 om 14:48
quote:laela schreef op 12 maart 2011 @ 14:46:
MV, dat hebben ze wel gemerkt. Maar er is nog geen besluit genomen over wel of niet diskwalificeren.
Ja jammer dat zijn coach daar niet standaard naar vraagt. Na vandaag zal hij het vast noooooooooooit meer vergeten.Soms kan dat ook niet met meerdere schaatsers in je ploeg, denk aan de TVM ploeg.
MV, dat hebben ze wel gemerkt. Maar er is nog geen besluit genomen over wel of niet diskwalificeren.
Ja jammer dat zijn coach daar niet standaard naar vraagt. Na vandaag zal hij het vast noooooooooooit meer vergeten.Soms kan dat ook niet met meerdere schaatsers in je ploeg, denk aan de TVM ploeg.
zaterdag 12 maart 2011 om 14:57
quote:laela schreef op 12 maart 2011 @ 14:53:
ja, super race!
Steph, nee een coach zal het wel druk hebben met meerdere schaatsers, maar het was nu de rit van vd kieft, van begin tot eind. Ach, je kunt het hem ook niet kwalijk nemen. Het zijn de stomme regels!
als je je meldt bij de start, dat je je pak uittrekt moet ook een official het zeggen vind ik.
Leuk dat Lee aan Bob de Jong een handtekening vroeg
ja, super race!
Steph, nee een coach zal het wel druk hebben met meerdere schaatsers, maar het was nu de rit van vd kieft, van begin tot eind. Ach, je kunt het hem ook niet kwalijk nemen. Het zijn de stomme regels!
als je je meldt bij de start, dat je je pak uittrekt moet ook een official het zeggen vind ik.
Leuk dat Lee aan Bob de Jong een handtekening vroeg
zaterdag 12 maart 2011 om 15:07
quote:pompedom schreef op 12 maart 2011 @ 15:04:
Fijn dat ik met jullie ook een beetje de beelden erbij heb. Ik zit in Oostenrijk en ik kan geen beeld zien, luister dus al dagen naar de radio. Je moet toch wat als schaatsfan in het buitenland!Dat had een vriendin van mij vorig jaar ook. Die was blij met mij en mijn commentaar op hyves.
Fijn dat ik met jullie ook een beetje de beelden erbij heb. Ik zit in Oostenrijk en ik kan geen beeld zien, luister dus al dagen naar de radio. Je moet toch wat als schaatsfan in het buitenland!Dat had een vriendin van mij vorig jaar ook. Die was blij met mij en mijn commentaar op hyves.
zaterdag 12 maart 2011 om 15:10
Het is om te janken dat vdKieft hiervoor gediskwalificeerd wordt.
Oh wat erg. Hoe kan je dat vergeten?
Ik zeg net op msn dat ik niet snap dat er niet iemand controleert van de organisatie dat alles in orde is voor de race. Toch niet na de race iemand diskwalificeren.
Oh wat erg. Hoe kan je dat vergeten?
Ik zeg net op msn dat ik niet snap dat er niet iemand controleert van de organisatie dat alles in orde is voor de race. Toch niet na de race iemand diskwalificeren.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 12 maart 2011 om 15:13
Kan je het hierop zien?
Nu is er journaal hoor, ook voor ons.
http://www.nederland24.nl/#N24
http://www.nederland24.nl/#N24
zaterdag 12 maart 2011 om 15:15
Of hier op www.nos.nl ?
Of heb je daar al gekeken of je het kan zien?
Of heb je daar al gekeken of je het kan zien?
zaterdag 12 maart 2011 om 15:15
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 maart 2011 @ 15:13:
Kan je het hierop zien?
http://www.nederland24.nl/#N24Nee, want dat is 24 journaal en niet NL1. Vaak worden ISU wedstrijden niet online uitgezonden.
Kan je het hierop zien?
http://www.nederland24.nl/#N24Nee, want dat is 24 journaal en niet NL1. Vaak worden ISU wedstrijden niet online uitgezonden.