Februari 2011 *deel 3*

27-12-2010 20:57 2500 berichten
Welkom op het topic van de Februari mama's!

NaamLftDatumGeslachtGeboren!Fietje953328 janMeisje12-01 Fietje-dochterAnsari3031 janJongen (2e kind)12-02 Ansari-zoon Kookaburra2803 febMeisje08-02 Kooka-dochterMeekletser2904 febMeisje (2e kind)04-02 'Meisje'Kantineke2504 febMeisje31-01 YaraLentebries2906 febJongen (2e kind)07-02 Lente-zoonDouze3007 febJongen15-02 LaurensMikado1233908 febMeisje06-02 Yara NickyKaat773211 febMeisje16-02 LotteSenshi2611 febJongen17-02 MilanJuliet19822811 febMeisje25-12 Ellis LynneKwikzilver3811 febJongen14-02 Kwik-zoonFemfreggel2811 febMeisje18-02 Rianne MilanaPrinsesjeenco793114 febJongen15-02 Robin MikaJennifervd2616 febMeisje28-02 Elinfeb20112617 febMeisje11-02 'Catootje'Kupcake2818 febMeisje20-02 Kupcake-dochterKriwi2518 febJongen19-02 Kiwi-zoonJuuls822818 febMeisje14-02 SaarMissbreezer2823 febJongen (2e kind)17-02 mb-zoonAmelief2428 febJongen (2e kind)23-02 Zoon-lief

Link naar ons 1e deel: *klik*

Link naar ons 2e deel: *klik*
Alle reacties Link kopieren
Ha Feb, logisch. Lekker even bijkomen nu met zijn drietjes. Geniet ervan! Hoop dat je snel weer een beetje aansterkt
hoi hoi,

Ben weer thuis

Gossie Ansari wat een verhaal meid. Doe maar lekker rustig aan. ( Ik heb je babyfoto trouwens verhuisd naar het mapje baby's)

We zien je vanzelf weer verschijnen Feb. Jij ook kalm aan en geniet eerst maar eens van je gezinnetje.

Juuls BZV is afgelopen, je kan los gaan hoor, haha

Mén ik ben moe. Ik heb wel in een lekkere stoel gezeten vandaag, maar thuis kan ik lekker de voetjes omhoog doen. Maar dat geeft niet. Heb een heerlijke dag gehad. Mijn pupil heeft 't hartstikke goed gedaan en ben heel trots op d'r. Jammer dat ze geblesseerd raakte en de laatste 2 wedstrijden niet heeft kunnen spelen. Dus een trotse coach hier languit hangend op de bank

Zo nu nog lekker even schaatsen kijken * hup Wüst*
Neem je tijd Feb. Prioriteiten heb je al goed gestel: eerst je kindje en jij. Wij horen vanzelf wel weer hoe het gaat. Heel veel sterkte de komende periode meid.

Juuls jij heel veel sterkte vannacht! Ik hoop zo dat je wat slaap kunt pakken!

Weltrusten allemaal!
@Feb: Rustig aan meid!

@Ansari: Wat een verhaal joh..

@Juuls: Al weeen?

Kort maar krachtig.. ik ga nog ff slapen ;)
Happy valentines day!! Ben benieuwd of er nog liefdesbaby's geboren worden! (go Juuls)

Hier niets. Ben wel vannacht paar keer wakker geworden met dat ik dacht doet m'n buik nou zeer?? Maar waarschijnlijk niet want ben weer in slaap gevallen. Lol! Ben wel wakker geweest van 2 tot 4. En nu ook al eventjes. Gooi (snurkende) man zo het bed uit:) ga ik

Nog even slapen!

Vanmiddag nog even naar de VK voor controle. Ben gewoon 40 weken vandaag! Nooit gedacht deze datum te bereiken zonder baby in handen! Van het begin af aan heeftijn gevoel gezegd dat ie eerder kwam!! Lekker gevoel lol!

Feb doe lekker rustig aan! Wen aan de nieuwe situatie en kom op het forum wanneer je daar zin in heb, en praat dan alleen over jezelf en je nieuwbakken gezinnetje! We hangen toch wel aan je lippen!
goedemorgen. erest even yara eten geven.
zo dat zit er in en mevrouw slaapt weer. Ik zal zo de link naar de wie is wie foto op Hyves zetten.

Vannacht was mevrouw voor het eerst aan het spoken. krampjes. zo zielig...... meestal heeft ze die aan het eind van de middag en 's avonds maar nu dus een stuk minder gisteravond en vannacht dus. Verder doet ze het echt super. en ze is zooooooooo lief!!!!met mij gaat het ook weer beter. hoewel ik nog steeds stuwing heb. dus dat moet ik even in de gaten houden.
ha meiden

meld! ik kom vanmiddag wel reageren als zoon op bed ligt.

nog geen tekenen van een baby hier.

liefs mb
Meld maar weer

Wat een rust op de vroege morgen hier, hihi.

Ah zielig krampjes Mikado... fijn dat alles zo lekker gaat meid.

Ja Prinses jou D-day vandaag

Hoe zou het met Juuls zijn?

En Amelief?

Hier nog steeds helemaal niets aan de hand. Ik merk wel dat ik wat meer druk op de onderkant van m'n buik heb. Dus man is maar weer gewoon naar Brabant om te werken...

Vraagje tussendoor. Hebben jullie ook zoveel lucht in je darmen? Gossie, ik borrel de hele dag, haha

Tot later
Oh goedemorgen trouwens
Pff wordt helemaal gek gesmst/getwitterd/Hyves of ik al aan het puffen ben! NEEHEE je hoort het wel als het zo ver is! Lol!

Is erg moeilijk voor de familie van mijn vriend:) die zijn nogal van op tijd zijn en 3 weken van te voren afspreken lol:)
@ Mikado: Fijn om te horen dat het beter met je gaat! Zielig als zo'n klein hummeltje krampjes heeft.

@ Douze: Ja, ik heb ook zoveel last van lucht. Daardoor ook steeds pijn in mijn darmen en lucht wat steeds naar boven komt in de uren nadat ik gegeten heb en daarmee ook het maagzuur en misselijkheid. Gek word ik daarvan.

@ Prinsesje: Joehoe! D-day Maar goed, als de baby niet komt heb je er niet zoveel aan... Succes bij de VK vanmiddag!

Hier ook geen baby... Ik had wel veel harde buiken, waardoor ik nogal onrustig heb geslapen, maar niets wat doorzet. En nu is het weer helemaal rustig.
Juuls: hoe gaat het nu? Of is die kleine er stiekem al??

Jennifer: al reacties gehad van fotografen? Ik zou ook niet het dubbele betalen hoor en de foto’s zou ik ook zeker op dvd willen hebben! Wat vond je man van je nieuwe tekst op het kaartje?

Kooka: fijn om even wat van je te horen! Lekker genieten van je kleine hoor! Fijn dat de BV inmiddels beter loopt!

Meekletser: het klinkt alsof je flink aan het genieten bent, super!

Feb: lekker rustig aan doen en bijkomen van alles!!!!

Prinses: succes bij de VK vanmiddag!

Mikado: ook al zo’n gelukkige moeder! Fijn dat het zo goed gaat, alleen wel zielig van die krampjes! Hoor het bij heel veel bekenden om me heen ook, dat die ukkies daar zo’n last van kunnen hebben… Hopelijk wordt de stuwing nu snel minder, hoe lang zou je hier last van kunnen blijven houden eigenlijk?

Hier een redelijke nacht gehad met de gebruikelijke krampen. Gelukkig niets op het programma vandaag, behalve mijn dagelijkse uitje naar de supermarkt… Heb ook nog BZV en All you need op de dvd-recorder staan… Fijne dag vandaag!

Liefs Kupcake
Goedemiddag meiden!

Even alles bijlezen, al zijn we niet zo actief geweest dan soms het geval is.

Feb: Meid, neem de tijd voor jezelf en voor je gezin! Dat is prioriteit. Hier een knuffel voor jou!!!

Prinsesje: Ik ben ook van mening dat ik de natuur zijn gang wil laten gaan maar id als ze het gaan hebben over strippen zal ik niet tegen stribbelen haha. Ik hoorde alleen dat ze dat bij stuitbevalling liever niet doen. Woe. vragen aan de gyn.

Vandaag je D-day! Leuk, maar leuker als er dan ook iets gaat gebeuren.

Kwik: haha...wie weet waar de harde buiken goed voor zijn.

Meekletser/Mikado: Heerlijk die babypraat. Ik verlang er echt naar...Dus nu al heerlijk om het te mogen lezen.

Juuls: hoe is het met je? Al weeen te bekennen? Ben erg benieuwd...

Douze: hier ook veel lucht...die soms buikkrampen veroorzaakt waardoor ik denk:'jeaahh pijn' maar dan helaas...

Kaat: vervelend die harde buiken snachts. Dan is slapen niet zo comfortabel. Al is het dat toch al niet echt...bij jou wel?

Ik heb weer een onrustig nachtje achter de rug. Gelukkig was dat al even geleden. Ik lag rond 10:30 in bed en sliep om 2:00 nog niet...bah! Dan zitten mijn tranen altijd erg hoog door frustratie. Hier ook veel gedraai en harde buiken. Iedere beweging zorgt voor een harde en pijnlijke buik.

Woensdag 40 weken en weer op controle.
Hai Kupcake...elkaar net gemist!

Ik heb al wel wat reacties van fotografen. Sommige komen niet naar ons toe en ik wil eigenlijk niet naar de studio in de eerste weken. Andere bieden geen dvd aan. Ik heb er nu wel 2 waar ik uit zou kunnen kiezen maar twijfel nog wel over hun foto's (die dure hier uit het dorp heeft veel mooiere foto's maar geen dvd).

Ik laat het even rusten en kijk wat ik er over een paar dagen van vind.

Jouw dag ziet er ongeveer hetzelfde uit als die van mij.

Supermarkt uitje en tv kijken....
@weet even niet meer wie... maar je woont idd bij mij in de buurt :-) ik ben erg tevreden over mijn VK, in het begin was het echt even wennen, en twijfelde ik om over te stappen, maar ze is echt super lief, niets is teveel, en ze is heel assertief op de momenten dat ze dat moet zijn. Ik denk dat het 'vroege' strippen echt te maken heeft met dat ze niet van nederlandse komaf is, ik heb wel eens begrepen dat overtijd lopen echt een Nederlands ding is... en daar is zij absoluut geen fan van.

Vanmorgen weer controle gehad, en weer het aanbod om te strippen, dit keer wel aangenomen, bleek dat de boel al verweekt was, en 2,5 cm ontsluiting..... dus ze had goede hoop op een kleine van de week !! Ben nu lekker aan het schoonmaken, lekker bezig blijven, heb tot nu toe wel een zeurend gevoel in mn buik, maar dat is prima te doen....

@ alle mamma's, doe lekker rustig aan, geniet van jullie kleintjes, en verwaarloos ons gewoon effe.... want zelf je ritme vinden in jullie nieuwe gezin is veeeeel belangrijker !!

Merk wel dat ik echt nieuwsgierig begin te worden naar ons kleintje... wieweet wordt het een valentijnskindje... maar dan moet het allemaal wel heel soepel gaan lopen !!

@ douze.... jij bent nu de volgende in rij, en de 1e verassing !!! Leuk !! Weet even niet meer of jullie het zelf nu wel weten, of dat het voor jullie ook echt een verassing is.... maar spannend is het iig !!

Ik ga lekker schoon maken... en ondertussen hopen op activiteit in mn buik !!

doei doei
Haha die herken ik! "jeah pijn" lol is het gewoon een scheet die dwars zit!

Drink wel braaf nu elke dag een glaasje roosvicee laxo. Want die obstipatie (zit je daar tien minuten op de pot komt er alleen een wind haha) kon echt niet meer! Helpt gelukkig aardig!

Ik merk wel dat ik me nu echt ga vervelen. De tv intereseert me echt helemaal niet meer. En ook andere dingen zijn allemaal blegh! Lol

Wel heb ik sinds vrijdag wat meer gerommel laag in mijn buik. Af en toe wat steken enz. Niet dat ik denk yeah pijn hihi!
Kriwi: dat is dus al best spannend! Heeft ze nu dus niet hoeven strippen vanwege je ontsluitingscm? Ik ben benieuwd...

Eig ben ik ook best benieuwd of er al iets te ontdekken is 'daar beneden' maar mijn gyn doet dit niet uit haar zelf...woe toch missch eens vragen.
ha meiden, vanmorgen om 8.05 is onze zoon geboren! ging snel en met persdrang naar ziekenhuis maar het viel mee over het geheel. Beetje onwerkelijk nog. Later meer!
Kwik! Wat een verassing! Een valentijnsbaby!

gefeliciteerd met jullie zoon!!

Ben benieuwd naar naam en foto en het hele verhaal! Hebben die 3w's wel geholpen! Lol

Geniet ervan en rust lekker uit!

(gaat die 3w's nog even bestuderen haha)

Kriwi spannend hoor!
Hey Kwik! Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! Dat heb je even snel gedaan of niet??!!! Geniet er lekker van!

(gaat net als Prinses ook die 3 w's nog eens bestuderen)
@Kwik: JOEHEE!! gefeliciteerd!!!

tip voor obstipatie (en je mag na je bevalling helemaal niet persen). tusesn je duim en je wijsvinger zit een acupressuurpunt precies in het driehoek van dat zachte weefsel en dan tegen het bot aan. dat rondjes (met de klok mee) met je duim draaien. Volgns mijn zus werkt het !
Wow Kwik! Dat is pas nieuws! Gefeliciteerd!!!

Dat is snel. En een zoon, was dat voor jullie ook nog een verrassing? Of alleen voor ons?
He Kwik. Leuk joh een valentijnsbaby! Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoontje!! Ben benieuwd naar je verhaal, naam en foto's!

@Prinses: Al naar de vk geweest?

Vanmorgen even met mijn oma en mama naar dorp geweest.. pff wat vermoeiend. Maar heb nog een wiegdekentje, lakentje en hoeslakentje gekocht voor in de kinderwagen. Op het werk was het stickers plakken en ik krijg nog eens 15% dus mooi 30% korting.. altijd fijn. En daarna nog maar ff besloten om naar de kapper te gaan.. dus ik sta er weer redelijk op. Ook al voel ik me dik en vatzig.. helemaal opgeblazen. Pfff *sorry voor mijn gezeur*

En sorry dat ik niet op iedereen reageer.. heb een beetje een dipdagje.
Senshi: dan verdien jij een flinke knuffel!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven