Wat te doen?
maandag 14 februari 2011 om 23:24
Hallo, ik ben Peter. Ik ken sinds een paar maanden een meisje, en de laatste weken heb ik het idee dat ik haar leuk vind. Of zij mij ook leuk vindt is iets wat ik me sterk afvraag. Als ik vrienden moet geloven is dat wel zo. Ze praat erg veel tegen mij op msn: wat inhoudt dat ze veel gesprekken begint, terwijl ik dat veel minder doe. Op msn toont ze ook interesse in hoe mijn weekend was. Met uitgaan echter vind ik haar soms een beetje bot en afstandig. Ze vraagt vaak wel of ik ook ga. Ik kan ook niet ontkennen dat ze soms best wel arrogant is. Mijn probleem is dat ik veel te weinig lef heb om op haar af te stappen tijdens het uitgaan. Ik overweeg meer haar wat af te spreken via msn, mijn grote onzekerheid is echter dat ik het gevoel heb dat ik daarbij minder kans heb dan dat ik het tijdens het uitgaan vraag. Kunnen jullie mij advies geven? Zou ik een kans kunnen maken, en wat is het slimste? En hoe zou ik het het beste kunnen vragen, want ik heb het gevoel dat ik niet te lang meer moet wachten. Bvd, Peter.
maandag 14 februari 2011 om 23:35
Wat haar achterliggende motieven zijn om zo nu en dan bot/arrogant/afstandelijk te gedragen, kun je toch moeilijk achterhalen. Kán zijn dat ze zo doet uit onzekerheid ofzo (lijkt mij 't meest waarschijnlijk). Kan ook zijn dat ze je dus gewoon toch niet leuk vindt. Maar daar kom je alleen maar achter door haar aan te spreken (op welke manier dan ook).
wat je water geeft, groeit
maandag 14 februari 2011 om 23:37