Full House deel 2

12-10-2010 19:40 2492 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!

07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!

28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House
Jaaaa Bengel !

Site voor kleding staat op hyves
Hoe is het met Bengel en Uma in het speciaal ???
Goedemorgen!

Met Bengel is alles prima. Dacht gisteravond dat het begonnen was. Vanaf het eten steeds kramp, die tegen 10en erger werden. Maar helaas, na een opruim en schoonmaak rondje, werd het in bed weer erg rustig. Dus vanmorgen weer opgestaan met de baby in de buik. Nu dus al een week overtijd.

Ik heb de site bekeken Viool, maar ik weet niet of dat nou mijn smaak is. Denk het niet! Althans niet de kleertjes voor jongentjes.

Hoe gaat het bij jou Viool?
Teveel kleur of teveel prints ? Ik deed bij mviool nooit prints dat voelde niet passend bij een ukkie ( te etherisch nog )maar wel kleur. Mn vriendin doet nu prints bij haar zoon en ik moet zeggen ik ben om

Maar ik vind wol nog steeds zooo lief, ga voor volgende winter ook echt weer voor wol en ook zomers zijn rompers weer koel i p v warm.

Dus jij nog wachten Bengel ....

Hier okee. Niet opgeknapt maar beter elke dag, alleen nog maar keel en verkouden.

Werk bevalt, nascholing leuk, zondag intervisie " at my place " zaterdag met alle collega's schoonmaakdag.
mogguh!

zo viool dat klinkt druk je hele weekend werken! En op zondag intervisie! Fijn dat het iedere dag beter met je gaat, ik heb gisteren even een check gehad bij de dokter, mijn amandelen zijn ontstoken verder zag alles er goed uit. Nu antroposofische poedertjes meegekregen

bengel al een week over tijd sjonge echt spannend snap dat je er klaar mee bent je wil gewoon je baby in je armen!

http://www.goodmoodkid.nl dit is een leuke site had hem al een keer laten zien volgensmij, kun je ook iets leuks laten bedrukken die jumpsuit is zo leuk voor die kleintjes!

En bij de hennes heb je echt wel leuke jongenskleren hoor, tuinbroekjes, broeken met bretels, heel schattig. Een stoere blouse met spencer vind ik ook altijd zo leuk. En vanaf maat 92 vind ik de WE ook erg leuke dingen hebben.

Hadden jullie het gehoord, het schijnt een zachte lente te worden hoera!
Hoera!
Oh heerlijk een zachte lente! En als er dan ook nog een mooie zomer achteraan komt, is het helemaal fijn. Kunnen we weer lekker buiten leven.

Hoop dat de antroposofische poedertjes helpen tegen je ontstoken amandelen. En dat je er geen last meer van hebt.

Ik ga zo even jouw site bekijken.

Ik heb gisteren nog een mooi boeket bloemen gekregen van mijn man, en van de meisjes een boekje dat ik de allerliefste mama ben. Mijn jongste had op het kdv ook nog een mooi werkje gemaakt. Leuk hoor.

Maar een dikke jankpartij van mij toen ik de bloemen van mijn man kreeg, want ik had niets voor hem. Had hem graag iets heel moois gegeven, maar die laat op zich wachten.
Jij draagt jullie kindje en gaat het straks baren, hoe mooi wil je het hebben ?

Ik heb een gedichtje gemaakt met alle kleine ...-ijntjes ( namen van de kinderen ) die we hebben.

Hier alles nog (weer) rustig! Vanmorgen gesprek gehad met anesthesist, verpleegkundige en gyn, alles lijkt weer prima. Heb bij de anesthesist mijn wens neergelegd om eht kindje bij me te mogen houden na de keizersnede, ik weet dat ze dat in sommige ziekenhuizen al doen maar in deze dus nog niet. Hij stond er wel heel erg voor open en ging zn best doen bij de kinderarts. Ik verwacht er niet veel van maar mocht het lukken zou dat natuurlijk fantastisch zijn!

Bengel bij jou ook alles nog rustig dus, jammer!
@uma bij mij zeiden ze dat het niet gedaan werd en uitgelegd waarom ( toen had ik zoiets van okee als het koud is in de ok kan ik me er wat bij voorstellen ook ) maar het werd op het moment zelf wel gedaan. Dus zo zie je maar dat het aangeven wel belangrijk is. Ik ben nieuwsgierig wat ze ermee doen! Goed dat je je wensen uitspreekt
Wel spannend Uma dat gesprek, brengt het dichterbij he. Hoe sta je er nu in, ben je erg zenuwachtig?
Ja klopt dat het koud is, zeiden ze hier ook. maar volgens VK die ik erover sprak kun je het kindje heel goed inpakken (plastic, bijv) en dan is er niks aan de hand. Het is meer organisatorisch gezien lastig omdat er steeds een vpk bij moet blijven.

Krijg elke keer in het ziekenhuis wel de zenuwen, gaat vast nog wel wat erger worden de komende weken! Maar verder is het ok, laat maar komen.

Wat vervelend dat je al zolang niet fit bent Viool, heb je de huisarts al om een kuurtje gevraagd? Soms helpt je dat net even een stukje in de goede richting!
Ik heb ook maar even een buikfoto op hyves gezet. Schrik niet!

Uma ik ben zo benieuwd wanneer je meisje gaat komen! Kan me voorstellen dat je steeds de zenuwen krijgt.
*zoef naar Hyves*

Best leuk om te weten wanneer ze komt, maar de tijd die rest lijkt nog wel eeeeeeeuwen te duren haha. Maar ja, jij weet ook alles van wachten he Bengel
Jep, helaas wel. Lullig is dat toch, na de uitgerekende datum is het echt wachten geworden. Vooral omdat ik de laatste week minder het huis uit kom, minder mobiel ben enz....

Gewoon op de bank zitten navelstaren....
Hier hetzelfde, minder mobiel, vooral minder energie... en dan hangen we weer met zn drieen voor de tv. Als Jo Frost het zou zien zou ze acuut een hartverzakking krijgen haha.
Heb even een nieuw topic aangemaakt, ziehier!

Full House deel 3

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven