Entertainment alle pijlers

The Riches

15-02-2011 16:22 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog meer mensen, die deze serie op de zondagavond RTL8 volgen ? Ik neem het op, is me te laat, maar ik vind het echt een hele leuke serie.

Leuk verhaal en wendingen, soms spannend soms heel erg komisch.

Nog meer liefhebbers ?
Ik heb als groot Eddie Izzard fan de hele serie al gezien. Super serie en heel jammer dat er nog geen vervolg op is. De eerste aflevering vond ik vreemd, je moet er ff in komen vind ik, maar was al snel verslaafd.

Ik wist niet dat het nu op RTL komt. Ik ga gewoon weer kijken denk ik!
Ja hier ook, alleen jaren geleden gezien. Het houd ook op bij seizoen 2
Ik ook! Volgens mij zendt RTL er zelfs 2 afleveringen per week van uit....
Ja, ik ook! Hele leuke serie. Op zondagavond krijg je 2 afleveringen achter elkaar. Die worden op maandag en dinsdag herhaald. Eddie Izzard is geweldig.
Inderdaad leuke serie, en dappere vent ook. Zag hem afgelopen jaar op BBC (Marathon Man): hij rende voor een goed doel wekenlang elke dag een marathon

Two thumbs up
Aha, ik ben dus niet de enige die op zondagavond laat nog zit te kijken. Leuke manier om de week met slaaptekort te beginnen.

Ik vind het trouwens heel knap dat de van oorsprong Britse Minnie Driver zo'n vet Amerikaans accent doet.

O, kijken jullie ook naar de serie die daarna komt, voor mij wel te laat hoor. Het heet 'Runaway' , met onder andere Donnie Wahlberg, vast een broertje van Mark Wahlberg, ex-New Kid on the Block.
Nee, dat trek ik echt niet.....

Ik was me al heel erg aan het afvragen of het idd minnie was! Ik dacht elke keer "nee, dat kan niet! Die hoort een brits accent te hebben...."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven