corn silk poeder...waar te koop??
zaterdag 29 december 2007 om 12:23
zondag 30 december 2007 om 12:22
zondag 30 december 2007 om 13:30
zondag 30 december 2007 om 18:04
oke, uit het oosten, dan nog hoop ik dat je het kunt vinden.
Ik ben bij de DA geweest maar ze hebben het niet, ze zei: wij zijn een onafhankkelijke DA. Ben nog naar de Etos gegaan maar het was er zo druk dat ik eruit ben gelopen.
Ik ben toch wel super benieuwd dus zal stug doorzoeken haha.
groetjes.
Ik ben bij de DA geweest maar ze hebben het niet, ze zei: wij zijn een onafhankkelijke DA. Ben nog naar de Etos gegaan maar het was er zo druk dat ik eruit ben gelopen.
Ik ben toch wel super benieuwd dus zal stug doorzoeken haha.
groetjes.
zondag 30 december 2007 om 21:08
zondag 6 januari 2008 om 13:39
Ik zelf heb een best wel blanke huid, niet echt overdreven oneffenheden, maar net genoeg om het wel te willen wegwerken.
Ook heb ik een redelijk glimmend hoofd als ik niks opheb.
Normaal gebruik ik nr 1 van de hema, die heeft een beetje een kleurtje.
Maar ik ben nu wel nieuwsgierig geworden naar de corn silk, compact poeder.
Als jullie mijn huidtype in ogenschouw nemen, is de cornsilk dan geschikt voor mij?
Ook heb ik een redelijk glimmend hoofd als ik niks opheb.
Normaal gebruik ik nr 1 van de hema, die heeft een beetje een kleurtje.
Maar ik ben nu wel nieuwsgierig geworden naar de corn silk, compact poeder.
Als jullie mijn huidtype in ogenschouw nemen, is de cornsilk dan geschikt voor mij?
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
woensdag 9 januari 2008 om 08:29
Met een droge huid geen Corn Silk produkten gebruiken. Deze drogen nog meer uit, dan lijkt het net of je krijt op je gezicht hebt.
Met een droge huid nooit matterende poeder of foundation gebruiken. Ook dat twee-in-een spul is niet voor jou. Vraag bij de parfumerie of drogist naar foundation voor een droge huid.
Ik heb ook een droge huid en gebruik Clinique super balanced, maar misschien vind je dat te duur.
Met een droge huid nooit matterende poeder of foundation gebruiken. Ook dat twee-in-een spul is niet voor jou. Vraag bij de parfumerie of drogist naar foundation voor een droge huid.
Ik heb ook een droge huid en gebruik Clinique super balanced, maar misschien vind je dat te duur.
woensdag 9 januari 2008 om 12:59
Ik heb jaren Con Silk gebruikt. Eerst kon je het overal krijgen maar het werd steeds minder. Op het laatst kon ik het alleen nog maar bij de DA kopen. Ondertussen ben ik verhuisd en kan ik het hier in de buurt helemaal niet meer krijgen. Het fijne aan Corn Silk is dat het matteerd maar ook dat het een transparante poeder is. Je ziet dus geen dikke laag poeder zitten. Ik vond de poeder ook het fijnst om te gebruiken.
zaterdag 16 februari 2008 om 23:18
De laatste partij gaat verkocht worden bij drogisterij.net, dan is het niet meer verkrijgbaar.
Ik kreeg een mail.
Dus mensen, als je nog hebben wilt, nu bestellen.
Ik kreeg een mail.
Dus mensen, als je nog hebben wilt, nu bestellen.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.