Dansen en vriendschappen

14-02-2011 19:27 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik ben een jongen met een vorm van (hoogfunctionerend) autisme die het nodige heeft meegemaakt in zijn leven. Ik timmer aan de weg wat betreft mijn toekomst (studeer aan een universiteit), maar zit sociaal gezien in een isolement omdat ik mijn vrienden weinig zie of ze heel ver weg wonen. Daarom wil ik graag op dansles, maar ook omdat ik gewoon wil leren dansen! Is er iemand onder jullie die toevallig ervaringen heeft met een goede dansschool in Den Haag? Ik heb daarvoor neem ik aan ook een danspartner nodig, is er iemand die daar zin in/tijd voor heeft en weet hoe dat allemaal in z'n werk gaat? Graag zou ik ook nieuwe vriendschappen in de buurt op willen doen. Een greep uit mijn hobby's; voeding, gezondheid, natuur, cultuur, internationale politiek, lezen, sporten. Ik ben niet naarstig op zoek naar een vriendin want ik ben me er van bewust dat mijn kansen vrij klein zijn (ook ivm jullie moedergevoelens en het niet zo verstandig is dat een autist kinderen krijgt ), maar sta wel voor een relatie open als er van nature iets opbloeit!

En oh ja, voor mijn hele vraagstelling stel ik het op prijs als je er begrip voor op kunt brengen dat ik vanwege mijn 'handicap' sociaal/communicatief nou eenmaal niet altijd de sterkste ben daar ik soms situaties niet goed in kan schatten, maar ik ben wel van goede wil en heb juist graag contact met mensen. Ik zoek dus iemand (enkelvoud/meervoud) die rustig, geduldig, en lief is.

Alvast bedankt voor de eventuele reacties en aanbevelingen wat betreft de dansschool!
Nou, je schriftelijke communicatie is niets mis mee hoor! Maarre, ik woon niet bij jou in de regio, maar wil ook wel eens op dansles! (Man wil niet...) Maar succes, ik vind je post hierboven wel leuk.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
ik ook! je gaat het vast leuk vinden! succes to
Ik ook! Anders probeer 'nieuwe mensen leren kennen' (google) eens, site voor leuke activiteiten (man en vrouw) zonder gelijk hijgerig gedate ;) Succes!
hoe oud ben je TO?
quote:mymelody schreef op 14 februari 2011 @ 21:36:

hoe oud ben je TO?Ik ben net 31 geworden.
ik ook bijna wat voor dansles denk je aan, salsa bijvoorbeeld?
quote:mymelody schreef op 14 februari 2011 @ 23:07:

ik ook bijna wat voor dansles denk je aan, salsa bijvoorbeeld?

Latin en ballroom. Wat is Salsa eigenlijk precies? Ik had begrepen dat Salsa iets anders is dan Latin, klopt dat? Ik heb er niet zoveel verstand van hoor, daarom wil ik ook naar een dansschool he

Weet jij trouwens misschien hoe ik mijn avatar ge-upload krijg? Ik ging browsen op m'n computer en vond het gewenste plaatje, klikte op wijzigen maar hij staat er niet.
Salsa is latin volgens mij, ik heb al eens een cursusje gedaan en wil het best weer oppakken, den haag vind ik een leuke stad overigens dus dat komt mooi uit... nog een vraagje, hoe lang ben je? als je één meter 60 bent is onder je arm door draaien zo lastig haha...

volgens mij heeft het forum kuren dus probeer je avatar over een paar dagen nog maar eens... ligt waarschijnlijk niet aan jou.
quote:mymelody schreef op 15 februari 2011 @ 18:23:

Salsa is latin volgens mij, ik heb al eens een cursusje gedaan en wil het best weer oppakken, den haag vind ik een leuke stad overigens dus dat komt mooi uit... nog een vraagje, hoe lang ben je? als je één meter 60 bent is onder je arm door draaien zo lastig haha...

volgens mij heeft het forum kuren dus probeer je avatar over een paar dagen nog maar eens... ligt waarschijnlijk niet aan jou.

Ok, leuk! Ik ben 1 meter 83 (en iets van 77 kg, gemiddeld postuur dus. Dan heb je het hele plaatje zeg maar. Ik zal mezelf even wegen in de sportschool want ik ga zometeen fitnessen. Ben iig niet dik of ielig, dus wel dansbaar! Dat bedoel ik ermee te zeggen. Lol)

Tnx voor de avatartip! Staat een beetje sip hé dat grijze vakje... Ik heb een heel mooi plaatje dat echt iets voor mij is, vandaar dat ik die wilde instellen.

Trouwens ook voor de overige dames die gereageerd hebben, bedankt voor de tips en morele steun! Stel ik erg op prijs, jullie zijn lief.
nou, zoek een cursus en een dansschool, wat mij betreft liefst één waarbij je niet 'lid' hoeft te worden maar gewoon voor een keertje of tien betaalt... en of we een (gratis) proeflesje kunnen draaien... misschien handig als we elkaar kunnen mailen? ik heb je uitgenodigd om vrienden te worden, dan hebben we iets meer communicatieve opties...
quote:mymelody schreef op 15 februari 2011 @ 19:44:

nou, zoek een cursus en een dansschool, wat mij betreft liefst één waarbij je niet 'lid' hoeft te worden maar gewoon voor een keertje of tien betaalt... en of we een (gratis) proeflesje kunnen draaien... misschien handig als we elkaar kunnen mailen? ik heb je uitgenodigd om vrienden te worden, dan hebben we iets meer communicatieve opties...Ik heb jou ook uitgenodigd, maar zie je niet in mijn vriendenlijst staan??
nu wel
quote:mymelody schreef op 15 februari 2011 @ 22:43:

nu welEn nu ineens niet meer? Ik had je ook al 2 berichten gestuurd. Is er iets met de site aan de hand? Ik heb ook problemen met in/uitloggen.
Zijn jullie nog gaan dansen??? (had dit hele topic gemist maar wel leuk!!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven