Turkye

14-02-2011 22:39 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie is er bekend met Turkije?Ik wil deze zomer lekker all inclusief gaan?Lijkt me heerlijk,10 dagen relaxen.Ik wil naar Alanya.Wie heeft er tips voor een goed resort?
Maar ik zal in augustus weer fijn op een bedje op een rots in Kas liggen. Ik zal aan je denken als ik mijn broodje kroket mis!
Of ik pak fijn een bootje naar Bilal, aan de overkant
Wij zijn in november naar Royal Wings geweest in Lara, echt een super mooi resort!
Grmbl ik wil dat het nu al April is.
quote:Flashy schreef op 15 februari 2011 @ 19:42:

Wij zijn in november naar Royal Wings geweest in Lara, echt een super mooi resort!ziet er heel leuk uit,maar te duur!!!!zoek ietsgoedkopers..
Goedkoop en all inn staat gelijk aan slecht.

Dan kan je beter een appartementje nemen en bij de lokale restaurantjes gaan eten.
quote:zusenzoo schreef op 15 februari 2011 @ 22:10:

Goedkoop en all inn staat gelijk aan slecht.

Dan kan je beter een appartementje nemen en bij de lokale restaurantjes gaan eten.Idd, das geen goeie combi en rijp voor Alberto...
Dus luister naar zus, echt waar of je moet van dat soort volk houden, dan gewoon doen natuurlijk en niet klagen.
Ik ben benieuwd wat jij van Belek vind Zus, ik kom je waarschijnlijk na April wel ergens tegen hier op het forum, zou je het erg vinden als ik dan aan je vraag hoe het er was? Wij gaan nl in Juli naar Belek..
Is goed, het erge is dat wij bij een vriendin blijven in haar hotel, is ook zo een massief all-inn gebeuren, waar ik de naam dus niet eens van weet, maar met de kinderen is dat vast heerlijk, gelukkig is het geen bouwvak
Hahaha, ja idd, wij zijn ook een week voor de bouwvak weer terug!
Royal Wings is duur idd... En goed! volgens veel mensen die we tijdens een excursie hebben ontmoet( uit andere hotels) ook 1 van de beste uit die streek, en daar betaal je voor.

Goedkoop en AI/UAI gaat voor mij dan ook niet samen. Of heb je red mijn vakantie nooit gezien / zoover gelezen?
Wij gaan voor de 4e keer naar Fame Residence in Lara (Antalya). Ook in Delphin Diva geweest. Is ook goed maar Fame is iets goedkoper.

Geboekt via Arke, eerder via Corendon. Ik kan slecht tegen hitte maar vond het afgelopen zomer goed te doen.

Succes met kiezen!
Royal Wings is van dezelfde groep als Royal Dragon (side), pas geleden geweest en dat was helemaal geweldig. Je betaalt er idd voor, maar dan krijg je ook wel iets!
En?

Hebben we je geholpen?
quote:kjong schreef op 19 februari 2011 @ 11:14:

En?

Hebben we je geholpen?ja jullie hebben me zeker geholpen.Nu weet ik zeker dat ik naar turkije gaat van de zomer.En het maakt niet uit wat je boekt het is allemaal leuk,Alleen royal wings vind ik te duurIk denk dat het Kemer word Het yelken bleu life resort.Zaliggggggggg 10 dagen helemaal niets doen,behalve dikke boeken lezen bij het zwembad.Niet achter je eten en drinken aan dat is voor mij het belangrijkste!!!!!Dan heb je naar mijn idee echt vakantie!!!
quote:dirtsa41 schreef op 19 februari 2011 @ 18:27:

[...]

.Niet achter je eten en drinken aan dat is voor mij het belangrijkste!!!!!Dan heb je naar mijn idee echt vakantie!!!Ik ga ook nooit achter mijn eten aan maar wel altijd achter degenen die het koken en serveren
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven