Nacht Caffee Viva!!!!
woensdag 16 februari 2011 om 05:05
woensdag 16 februari 2011 om 05:14
quote:passiebloempje65 schreef op 16 februari 2011 @ 05:05:
Kan je mij een hand schudden, mijn 2e naam is Heks en meestal wordt gevraagd waar mijn bezem is... om weg te vliegen!
Ach, ik weet wie het zegt...
Mmmm... die oude kaas. Jammer dat je die niet kan kopen.
Ik kan dat wel maar voordat ik het weet is die al weer op!
" Snert zonen"...
Hahaha, hier nog geen kinderen die het opeten (1ste is onderweg)
Oude kaas is niet veilig voor mijn vriend
Kan je mij een hand schudden, mijn 2e naam is Heks en meestal wordt gevraagd waar mijn bezem is... om weg te vliegen!
Ach, ik weet wie het zegt...
Mmmm... die oude kaas. Jammer dat je die niet kan kopen.
Ik kan dat wel maar voordat ik het weet is die al weer op!
" Snert zonen"...
Hahaha, hier nog geen kinderen die het opeten (1ste is onderweg)
Oude kaas is niet veilig voor mijn vriend
woensdag 16 februari 2011 om 05:27
Truste, Passiebloem
De omgeving lijkt hier wel wat op Zuid-Limburg. Glooiend, beekjes, bossen. Maar dan veel grotere afstanden. Verder zitten we tussen de grote (en ontelbaar kleine) meren. En die zijn allemaal weer heel anders. In het noorden schijnen ze mooier te zijn. Niagarafalls zijn 4 uur rijden, Chicago ook. Best mooi wel
De omgeving lijkt hier wel wat op Zuid-Limburg. Glooiend, beekjes, bossen. Maar dan veel grotere afstanden. Verder zitten we tussen de grote (en ontelbaar kleine) meren. En die zijn allemaal weer heel anders. In het noorden schijnen ze mooier te zijn. Niagarafalls zijn 4 uur rijden, Chicago ook. Best mooi wel
woensdag 16 februari 2011 om 05:40
ja dat kan je wel zeggen yvette. mijn dokter zei gisteren dat ik met 10 weken naar de verloskundige moest bellen voor een eerste echo en controle maar ik lees op internet dat dit nogal laat is, aangezien de meeste vrouwen met 8 weken al gaan. Ik ben nu zeven weken. Ja de schrik zat er behoorlijk in gisteren, 2 positieve testen en 3 weken over tijd.
woensdag 16 februari 2011 om 05:47
Ik ga naar bed. Werkze, Reen.
Rogue, ik weet wat het is, mijn vierde was zo'n verrassing. Het duurde wel even voor we daar blij van werden. Hij is nu vijf en ik kan me niet voorstellen wat me bezielde om hem niet te wensen
Ik weet natuurlijk niet hoe jouw situatie is, of wat je ermee wilt. Gefeliciteerd?
Rogue, ik weet wat het is, mijn vierde was zo'n verrassing. Het duurde wel even voor we daar blij van werden. Hij is nu vijf en ik kan me niet voorstellen wat me bezielde om hem niet te wensen
Ik weet natuurlijk niet hoe jouw situatie is, of wat je ermee wilt. Gefeliciteerd?