Entertainment alle pijlers

De Kardashians soap

26-10-2010 10:05 68 berichten
Wie kijkt dit ook?

Op zijn zachtst gezegd ook een ' aparte' familie te noemen!

En van de zussen vind ik Kloe als ik het goed spel, het grootste kreng.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, ik ben verliefd op haar haar.
Ja haar haar is idd prachtig.
Ik vond Kim (en haar zusters) voordat ik een aflevering had gezien altijd wel leuk overkomen. Maar sinds ik ze dus in die reallifesoap heb gezien.....

Laat ik het zo zeggen, ik heb met kromme tenen zitten kijken.

Wat een verwende nesten. Bah.

Die Bruce,Kris, vond ik wel sympathiek overkomen.

Maar ik wens jullie wel veel kijkplezier hoor.
Ik heb geen motto.
Nee, de Kardashians zijn niet zo leuk... Ik vond the girls next door (over de vriendinnetjes van Hugh Heffner veul leuker (en ook op E!). Ook haske gemaakt natuurlijk, maar een stuk beter te pruimen (de oude series met Holly, Bridgit en Kendra)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Wie zijn het?????
Haar haar is mooi maar ze heeft wel extensions hè! Ik kijk ook al lang via e! Maar vind de manier en toon waarop zij praten zwaar irritant!
Ik vind het echt een leuke soap, wat een hilarische gestoorde mensen! En ook al is het merendeels geacteerd; Who cares! :D

Wie weet trouwens hoe dat nummer heet bij de reclame op net 5 van The Kardashians?
Hoe spreken ze trouwens Cartier uit??? OMG

Maar over dat acteren, alles is op tv geacteerd behalve het nieuws!
quote:shahla schreef op 27 oktober 2010 @ 14:21:

Beetje overdreven om te zeggen dat ze nu niet meer mooi is. Ja, ze heeft aan zichzelf gesleuteld. Who cares. Ze is nog steeds mooi, vind ik. Er zijn veel erger gevallen van 'plastificatie'.

Ik kijk er ook naar en ik weet wel waarom. Het is gewoon simpel verstand op nul (leed) vermaak. Je houdt ervan of je houdt er niet van. Ik vind het overdreven (bijna) acting oppervlakkig e.d. gedrag wel grappig. Heerlijk commentaar leveren terwijl je kijkt. Niks mis mee.Beetje overdreven? Who cares!!
quote:TheDuchess schreef op 27 oktober 2010 @ 21:23:

Ik vind het echt een leuke soap, wat een hilarische gestoorde mensen! En ook al is het merendeels geacteerd; Who cares! :D

Wie weet trouwens hoe dat nummer heet bij de reclame op net 5 van The Kardashians?

Is volgens mij:

Boney M - Gotta go home
quote:Fearless schreef op 27 oktober 2010 @ 18:00:

Precies. En ik hou van pulp tv.

Ik kijk niet via Net5 maar via E! en vind het heerlijk!!Ik kijk via watchingmoviesathome.org. Zit helaas al bij seizoen vijf dus dat wordt zeer binnenkort afkicken.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Ik ben eruit...........Bruce doet me steeds aan Nikki Lauda denken.............
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
quote:a_nick_is_born schreef op 26 oktober 2010 @ 21:59:

[...]

echt?

Ja, ik vind haar prachtig.

Fijne reet, lekkere boeza. Mooi gezicht.

Puur afgaand op het uiterlijk dan hè.
quote:sweetfirefly schreef op 29 oktober 2010 @ 14:35:

Ik ben eruit...........Bruce doet me steeds aan Nikki Lauda denken.............Waarom? (Qua uiterlijk vind ik dat namelijk niet kloppen.)
Met name zijn strakke huid denk ik, maar waar Nikki deze te "danken" heeft aan een aantal onfortuinlijke ongelukken, lijkt het bij Bruce alsof zijn huid op knappen staat. Deze man was mooi oud geworden zonder allerlei ingrepen. Maar ja, de druk van Hollywood.....
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
Ja en onder druk van zijn vrouw ondergaat hij alsnog weer een nieuwe ingreep om te herstellen wat vorige keer verpest is.

Maar ik heb meer moeite met zijn kapsel dan met zijn gezicht hoor.
I love The Kardashians. Ik vind Chloë echt de allerleukste. Die is gewoon oprecht (naar mijn idee). Kim vind ik een beetje te plastic. Af en toe doet zij mij zeer aan de ogen.

Ik heb het altijd op E! gevolgd, dus hier in NL kijk ik niet alles.
Nee, Khloe is mij te grof in de mond en volgens mij spelen ze allemaal een soort rol.
Ik vind Khloe en Kim best leuk, Kourtney vind ik weer iets te overdreven, ze wordt gelijk boos als ze haar zin niet krijgt.

Trouwens die Scott vind ik zo'n rotjoch....
wanneer komt het weer op de televisie?
ja, stom dat het van de buis is. Was maar van korte duur! grrrrr.....ons eerst lekker maken!!??
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-02-2011 00:15
Reden: oproep van andere media verwijderd
% gewijzigd
Nee, ik kijk het niet en La Vie heeft gelijk. In 2006 was ze al niet echt mooi meer. Die tieten had ze toen al laten doen. Dat geeft niet, maar het was vroeger een mooi meisje. Ze is nu pas 30, maar op die foto uit 2010 ziet ze eruit als een 40-jarige.

Nee, ik haal het er niet bij, maar aan haar hoofd is ook wel het e.e.a. gedaan en het is er niet beter op geworden.
Ik wil even dit onderwerp uppen om niet een nieuwe aan te hoeven maken... Ik kijk deze soap ook heel graag, en mijn vraag is nu, wanneer komt op E! de bruiloft van Kim?? Er staat dat dit gisteren en vandaag zou komen, maar bij ons is dat dus niet het geval volgens mij.... Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt!

Groetjes!
Ik heb online bijna dat hele trouwgedoe al gezien. Als je een beetje zoekt, vind je wel links.

Het enige stukje wat ik mistte en niet kon vinden, was de ruzie tussen Kris en Khloe bij Khoe thuis. Jammer.

Je kunt dus niet álles vinden op het moment.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven