Andorra - hotel tips (Sept 2011)
woensdag 2 februari 2011 om 17:28
We zijn al een beetje aan het kijken naar de route van onze zomervakantie en zijn van plan om een aantal plekken in Frankrijk te bezoeken en daarna een paar nachten (2/3) in Andorra te zijn en dan nog een kleine week te relaxen aan de NO-kust van Spanje.
Net al even proberen te zoeken op het forum en weinig gevonden, dus vandaar een eigen topic aangemaakt.
Ik zoek een tip voor een leuk hotel (hoeft niet luxe te zijn, maar wel met lift) in het centrum van een leuke stad, zodat we 's avonds lekker een terrasje kunnen pikken en niet gebonden zijn aan het hotelrestaurant. Dus alle input is welkom.
Denk dat we overdag vooral van de natuur gaan genieten en beetje rondrijden / lopen.
PS: Ben vanavond niet online..maar check zeker even morgen
Net al even proberen te zoeken op het forum en weinig gevonden, dus vandaar een eigen topic aangemaakt.
Ik zoek een tip voor een leuk hotel (hoeft niet luxe te zijn, maar wel met lift) in het centrum van een leuke stad, zodat we 's avonds lekker een terrasje kunnen pikken en niet gebonden zijn aan het hotelrestaurant. Dus alle input is welkom.
Denk dat we overdag vooral van de natuur gaan genieten en beetje rondrijden / lopen.
PS: Ben vanavond niet online..maar check zeker even morgen
woensdag 2 februari 2011 om 18:56
andorra en leuke stad ? Nou ik ben er geweest.. en zo mooi is het daar niet.. Wel als je gaat wintersporten maar verder is het een wat grauwe bedoeling vol met toeristen die koopjes willen scoren.. De natuur OM andorra heen is wel redelijk, je zit boven de bomengrens dus is wat kaal op sommige stukken.
Een dagje is leuk genoeg
Spanje.. Palamos is het naseizoen wel gezellig net als malgrat en tossa de mar . Hoogseizoen is het 1 deinende disco toestand maar in naseizoen niet.. wij zijn daar zelf geweest eind augustus begin sept. wij hadden geen hotel maar campings..
Als je toch in die kan van Frankrijk zit kan ik je carcassonne aanraden.. mooi (wel toeristisch) middeleeuws dorp..
Een dagje is leuk genoeg
Spanje.. Palamos is het naseizoen wel gezellig net als malgrat en tossa de mar . Hoogseizoen is het 1 deinende disco toestand maar in naseizoen niet.. wij zijn daar zelf geweest eind augustus begin sept. wij hadden geen hotel maar campings..
Als je toch in die kan van Frankrijk zit kan ik je carcassonne aanraden.. mooi (wel toeristisch) middeleeuws dorp..
donderdag 3 februari 2011 om 07:52
woensdag 16 februari 2011 om 10:09
Heb twee nachten in Andorra stad geboekt. Komen laat in de mdidag aan en willen dan 's avonds gewoon eten en een beetje luieren. Volgende dag pakken we de auto om wat dorpjes en kerkjes te bezoeken en de dag erna rijden we vroeg weg want dan willen we richting San Sebastian om daar nog een weekje te blijven.
Thanks voor de tips!!
Thanks voor de tips!!