Uit de kast!
vrijdag 4 februari 2011 om 16:06
Ik ben uit de kast. En dat voelt echt heerlijk!! De eerste keer vertellen was echt heel moelijk, maar ik heb inmiddels zoveel lieve, leuke en fijne reacties gehad dat ik niet meer snap dat ik hier zo tegenop heb gezien.
Zou het soms het liefst van de daken willen schreeuwen. Maar omdat het zo hard waait en regent leek dit me een betere optie smile:
Zou het soms het liefst van de daken willen schreeuwen. Maar omdat het zo hard waait en regent leek dit me een betere optie smile:
zaterdag 5 februari 2011 om 22:06
zondag 6 februari 2011 om 17:36
Hey Spring,
Natuurlijk mag je van mijn ervaring gebruik maken. Ik heb het eerst mijn beste vriendin verteld tijdens een etentje. Daarna heb ik het nog een aantal vrienden persoonlijk verteld. De rest van mijn vrienden heb ik uitgenodigd voor een borrel en het toen verteld.
Hey Sammie,
Vervelend voor je dat jouw coming out niet fijn was. Ik hoop dat het inmiddels wel helemaal geaccepteerd is. Enne...er is dus nog hoop voor mijn radar, haha!
Groetjes
Natuurlijk mag je van mijn ervaring gebruik maken. Ik heb het eerst mijn beste vriendin verteld tijdens een etentje. Daarna heb ik het nog een aantal vrienden persoonlijk verteld. De rest van mijn vrienden heb ik uitgenodigd voor een borrel en het toen verteld.
Hey Sammie,
Vervelend voor je dat jouw coming out niet fijn was. Ik hoop dat het inmiddels wel helemaal geaccepteerd is. Enne...er is dus nog hoop voor mijn radar, haha!
Groetjes
zondag 6 februari 2011 om 20:46
Heerlijk toch! Mijn beste vriend is homo en al haren uit de kast....ik heb hem beetje gehoplen door rond te vertellen (maar vond hij goed idee) Omdat hij zichzelf er gewoon lekker bij voelde kreeg hij, op een na, alleen maar fijne reacties, hadden respect voor hem!
Als jij trots op jezelf bent straal je dat uit en zullen mensen blij voor je zijn. Geniet ervan...
Als jij trots op jezelf bent straal je dat uit en zullen mensen blij voor je zijn. Geniet ervan...
woensdag 16 februari 2011 om 14:37
Ik ben bi maar al jaaaren "getrouwd" ik bedoel; mijn mijn vriend en ik zijn al jaaaaaren samen en daarnaast val ik ook op vrouwen. Hiermee ben ik jaren geleden uit de kast gekomen en ik weet nog hoe fijn het voelde! In mijn professionele leven past mijn levensstijl niet thuis dus voor sommigen zit ik wel in de kast en dat vind ik beter. Als ik "gewoon" lesbisch zou zijn zou dat me helemaal niks uitmaken hoor maar het is lastig mezelf als vrouw te bewijzen in de wereld waar ik in werk, als ze meer over mijj priveleven zouden weten zouden ze me niet serieus nemen. Mijn oma weet zelfs dat mijn vriend en ik soms een vriendin hebben..mijn schoonfam in een ver buitenland absoluut niet.
TO, geniet ervan!
TO, geniet ervan!