Mode & Beauty alle pijlers

perfecte bob omg. Eindhoven

16-02-2011 20:48 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

N.a.v. het topic van een kapper die de perfecte bob kan knippen in de omgeving van Rotterdam zou ik graag willen weten of iemand van jullie er een kent in de omgeving Eindhoven. Mijn haar is nu op schouderlengte en ik wil terug naar de bob. Heb in deze regio al diverse kappers geprobeerd maar eentje die 'm perfect kan knippen voor mijn fijne haar heb ik na 5 jaar zoeken nog steeds niet gevonden . Wie helpt mij verder? Alvast erg bedankt voor het meedenken.
In Geldrop zit een kapper die wint nu al jaren de award beste kapper van het jaar.. Wie weet is dat iets?
create hair punt nl tegenover de kerk is dat toch? Zelf niet geweest, maar wel gehoord dat ze goed zijn. Al sinds 2006 winnaar van de coiffure award - als het daar niet lukken wil... succes!

Oh, niet als spam bedoeld hoor want ik ga goedkoop naar de kappersacademie op de Willemstraat . Daar checkt de juf ook nog eens je kapsel voor 14,75
Ik dacht dat je iemand zocht die geen alcohol drinkt en je van je hot naar her in de omgeving van Eindhoven wil chauffeuren!
@Hannah ik weet niet hoe die kapper heet maar is idd tegenover de kerk..
Kinky kappers zat tegenover de kerk...
quote:duploo schreef op 16 februari 2011 @ 21:11:

Ik dacht dat je iemand zocht die geen alcohol drinkt en je van je hot naar her in de omgeving van Eindhoven wil chauffeuren! Dat dacht ik ook. !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:duploo schreef op 16 februari 2011 @ 21:11:

Ik dacht dat je iemand zocht die geen alcohol drinkt en je van je hot naar her in de omgeving van Eindhoven wil chauffeuren! Bij mode en beauty pijler
Heb goede ervaringen met de Stadskappers en met Faces, maar de laatste is wel prijzig.

Er is ook pas een Rob Peetoom geopend in Eindhoven maar daar heb ik nog geen ervaring mee.

Ik hoor de de Kinky ook erg goed is, dus keuze genoeg!
Huts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven