Tweeduizend Elfjes - 3

16-02-2011 12:32 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeloelala, Mefsie, Aanmaak, Daffie, MV en Lys redden in 2012 de wereld! En dat doen wij uiteraard niet alleen. Nee, wij hebben de ondankbare taak op ons genomen om de wereld na 2012 te gaan herbevolken. We krijgen gelukkig hulp van enkele sidekicks.

Nieuwe wereldredders uiteraard van harte welkom, wel graag mét foto
Ik denk dat mefsmeid verliefd is. Ze zat naar sterren dansen op ijs. Ze zei dat ze heel graag wil dat 'die knappe jongen' wint. Met blinkende oogjes keek naar hem en zei dat ze ook zou willen gillen als die meiden in de studio.

Toen ik 7 jaar oud was, waren er twee jongens. Die liepen altijd achter mij na schooltijd. Ze hadden vaak ruzie over wie aan de beurt was on mij tas te dragen. En tas die vol van stenen was, omdat ik zo harder kon slaan als iemand naar tegen mij deed.
quote:MEFS schreef op 17 februari 2011 @ 10:11:

Toen ik 7 jaar oud was, waren er twee jongens. Die liepen altijd achter mij na schooltijd. Ze hadden vaak ruzie over wie aan de beurt was on mij tas te dragen. En tas die vol van stenen was, omdat ik zo harder kon slaan als iemand naar tegen mij deed.
Even serieus; de pijn gaat niet weg. Ik heb al een 1000mg zetpil gehad. Maar ik ga zo huilen omdat het zo'n pijn doet. Kan het kwaad als ik nog eens 500mg paracetemol slik?
Ik zou het niet doen. Lees anders de bijsluiter. Wat ik vroeger deed was iets warms tegen de buik doen, maar je bent op je werk. Dat zal daar niet lukken, vrees ik.
Jellipellie, ik vind je heel lief
Ik zit nu met een kopje thee

Ik bel de HA wel even voor de zekerheid, want dit is ook niks...

En Mefsie, wat betekend dit? Ik ben nogal van "wie is de mol", en dit schijnt een aanwijzing te zijn, maar ik spreek geen spaans

El topo, candidatos y comodines: esta noche!
HA gebeld. Is geen probleem, als ik maar niet over de max dosis per dag heen ga. Meteen maar een afspraak gemaakt voor volgende week, want ik ben dit knetterzat.
Vertaling: de mol, candidaten en jokers. Vanavond.

Het zegt me helemaal niets. Maar jou misschien wel.

Laat weten wat de ha zegt
Die weekup vind ik wel grappig! Voor het eerst dat ik met een weekup lach!
Shit zeg Han, ik herken dat wel die pijn . Ik moet zeggen dat ik toch wel 2 uit de 3x dat ik ongesteld ben dag 1&2 kreunend op de bank doorbreng, en echt niet zoveel kan. Vind het knap dat je gaat werken. Ik heb ooit een of andere ongesteldheidspil bij de drogisterij gehaald, werkte fantastisch, is uit d ehandel gehaald. Sindsdien doorsta ik t ook maar, heb het idee dat andere pillen niets uithalen. Goed dat je naar HA gaat, misschien kan die je idd beter helpen! Hoop dat die 2e pil nu al wat zal helpen.

Mefs, ik vind jou een schatje

Ik heb google translate gebruikt voor je Han hihi

De mol, kandidaten en wildcards vanavond!
Weekup van vorige week, met die Willem Alexander met een hoedje op snap ik nog steeds niet...
je zit niet er niet meer mee, toch jelleu?
quote:yellowlove schreef op 17 februari 2011 @ 11:10:

Weekup van vorige week, met die Willem Alexander met een hoedje op snap ik nog steeds niet...Ik hook niet. Wil hij graag koning(in) worden? Lijkt hij op haar? Heel flauw.
wildcards? Spannend!

maar een hint haal ik er nog niet uit.... Ik ben hier zo slecht in

Maarrrrr, als troost heb ik vandaag mijzelf getrakteerd op de CD van Adele. Wat een jank-plaat zeg, hééééééérlijk! (dit bedoel ik positief!!)

Even wat stukjes;

I wish I could lie down beside you

When the day is done

Wake up to your face against the morning sun

When will I see you again?

You left with no goodbye, not a single word was said,

No final kiss to seal any sins,

I had no idea of the state we were in,

I know I have a fickle heart and bitterness,

And a wandering eye,

And a heaviness in my head

quote:yellowlove schreef op 17 februari 2011 @ 11:10:

Weekup van vorige week, met die Willem Alexander met een hoedje op snap ik nog steeds niet...

Dat was een hoed van Beatrix. Had dat niks te maken met een eventuele troonopvolging?

En deze week-up vind ik echt zoooo flauw en slecht..... (sorry mefs)
Mefs, het enige waar ik mee zit is een zak croky chips

Wij zijn fliendjus (ehm ik en jij dus, ook ik en de zak chips)

Maar er is toch nog geen troonopvolging op dit moment. Ik vat het niet.

Han, je hebt het liefdesverdrietvirus te pakken
quote:yellowlove schreef op 17 februari 2011 @ 11:17:

Mefs, het enige waar ik mee zit is een zak croky chips Yeloela, waar zou ik zijn zonder jullie in mijn leven quote:Wij zijn fliendjus (ehm ik en jij dus, ook ik en de zak chips)Ik hoor nu Denny Christiaan (?), was dit je bedoeling? quote:Maar er is toch nog geen troonopvolging op dit moment. Ik vat het niet.Hij was gewoon stom. Dat is de conclusie quote:Han, je hebt het liefdesverdrietvirus te pakken Kut.
Geen sorry, ieder zijn smaak/humor

Ik luisterde gisteren naar een Spaanse podcast. Amerika heeft heel actief de situatie weten naar zijn kant te leiden. Egypte is, na Israel, het land die de meeste geld voor het leger van Amerika krijgt. Amerika steunt Mubarak. Hij is zo lang volgehouden zodat hij een juiste vicepremier genoemd had, eentje die ook vertrouweling van Amerika is en de politieke lijn van Mubarak doorzet. Er is dus geen sprake van een echte verandering. Jammer.
Ik hou van chips, natureel. Maar ik probeer af te vallen. Na drie dagen mislukte dieet, ga ik toch naar de dietiste. Nu een gatje in mijn agenda vinden om een afspraak te maken. Waarom neem ik altijd te veel hooi op mijn vork?
Dat dacht ik al een beetje Mefs. Die Amerikanen, ik vraag me vaak af waar ze mee bezig zijn.

En ik ben heel serieus, en ik weet dat het naief klinkt; maar waarom moeten we allemaal elkaar overtuigen van ons gelijk qua hoe je een land moet runnen en welk geloof het beste is en dat soort dingen. Waarom kan niet iedereen gewoon leuk naast elkaar wonen, proberen de ander in zijn waarde te laten, en verder een fijn leven leiden. Waarom kan dat niet?
Mefs, ik ga met een vriendinnetje en een forumvriendin een weight watcher poging doen. We gaan een email ofzo oprichten, en daar dan onze eetlijstjes plaatsen.

Afvallen is ook moeilijk, ik woog ooit 120 (schaamsmiley) en toen ben ik 50 kg afgevallen, daar heb ik 2 jaar over gedaan met ww, en 7 dagen in de week sporten. Jammergenoeg besloot ik toen ik 70 woog dat ik gewoon weer kon schransen dus en niet sporten, wnt ik was tenslotte op gewicht. Ik ben niet zo dik als voorheen, maar er mag wel weer 20 kg af...
quote:yellowlove schreef op 17 februari 2011 @ 11:23:

Dat dacht ik al een beetje Mefs. Die Amerikanen, ik vraag me vaak af waar ze mee bezig zijn.

En ik ben heel serieus, en ik weet dat het naief klinkt; maar waarom moeten we allemaal elkaar overtuigen van ons gelijk qua hoe je een land moet runnen en welk geloof het beste is en dat soort dingen. Waarom kan niet iedereen gewoon leuk naast elkaar wonen, proberen de ander in zijn waarde te laten, en verder een fijn leven leiden. Waarom kan dat niet?Het is triest, maar om het beter hier te hebben, moeten ze het dar slechter hebben. Het gaat Amerika om geld en macht. Zo lang ze dat in handen hebben, kunnen ze hun burgers een betere leven geven (al is het niet altijd zo in Amerika). En als ik heel eerlijk ben, zou ik heel veel moeite hebben om het slechter hier te krijgen, zodat ze het even zo goed hebben daar. En ik denk dat voor iedereen het zo zou zijn.
quote:MEFS schreef op 17 februari 2011 @ 11:20:

Geen sorry, ieder zijn smaak/humor

Ik luisterde gisteren naar een Spaanse podcast. Amerika heeft heel actief de situatie weten naar zijn kant te leiden. Egypte is, na Israel, het land die de meeste geld voor het leger van Amerika krijgt. Amerika steunt Mubarak. Hij is zo lang volgehouden zodat hij een juiste vicepremier genoemd had, eentje die ook vertrouweling van Amerika is en de politieke lijn van Mubarak doorzet. Er is dus geen sprake van een echte verandering. Jammer.Amerika heeft inderdaad een flinke vinger in de pap. Die varen ook niet voor niks met een kernenergie gestuurd vliegdekschip of zo iets door het Suezkanaal. Al die dictators zijn daar gekomen omdat Amerika ze (financieel) heeft gesteund. Net als Sadam Hoessein en Bin Laden ook geloof ik. Als Israël word aangevallen (of als ze zich aangevallen vóelen) dan heb je pas echt de poppen aan het dansen.
En uiteindelijk draait het allemaal om olie en dus om macht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven