Tweeduizend Elfjes - 3
woensdag 16 februari 2011 om 12:32
Yeloelala, Mefsie, Aanmaak, Daffie, MV en Lys redden in 2012 de wereld! En dat doen wij uiteraard niet alleen. Nee, wij hebben de ondankbare taak op ons genomen om de wereld na 2012 te gaan herbevolken. We krijgen gelukkig hulp van enkele sidekicks.
Nieuwe wereldredders uiteraard van harte welkom, wel graag mét foto
Nieuwe wereldredders uiteraard van harte welkom, wel graag mét foto
donderdag 17 februari 2011 om 11:40
donderdag 17 februari 2011 om 11:43
En dan blijven we met z'n tweetjes geeltje.
Ik weet echt niet wat ik met die cursus ga doen. Ik heb ervoor betaald en daarom voel ik me verplicht om mijn diploma te maken. Maar in die richting werken, dat wil ik echt niet. Ik wil blijven werken waar ik nu ben. Ik weet niet of het gaat lukken, want ik heb een contract voor 1 jaar en het zijn moeilijke tijden hier.
Ik weet echt niet wat ik met die cursus ga doen. Ik heb ervoor betaald en daarom voel ik me verplicht om mijn diploma te maken. Maar in die richting werken, dat wil ik echt niet. Ik wil blijven werken waar ik nu ben. Ik weet niet of het gaat lukken, want ik heb een contract voor 1 jaar en het zijn moeilijke tijden hier.
donderdag 17 februari 2011 om 11:44
donderdag 17 februari 2011 om 11:51
Er zijn veel kansen, maar ik voel me heel rot. Die zieke collega van mij, als ze geneest, gaat het heel lang duren, waarschijnlijk langer dan een jaar. En als ze het niet red... Ik wil niet erover nadenken. Ik zat gisteren in bed te janken. Ik wil niet haar vervangen. Ik vind nu moeilijk dat ik haar werkzaamheden heb gekregen. Iemand heeft vandaag ook haar spullen in een kast opgeborgen om haar bureau te kunnen gebruiken. Ik vond het verschrikkelijk (al kan ik het wel begrijpen, want ze heeft geen vaste bureau).
donderdag 17 februari 2011 om 11:58
Oh dat is inderdaad heel naar mefs Ik kan me voorstellen dat het ontzettend beladen is om haar werk over te nemen nu. Ik snap ook wel weer dat het werk toch gedaan moet worden, maar ik snap jouw gevoel er ook bij . Ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen dat het beter maakt, er is neits dat het beter maakt
donderdag 17 februari 2011 om 12:30
Misschien moet je je dan nu evne op je eigen gevoelen richten enzo, en niet op je nieuwe carriere. Ik geloof dat dat soort dingen (qua werk) altijd wel goed kunnen komen, als is het in een fabriek pakjes inpakken(da's wel kut natuurlijk, maar het brengt geld in het laatje). Maar volgens mij zit je ook gewoon niet lekker in je vel, dat is eigenlijk belangrijker
donderdag 17 februari 2011 om 12:36
Ik voel me wel lekker in mijn vel. De enige reden dat ik in het dorp zou willen werken is van logistieke aarde. Het zou makkelijker te combineren zijn met de school van de kinderen. Maar mefsmeid kan eigenlijk over 2 jaar al alleen naar school fietsen. En als ik het aantal uren na mijn ouderschapsverlof op 24 kan behouden, zou ook een goede oplossing zijn. Ik wil eigenlijk mefsmeid ook van de opvang weg. Het is allemaal te duur geworden. Ik zou erop achteruit in mijn inkomens gaan, maar het verschil van wat ik overhoud zou nihil zijn.
donderdag 17 februari 2011 om 12:42
Ja het probleem dat je schetst hoor ik bij mijn zus ook, want opvang kost ook weer geld enzo. Lastig hoor, ik geloof dat daar idd nog niet echt de oplossing voor gevonden is.
Kun je niet bijvoorbeeld een dag da tje wel thuis bent oppassen op een kindje, en dat dan een dag dat jij werkt die moeder van dat kindje op mefsmeid past? Zoiets? Ik probeer maar wat te bedenken hoor, heb je vast zelf ook al aan gedacht...
En nee, je kunt me niet helpen, of je moet kunnen toveren, en ik denk dat je tot veel in staat bent, maar toveren is misschien NET buiten bereik
Kun je niet bijvoorbeeld een dag da tje wel thuis bent oppassen op een kindje, en dat dan een dag dat jij werkt die moeder van dat kindje op mefsmeid past? Zoiets? Ik probeer maar wat te bedenken hoor, heb je vast zelf ook al aan gedacht...
En nee, je kunt me niet helpen, of je moet kunnen toveren, en ik denk dat je tot veel in staat bent, maar toveren is misschien NET buiten bereik
donderdag 17 februari 2011 om 12:46
Dat had ik al eerder geprobeerd, maar het is moeilijk iemand te vinden. Met schoolgaande kinderen ben je aan een bepaalde school verbonden. Bovendien, ik zou het te zwaar vinden, 4 dagen werken en de vijfde oppassen. Even doorbijten tot september en dat kan ik wat besliesingen nemen, als ik hoor of mijn contract verlengd wordt, hopelijk onbepaald. En anders wachten totdat ze alleen naar school kan.
donderdag 17 februari 2011 om 13:22
Zo. Ik ben weer wakker. Reis ging; ik kon alleen nauwelijks op de fiets zitten. Op de bak liggen was ook ehm... niet te doen, dus ik heb puffend op de harde vloer gelegen onder een dekentje en toen ben ik zo in slaap gevallen.
Mefs, wat een kut verhaal. En dan loop ik hier het forum te bespammen met mijn liefdesverdriet. Het valt allemaal wel in het niet hoor, als je zulke verhalen hoort!
Jeloela, ik heb bericht terug gehad van het AMK. Ze vragen me of ik ze wil bellen. Ik ga dat zo doen. Als je het prettig vind om hier van op de hoogte te worden gehouden, dan wil ik je straks wel even mailen.
Mefs, wat een kut verhaal. En dan loop ik hier het forum te bespammen met mijn liefdesverdriet. Het valt allemaal wel in het niet hoor, als je zulke verhalen hoort!
Jeloela, ik heb bericht terug gehad van het AMK. Ze vragen me of ik ze wil bellen. Ik ga dat zo doen. Als je het prettig vind om hier van op de hoogte te worden gehouden, dan wil ik je straks wel even mailen.
donderdag 17 februari 2011 om 13:29
Ja, is goed, je hebt mijn mail nog neem ik aan
En ik dacht later, Mefs had wel een punt over het problemending. Ik vind van mezelf dat ik mn act wel een beetje together moet krijgen, maar Han voor jou is het ook allemaal zo vers. Dat is niet opeens weg omdat anderen het 'zwaarder' hebben.
Mefs, je begrijpt dat ik maandagmiddag een mail wil zien met een voorstel van H om met me te daten
En ik dacht later, Mefs had wel een punt over het problemending. Ik vind van mezelf dat ik mn act wel een beetje together moet krijgen, maar Han voor jou is het ook allemaal zo vers. Dat is niet opeens weg omdat anderen het 'zwaarder' hebben.
Mefs, je begrijpt dat ik maandagmiddag een mail wil zien met een voorstel van H om met me te daten
donderdag 17 februari 2011 om 13:45
Jeloe, je hebt mail!
Mefsie; ik hoop niet dat ik dit hele topic hoef vol te lullen. Ik wens er graag eerder vanaf te zijn (en ik vind serieus dat er ergere dingen op de wereld zijn. Ik schrik alleen van mezelf. Ik kan me over de meest bizarre problemen vrij snel heen zetten, maar dit ken en herken ik niet. Voor het eerst in fucking 26 jaar heb ik liefdesverdriet en dat is eh.... even wennen..... (laten we mijn crush op mijn 13e even vergeten, want dat was bij voorbaat een onmogelijke liefde, en was het hele 'verliefd zijn' al een belevenis)
Ik heb net de live versie van Adele op MP3 gezet vanaf youtube, en die staat nu heerlijk op repeat. Zo maar weer kijken of ik wat kan werken.
Mefsie; ik hoop niet dat ik dit hele topic hoef vol te lullen. Ik wens er graag eerder vanaf te zijn (en ik vind serieus dat er ergere dingen op de wereld zijn. Ik schrik alleen van mezelf. Ik kan me over de meest bizarre problemen vrij snel heen zetten, maar dit ken en herken ik niet. Voor het eerst in fucking 26 jaar heb ik liefdesverdriet en dat is eh.... even wennen..... (laten we mijn crush op mijn 13e even vergeten, want dat was bij voorbaat een onmogelijke liefde, en was het hele 'verliefd zijn' al een belevenis)
Ik heb net de live versie van Adele op MP3 gezet vanaf youtube, en die staat nu heerlijk op repeat. Zo maar weer kijken of ik wat kan werken.