Mode & Beauty alle pijlers

ervaring met radiesse?

17-02-2011 19:40 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

vandaag heb ik mijn wangen en junkbeenderen op laten vullen met radiesse.elk wang 1.5ml.

Nou voelt het erg hard aan en bij de einde van junkbeenderen lijken twee bobbels uitgestoken. alsof er te veel in is gespoten.

ziet er beetje eng en misvormd uit lijkt zo. is dit zwelling? word het minder? dus dat het vulmiddel een beetje wegzakt?

Ik had veel positieve ervaringen gehoord en overwoog al heel lang mijn iets platte wangen op te laten vullen vooral omdat ik ook een lang gezicht heb waar ik zo onzeker over was.

Ik hoor graag mensen die radiesse hebben ervaren. want als het zo blijft dan ben ik nog ongelukkiger dan hiervoor:(

alvast bedankt
Kan je de kliniek waar je bent geweest nog bellen? Misschien staat deze vraag ook wel op een eventuele site van de kliniek.

Heb verder geen idee wat het is maar zou het aan de arts vragen waar je bent geweest.
Dank je wel voor je reactie...heb de kliniek net nog gebeld en zeggen dat het de zwelling is.dat het een week kan duren voordat het resultaat eruit komt. maar wil ook hiernaast ervaringen horen van anderen. want wat klinieken zeggen komt niet altijd uit anders had je ook geen mensen die negatief waren over injectabels en operaties.

heeft er iemand ervaring met radiesse?
Fijn dat je nog telefonisch bij de kliniek terecht kon, hoop voor je dat je wat gerustgesteld bent. Ikzelf heb geen ervaring met radiesse maar hoop voor je dat er zich nog forummers melden die wel (positieve) ervaringen hebben ;)
gee n ervaring maar je hebt een prikbord forum

het heet plastische chirugie startpagina en dan klik je op prkibord

daar vind je vast wel lotgenoten

trouwens heel veel sterkte

ik hoop dat je je goed hebt ingelezen over radiesse
jullie zijn een schat van een meiden..dank jullie wel voor de reacties steun en verwijzingen.

ik heb het gedeelte plastische chirurgie niet kunnen vinden..was er wel naar op zoek dacht dat het er niet was.dus wel..bedankt dames
quote:Rainbow01 schreef op 17 februari 2011 @ 20:18:

gee n ervaring maar je hebt een prikbord forum

het heet plastische chirugie startpagina en dan klik je op prkibord

daar vind je vast wel lotgenoten

trouwens heel veel sterkte

ik hoop dat je je goed hebt ingelezen over radiesseHoi hoi ...ik kan de forum niet vinden:( heb geklikt op forum en dan zie ik alleen categorieeen als mode en beauty eten psyche geld liefde etc behalve plastisch chirurgie?
Dat bedoelt ze niet, het gaat om een ander forum. Je gaat eerst naar plastischechirurgie.pagina.nl, en daar kies je prikbord. Er is ook een zoekfunctie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven