En nu...?

13-02-2011 13:33 1190 berichten
Ik hoor het jullie al zeggen: daar is ze weer met haar collega... Ik hoop echter dat jullie mijn verhaal toch ff willen lezen en erop willen reageren. Ik weet namelijk nu echt niet meer wat ik moet.

Ik vind dus al een hele tijd een collega meer dan leuk. Hij werkt op een hele andere afdeling, in een heel ander gebouw dan ik, dus ik zie hem maar af en toe even voorbij komen.

Laatst zat ik huisjes te kijken op Funda toen hij even bij ons op de afdeling was. Ik had een leuk appartement gezien en het toeval wilde dat een familielid in die flat woont en dat die zijn appartement te koop gaat zetten. Hij (laat ik hem R. noemen) vroeg dus of ik het leuk zou vinden om een keer rond te kijken, zodat ik een idee zou krijgen van de woning.

Zo gezegd, zo gedaan. We zjn een keer langsgeweest. Daar gegeten, huis bekeken en gezellig gekletst. Daarna bracht R. me naar huis en hebben we bij mij nog een kop thee gedronken. Het was een gezellige avond: serieus gepraat, maar ook gelachen. Het huis zag er ook goed uit, wel een woning waar ik mezelf in zou zien.

Ik heb een en ander een beetje laten bezinken en ik kwam tot de conclusie dat ik de woning best nog een 2e keer zou willen zien. Ik durfde er alleen niet over te beginnen bij R., omdat ik niet wilde dat hij zou denken dat het om hem ging.

R. was een tijdje ziek met een flinke griep en hij sprak me toen een keertje aan op Hyves. Hij wilde niet dat ik dacht dat hij me stalkte, maar hij was benieuwd of ik nog huisjes had bekeken etc. Hij vroeg toen of ik het leuk zou vinden om nog een keer een bakkie te doen bij zijn broer.Toen hij weer op het werk was mailde hij me vrij snel wanneer ik zou kunnen. Toen hij bij ons op de afdeling was vroeg hij me heel omslachtig om mijn telefoonnummer en diezelfde avond kreeg ik een smsje of ik vrijdag (eergisteren dus) zin had om eerst wat te gaan eten en daarna naar het huis te gaan.

Eerst zijn we afgelopen vrijdag dus wat gaan eten. Daarna naar het huis en daar zijn we weer een hele tijd geweest. Heb foto's gemaakt van het huis. Daarna zijn we nog even naar het strand geweest en daar arm in arm rondgelopen en vervolgens bracht ie me weer naar huis. Hij vroeg of ie nog ff naar het toilet mocht bij mij. Prima natuurlijk en ik heb nog een kop thee gezet voor ons. Weer een tijdje zitten praten en toe zei hij dat hij wel eens op het waterbed wilde liggen. Dat mocht ie natuurlijk best ff testen van mij, dus hij ging liggen en hij vond het heerlijk. Ondertussen was het al half 12 en ik bood (meer grappend) aan dat hij best mocht bljven liggen. Tot mijn verbazing ging hij zijn stropdas en schoenen uitdoen en toen schoot ik enigzins in de stress. Maar goed, uiterlijk bleef ik kalm en ik ging gewoon naast hem liggen. Weer liggen kletsen, steeds dichter bij elkaar. Ik deed het licht uit en hij ging lekker tegen me aan liggen. Opeens begon hij me heel lief in mijn nek te zoenen, maar hij liet het aan mij over of ik erin meeging. Uiteindelijk hebben we dus liggen zoenen, beetje strelen en wat handwerk. Hij heeft me heel lief vastgehouden de hele nacht. Hij was wel vrij snel weg, zei wel dat ie het fijn had gevonden. Wat moet ik hier nu mee? Ik vind hem nu nog veel leuker en ik wil meer, maar ik heb geen idee waarom hij dit heeft gedaan..

Wat denken jullie?

Duizendmaal excuses voor het lange verhaal, hoop dat het een beetje begrijpelijk is.
Oke, dat niet dus. Is inderdaad ook weer een beetje zakelijk ja.
Ja. Leaf. Doen! En wel nu. heb net het hele topic doorgelezen en had op z'n minst verwacht dat je hem al een sms had gestuurd. Dus, dat ben je mij wel schuldig!

Hup en schiet op.
Alle reacties Link kopieren
Nog maar een keer dan....quote:Summerdance schreef op 17 februari 2011 @ 17:35:

Godskristusmeziele!!!!!!

Heb je nou NOG geen sms gestuurd?

Moeten we echt alles voorkauwen dan?

Goed dan

Sms 1 (de zakelijke) blijft jammer van het huis,ik vind het namelijk echt een leuke plek

Sms 2 (de wanhpige) R. Ik zit nu al dagen te hopen iets van je te horen. Ik vind je zo leuk, hoe vind je mij?

Sms 3 (de flirterige) hey leukerd bieden op het huis gaat me niet lukken maar ik doe met liefde een bod op jou!

Sms 4 ( de geile). Als jij de helft zo veel zin in mij hebt als ik in jou,dan wordt het de hoogste tijd dat je langskomt

Of je doet gewoon niets en gaat lekker verder met doem denken en in de gordijnen klimmen.

Wat jij wil,het is jouw feestje
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
En????? Ik durf het bijna niet te vragen... maar....... heb nu eindelijk iets gestuurd????????
quote:Leaf schreef op 17 februari 2011 @ 19:22:

Ik wil iets sms-en in de trant van: "Hoi R. Ik vond afgelopen vrijdag erg gezellig en zou dat graag nog een keertje overdoen. Hoe denk jij daarover? X Leaf"

Veel te vrijblijvend!

Wat dacht je van?

'Zeg vriend, hebben we ruzie of is je telefoon kapot? Ik wil graag voor je vakantie nog wat met je drinken. Ik hoor wel wanneer het je schikt. Mij komt vanavond het beste uit. Kus van Leaf.'

anoniem_115704 wijzigde dit bericht op 17-02-2011 19:39
Reden: vergat de smiley..
% gewijzigd
Ik dicteer: "Zeg, het is nu al even geleden dat jij mij een massage beloofde. Ik vind het eigenlijk wel tijd dat jij je schuld inlost ;-)"

Leaf, ik vind dat je het aan ál die betrokken forumsters verschuldigd bent om nog vóór GTST te smsen! Hup! Nog 18 minuten!
quote:Leaf schreef op 17 februari 2011 @ 19:08:

N00tje: ja, afgelopen vrijdag inderdaad. En dinsdagmiddag heeft hij me nog naar de financieel adviseur gebracht.

Realistisch bekeken doet hij het eigenlijk heel goed. Toch?

In een week tijd heb je elke dag van hem gehoord (op vandaag na dan) en zelfs tussendoor nog gezien.
quote:N00tje schreef op 17 februari 2011 @ 19:46:

[...]

Realistisch bekeken doet hij het eigenlijk heel goed. Toch?

In een week tijd heb je elke dag van hem gehoord (op vandaag na dan) en zelfs tussendoor nog gezien.IK snap ook echt de hele week het probleem al niet precies hoor
Idem

Maar dat moet nog even in Leaf d'r hoofd.

*makkelijk is het he, als het om iemand anders gaat ;)*
Weet je N00t, ik heb ook echt wel mijn onzekere periode gehad.

ECHT!

Ik heb ook wel eens zitten telefoonstaren, en ja, ik ben ook wel eens in de gordijnen geklommen omdat ik een dag niets hoorde van een potentieel nieuw vriendje...

Maar eigenlijk moest ik er zelf altijd ook wel een beetje om lachen.

Maar dit slaat alles, echt alles

Want Leaf krijgt echt fantastische tips van ons allemaal maar ze doet er net nul komma nul mee!

Ik heb een tijdje meegeschreven op, ik ben zo onzeker, van Mich me

Dat was zo;n ontwapenend topic, mede ook omdat ze wat DEED met de handvatten die haar werden aangereikt.

En nu woont ze samen met de man die ze eerder niet eens aan dufde te kijken...
Het probleem is dat alles aan dat huis gerelateerd is. Als hij al smst gaat het over het huis. Vinden jullie het nou echt zo raar dat ik denk dat het allemaal daar mee te maken heeft.? Ik heb hem dinsdagavond vertelt dat het huis waarschijnlijk niks wordt en sindsdien hoor ik eigenlijk niks meer van hem en hij kan ook dinsdag niet afspreken. Dat zit me gewoon echt niet lekker

Ik snap dat jullie denken "waarom smst die miep die gast niet gewoon".
Leaf, jij hebt in je reacties toch óók steeds gerefereerd aan het huis? Hij heeft duidelijke signalen aan je gegeven, die je eigenlijk nauwelijks beantwoord hebt. Vind je het écht heel gek dat hij het misschien ook niet meer weet én denkt dat jij niet geïnteresseerd bent?
Maar goed, voor de komende tijd in onzekerheid óf risico op een blauwtje lopen maar wel duidelijkheid... tsja... ik zou het wel weten.
Leaf, ik begrijp je gevoel. Ik had er meteen al een rare bijsmaak bij, vooral omdat je later schreef dat je hem in oktober al gevraagd hebt voor een date en hij toen geen interesse had. En nu dus ineens wel, nu jij interesse had in het huis van zijn broer.

Maar! Ik vind wel dat je hem moet sms-en, juist omdat je het dan af kunt sluiten (of in het gunstige geval van niet omdat hij positief reageert). Je wilt toch weten hoe het zit? Anders schrijf je hier morgen en overmorgen nog over hem.
En ik snap jou niet

JIJ wilt toch daten?

Onderneem dan actie!

Als je een andere baan wilt ga je toch ook solliciteren

De baan komt echt niet aanbellen hoor

Als je een ander huis wil ga je toch ook op huizenjacht

Of wacht je tot het droomhuis in de brievenbus valt?

Als je honger hebt ga je toch ook eten?

Of wacht je tot de komijnekaas met mosterd vanzelf vanuit de koelkast naar je toe komen wandelen?

Ik snap, bij de beste wil van God niet dat als je iemand leuk vind je gaat zit te wachten en gaat zitten verwachten tot de ander wat doet

EN ALS hij dan wat doet, om dat vervolgens dood te analyseren en dood te denken...

Sorry....kan het even niet aardiger brengen!
Het is nu donderdag pas, hoor.

Je wilt wel erg snel!!!
quote:Summerdance schreef op 17 februari 2011 @ 20:18:

En ik snap jou niet

JIJ wilt toch daten?

Onderneem dan actie!

Als je een andere baan wilt ga je toch ook solliciteren

De baan komt echt niet aanbellen hoor

Als je een ander huis wil ga je toch ook op huizenjacht

Of wacht je tot het droomhuis in de brievenbus valt?

Als je honger hebt ga je toch ook eten?

Of wacht je tot de komijnekaas met mosterd vanzelf vanuit de koelkast naar je toe komen wandelen?

Ik snap, bij de beste wil van God niet dat als je iemand leuk vind je gaat zit te wachten en gaat zitten verwachten tot de ander wat doet

EN ALS hij dan wat doet, om dat vervolgens dood te analyseren en dood te denken...

Sorry....kan het even niet aardiger brengen!Als de etenswaren uit de koelkast komen lopen, heb je duidelijk te lang gewacht In een parallel naar Leaf: als jij te lang wacht, laat je misschien wel iets heel leuks lopen. Waarom het niet gewoon proberen en dan kijken waar het op uitloopt. Misschien op niks, misschien op tijdelijk iets geweldigs en misschien wel op een mooie toekomst samen. Maar dan moet je toch eerst zelf iets ondernemen, want hij heeft, in tegenstelling tot wat jij denkt, toch al heel veel pogingen ondernomen inmiddels. Grijp die kans telefoon dus!
Ja ik zie in hoe een aanbod om je te masseren alleen maar met het huis te maken heeft NOT.
*ik snap niet waarom ik nog reageer, te nieuwsgierig aangelegd waarschijnlijk*
@leaf

Soms heb ik het idee dat jij informatie geeft nadat er al veel forum reacties geweest zijn bijv. wbt sms sturen over je kapsel of dat hij je zou masseren.

Misschien hou je onbewust informatie achter waardoor jij de zaak niet helemaal vertrouwt maar dit forum denkt dat hij ws interesse heeft.

Persoonlijk denk ik dat je moet oppassen dat het hele bedrijf zich niet een hoedje lacht om leaf die weer haar knickers in a twist heeft over een collega.

Hoe werkt het ook als iemand de hele nacht blijft slapen met kleren aan? Vreemd, heel vreemd.

Misschien als je je eens op leuke hobbies, activiteiten richt je dan opeens een leuke man tegenkomt en het allemaal wat meer relaxed is?
Nesbojofan: ik houd echt geen informatie achter. Ik probeer alles juist zo te vertellen hoe het gegaan is, zodat jullie het meest eerlijke advies kunnen geven.

Hij droeg in bed trouwens zijn boxershort en een tshirt.
Maar heb je nu al gebeld/gesmst?

Want het interesseert me hoegenaamd geen zier wat hij aanhad in bed!
En wat was nou de context van die massage???

*voel me een grammefoonplaat die is blijven hangen*
Al droeg ie een roze babydoll en een stringslip. Dat is voor ons geen interessante info en het zegt ook niks over wat hij wel of niet voor jou voelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven