rtlgemist
donderdag 17 februari 2011 om 23:38
Ik weet dat rtlgemist een heel saai topic titel is en verder is het ook niet echt spannend om te volgen maar kan iemand even checkken of www.rtlgemist.nl het ook niet bij jou, jullie, hullie het doet ?
donderdag 17 februari 2011 om 23:43
Net even geprobeerd en hier werkt het wel. Maar geloof dat alles er wel wat anders uit ziet dan gisteren? Ik heb trouwens wel heel vaak errors tijdens het kijken. Moet dan het hele programma opnieuw beginnen en soms gaat het dan weer goed En de reclames zijn hier ook drama, wat een geschreeuw en gestotter is dat zeg. Hebben meer daar last van?
donderdag 17 februari 2011 om 23:45
Ja grommm ! Vreselijk! Dan ben ik aan het kijken en dat komt er weer zo'n k*t Error tussendoor! Weer alles opieuw en bedenken waar je ongeveer was.. En die reclames zijn altijd zo hard! Ik wordt helemaal aggressief als ik dat mens van die zuigtabletten voorbij zie komen dansen !! Van een merk dat begint met een R
...
...
donderdag 17 februari 2011 om 23:46
donderdag 17 februari 2011 om 23:50
MV... FF istaleren is misschien een optie maar ik heb dus meerdere problemen.. Heel gek.. Zoek ik iets op op google en vervolgens klik ik een van de sites aan en dan zie ik in mijn internet balk staan voor enkele seconde : Redirect.. En kom ik op een of andere vage site uit : Gomeo.nl ofzo ..
Wordt helemaal gek want elke keer als ik een van de zoekresultaten aanklik kom ik op die site en niet op de site van zoekresultaat ....En ik ben in paniekie want straks moet ik weer nieuw puter aanschaffen... Heb dat laatst ook moeten doen... Hij vertoont nu al vreemde kuren terwijl ik ook wel virusscanner erover heen gooi regelmatig...
Wordt helemaal gek want elke keer als ik een van de zoekresultaten aanklik kom ik op die site en niet op de site van zoekresultaat ....En ik ben in paniekie want straks moet ik weer nieuw puter aanschaffen... Heb dat laatst ook moeten doen... Hij vertoont nu al vreemde kuren terwijl ik ook wel virusscanner erover heen gooi regelmatig...