Entertainment alle pijlers

rtlgemist

17-02-2011 23:32 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige bij wie Rtl gemist het niet doet ? Als ik op de site kom zie ik alleen de achtergrond van de site verder niets. Vraag me af of het aan min computer ligt aangezien ik laatste meerdere problemen heb met internet...
Ik weet dat rtlgemist een heel saai topic titel is en verder is het ook niet echt spannend om te volgen maar kan iemand even checkken of www.rtlgemist.nl het ook niet bij jou, jullie, hullie het doet ?
tralalalalla....
Hij doet het bij mij hoor. Niets aan de hand.
Wat wil je zien, kan de link wel hier neer zetten.
tralalalalalalala

Net even geprobeerd en hier werkt het wel. Maar geloof dat alles er wel wat anders uit ziet dan gisteren? Ik heb trouwens wel heel vaak errors tijdens het kijken. Moet dan het hele programma opnieuw beginnen en soms gaat het dan weer goed En de reclames zijn hier ook drama, wat een geschreeuw en gestotter is dat zeg. Hebben meer daar last van?
Oh das lief van je! ik wil heel suf "Help ons kind is te dik" zien.

Je kan wel link proberen. Maar ik probeerde het net via herhaling.nl daar wordt je ook doorgeloodst naar rtl en deed hij het ook niet maar is t proberen waard! Dank!
F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5
F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5
help
Ja grommm ! Vreselijk! Dan ben ik aan het kijken en dat komt er weer zo'n k*t Error tussendoor! Weer alles opieuw en bedenken waar je ongeveer was.. En die reclames zijn altijd zo hard! Ik wordt helemaal aggressief als ik dat mens van die zuigtabletten voorbij zie komen dansen !! Van een merk dat begint met een R

...
Bij mij doet hij het bij Chrome ook niet. Bij een ander topic kreeg ik de tip om FF te installeren en daar doet hij het wel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Doet ie het??
Oh ik heb Firefox, misschien ligt het inderdaad aan je browser.
quote:Zoebie schreef op 17 februari 2011 @ 23:44:

helpShittepetit.... Hij doet het gewoon niet... ik baal eigenlijk meer om de computer problemen dan dat ik het programma niet kan zien.. Want geen idee wat er met putertje aant handje is .. ik ben echt een digibeetje...
Ga naar www,mozilla.nl en klik op firefox for free.

Heb je zo gedownload hoor. Doe het vaak met mijn klanten. (van een bekende bank) voordat er verkeerd wordt gedacht hier.
MV... FF istaleren is misschien een optie maar ik heb dus meerdere problemen.. Heel gek.. Zoek ik iets op op google en vervolgens klik ik een van de sites aan en dan zie ik in mijn internet balk staan voor enkele seconde : Redirect.. En kom ik op een of andere vage site uit : Gomeo.nl ofzo ..

Wordt helemaal gek want elke keer als ik een van de zoekresultaten aanklik kom ik op die site en niet op de site van zoekresultaat ....En ik ben in paniekie want straks moet ik weer nieuw puter aanschaffen... Heb dat laatst ook moeten doen... Hij vertoont nu al vreemde kuren terwijl ik ook wel virusscanner erover heen gooi regelmatig...
ok wacht zoebie ik gaat tut even proberen
Welke Internetbrowser heb je eigenlijk. Hij lijkt mij niet helemaal jofel.
Stom forum alweer dubbel.
ehh gewoon internet explorer..
Ik doe alles met de Firefox. Best goeie browser.
Oh die is zoooo slecht. Haha
Ik bedoel de IE hoor niet de FF

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven