Mode & Beauty alle pijlers

Webwinkel starten Makeup

17-02-2011 23:57 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo !

ik ben al een tijdje van plan om een webwinkel te starten met makeup , voor een perfecte prijs. en hoop verder nog uit te breiden.

maar waar zou ik die make up kunnen inkopen ?

hopelijk hebben jullie leuke tips voor mijn

Groetjess !
Via google kun je misschien een verkoper vinden, maar je moet meestal wel een kamer van koop handen nummer hebben geloof ik.
misschien eerst even goed marktonderzoek doen. wat ga jij brengen wat er nu nog niet te vinden is online. heb je budget voor reclame? hoeveel uur wil je daarvoor gaan werken etc.
misschien eerst even goed marktonderzoek doen. wat ga jij brengen wat er nu nog niet te vinden is online. heb je budget voor reclame? hoeveel uur wil je daarvoor gaan werken etc.
Hoe weet je nou al dat je voor een perfecte prijs gaat verkopen als je nog helemaal niet weet wat je voor welke prijs je gaat inkopen?

Wat maakt een prijs perfect? Is dat de laagste prijs, is dat de prijs die er voor zorgt dat jij in business blijft, is dat de prijs die er voor zorgt dat jij kunt uitbreiden?

Wat voor make up zou je willen verkopen? Waar is behoefte aan, welke markt is nog niet verzadigd, wat vind je zelf leuk om te verkopen?

Ik heb geen ervaring met makeupgroothandels maar bovenstaande kun je ook als tips opvatten.
Nog iets om over na te denken:

Wie gaat de tekst van je site schrijven?

Ik zou zelf geen make-up via zo'n site kopen. Geen mogelijkheid om te testen en weinig voordeel boven kopen in de winkel. Ik zou er niet op durven vertrouwen dat wat ik bestel ook daadwerkelijk bezorgd wordt.

Denk dat je heel goed moet nadenken wat gaat maken dat mensen via jouw site gaan bestellen.
Leuk idee hoor. Maar ik zou dus ook nooit make-up online kopen. Ik wil toch echt minstens 10 lippenstift kleurtjes op mijn hand hebben om ze te vergelijken(want de kleur is toch nooit hetzelfde als wat op de verpakking staat) goed kunnen zien wat voor borsteltje mijn mascara heeft en testen of die eyeliner niet te snel uitloopt.
Leuk idee. Ik zou alleen mijn business plan idee niet zo op het internet zetten.

www.kvk.nl

Succes!
quote:Iwannalive schreef op 18 februari 2011 @ 00:25:

Leuk idee. Ik zou alleen mijn business plan idee niet zo op het internet zetten.

www.kvk.nl

Succes!Ik geloof niet dat er veel mensen om staan te springen...
Er zijn al zoveel online make-upwinkels. Je zult echt met iets unieks moeten komen wil je succesvol kunnen zijn.....
quote:Ruza schreef op 18 februari 2011 @ 00:30:

[...]

Ik geloof niet dat er veel mensen om staan te springen...Wacht maar tot het er is...
kijk eens hier
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
en hier
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
@BGB HAHAhhahaha! Wonderful!!!! Was even in de war toen het pijltje uit zichzelf over het scherm bewoog...Hahahahaa
Verder vind ik het een slecht idee om eerder genoemde redenen.
Wie gaat de website maken?

Het kost redelijk veel geld om het te laten doen en zelf doen is heel veel werk en leren.
Briljant idee, de douglas en de ici paris concurreer je er zo even uit met je briljante concept. Perfecte Prijs!! Echt briljant
iedereen heeft make up nodig toch? Hoe kunnen we je vinden op internet
Je idee is nogal.. eh, niet doorgedacht zeg maar.

Wat voor make-up wil je verkopen? High end, budget, bekende merken, merken uit het buitenland?

Hoe ga je je website opbouwen? Klanten werven? Betalingsmogelijkheden? Wat weet je van belastingen? Heb je een startkapitaal(tje)?
Ik denk dat de nieuwe Yves Rocher is geboren....
Zelfs daar zit nog een filosofie achter, iets waar het TO nogal aan ontbreekt.
Ja Nootje, een briljante filosofie zelfs, en een hele slimme marketing strategie
Whahahaha, ene webwinkel starten met makeup voor ene perfecte prijs, maar niet eens weten waar in te kopen? BRILJANT!!!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Misschien gewoon bij het grote bedrijf zelf bestellen? Merken die moeilijk te verkrijgen zijn hier.. Zoals Nars smashbox enzo, probeer via de website's een email adres of gewoon adres te vinden en vertel je verhaal dat je een webwinkel wilt openen en een bestelling wilt? Misschien krijg je dan korting op grote bestellingen.. Als je Nars zou verkopen ben ik in ieder geval klant :p
quote:mijnverhaal001 schreef op 18 februari 2011 @ 00:00:

kamer van koop handen nummer

Ik zou zeggen; verkoop-handen als je een winkel wilt beginnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven